päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,421 views

GrimsouL

Posts: 468

#8581 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
1296,48 egee mätkyjä.. *hikoil*

Pakko olla nyt joku kämmi täs...
zenny

Posts: 1,145

#8582 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Taas jälleen kerran olin liian luottavainen yhen asian suhteen ja nyt sit saa taas itkee.. ei pitäs olla liian hyväuskonen hölmö!! mut mä luulin et oisin voinnu luottaa.. mut sit taas et olishan se pitän arvata ku viimeks meni puol vuotta.... no joo..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

ee102

Posts: 775

#8583 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
On vähän krapula ja hyvin lievä laskuhumala. *eiei*
zari

Posts: 716

#8584 • • zari Team Tamppaajat
Tylsää kun kulta ei pääse tänä viikonloppuna lomille *eiei*
Onneks pääsen kumminkin kattoon sitä sotkuun sunnuntaina ja torstaina se sit tulee lomille *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

UnityF

Posts: 15,721

#8585 • • UnityF joo just se
en päässy täl viikol kampaajalle :/
lostgone

Posts: 2,493

#8586 • • lostgone
Oikeastaan,minä vihaan tätä päivää. Kunpa se jo loppuisi.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ee102

Posts: 775

#8588 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mun silmän alaluomeen on tullu sellanen inhottava kipeä, punoittava ja turvonnu kohta, joka painaa vähän kiinni silmää. Vähän outoa, että sellanen on tullu, vaikka oon nyt ollu ilman meikkiäki muutaman päivän. *ding*
Freja

Posts: 8,775

#8589 • • Freja Sihteeri
22-aamu-vuoro muuttuikin 18-aamu-vuoroksi *uuh* Argh, pakko jaksaa se vaikka hampaat irvessä ja kyrpä ottassa, niin tuntuu vielä paremmalta lähteä lomalle. Pitääpi varmaan käydä kaupan kautta ostamassa energiajuomaa..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

AlexS

Posts: 1,389

#8590 • • AlexS kummasetä
Yksinkertaisesti h*lvetin tylsää ja sen lisäks kyrpii useampi asia*dissaa*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Nitta

Posts: 5,021

#8591 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Joudun luopumaan huomisesta (hups, tämänpäiväisestä) tyttöjen kympistä aikatauluongelmien vuoksi. Pitää saada valmiiksi tämän kevään viimeinen koulutyö. *grr* harjoitteluraportti.

*hih* Mä oon tosi tehokas jos meinaan saada sen yhdessä päivässä valmiiksi *vink*

(ja mä oon *pahis*)
Jone

Posts: 8,258

#8592 • • Edited Jone Archibald Haddock
Eilisen päivän "o_O" olis ollut auton vasemman eturenkaan profiilin räjähtäminen tuusan paskaksi moottoritiellä ohitustilanteessa.

Tän päivän ":(" on yläasteporukan kokoontuminen, josta jatkettiin paikalliseen baariin, jossa eräs noilta ajoilta tuntemani skinhead (joka siis teki yläasteestani täyttä helvettiä alusta loppuun) tuli avautumaan ja halusi loppupeleissä hoitaa homman mestan ulkopuolella. Tyhmänä ja ylpeänä suostuin lähtemään ulos yksin ja ko. jäbä tuli "yksin" neljän kaverinsa kanssa. Skinari avautui hetken, jonka seurauksena tönäisin sitä hartioista ja se löi multa kahdella iskulla huulen halki, jonka jälkeen ajattelin lopettaa spektaakkelin yhdellä niitillä kasvoihin. No, pamautin sitten isänmaan ystävää nyrkillä naamaan, josta syystä ko. jätkä heilahti taaksepäin ja pari sen frendiä jäi varmistamaan sitä ja yksi tuli puhumaan mulle et "eiköhän tää ollut tässä", johon oli hyvin suostuvainen. Joka tapauksessa ko. skinari "pääsi vahingossa" frendeiltään karkuun ja humautti mua vielä pari kertaa päähän. Puolustauduin lyömällä kerran takaisin - seurauksena se, että skinari tipahti ilman yhtä hammasta.

Kytät kutsuttiin paikalle ja rosis odottaa mitä ilmeisimmin tän kerran syytetyn elementissä. Oli miten oli, niin vaikka pelottaa ja vituttaa, niin se skinarin hammas oli siitä yläasteen kolmen vuoden kidutuksesta joka ainoan pennin arvoinen mitä se tulee mulle maksamaan.

PS. Violence sucks monkey balls, mutta tosta tilanteesta olisin lähtenyt joko tasan näin tai sitten lasarettiin 5-10cm terää sisällä tai sinkkiarkussa.
Piiuzki

Posts: 870

#8593 • • Piiuzki
Tänään taas töihin *grr* koko viikonloppu menny ihan piloille *grr* :(
Väne

Posts: 139

#8594 • • Väne asennewamma

Jone, 29.5.2005 03:30:
...
Tän päivän ":(" on yläasteporukan kokoontuminen, josta jatkettiin paikalliseen baariin, jossa eräs noilta ajoilta tuntemani skinhead (joka siis teki yläasteestani täyttä helvettiä alusta loppuun) tuli avautumaan ja halusi loppupeleissä hoitaa homman mestan ulkopuolella. Tyhmänä ja ylpeänä suostuin lähtemään ulos yksin ja ko. jäbä tuli "yksin" neljän kaverinsa kanssa. Skinari avautui hetken, jonka seurauksena tönäisin sitä hartioista ja se löi multa kahdella iskulla huulen halki, jonka jälkeen ajattelin lopettaa spektaakkelin yhdellä niitillä kasvoihin. No, pamautin sitten isänmaan ystävää nyrkillä naamaan, josta syystä ko. jätkä heilahti taaksepäin ja pari sen frendiä jäi varmistamaan sitä ja yksi tuli puhumaan mulle et "eiköhän tää ollut tässä", johon oli hyvin suostuvainen. Joka tapauksessa ko. skinari "pääsi vahingossa" frendeiltään karkuun ja humautti mua vielä pari kertaa päähän. Puolustauduin lyömällä kerran takaisin - seurauksena se, että skinari tipahti ilman yhtä hammasta.

Kytät kutsuttiin paikalle ja rosis odottaa mitä ilmeisimmin tän kerran syytetyn elementissä. Oli miten oli, niin vaikka pelottaa ja vituttaa, niin se skinarin hammas oli siitä yläasteen kolmen vuoden kidutuksesta joka ainoan pennin arvoinen mitä se tulee mulle maksamaan.

PS. Violence sucks monkey balls, mutta tosta tilanteesta olisin lähtenyt joko tasan näin tai sitten lasarettiin 5-10cm terää sisällä tai sinkkiarkussa.



Mun käsittääkseni sulla ei pitäisi olla mitään hätää edes oikeudessa, mikäli toi juttu nyt sinne asti päätyy. Sillä 1) Et itse haastanut riitaa 2) et aloittanut sitä myöskään käyttäytymällä uhkaavasti (ellet laske tähän tota tönäisyä minkä seurauksena tuli nyrkistä.) 3) ja jokaisella on mun tietääkseni oikeus puolustaa itseään kohtuullista voimaa käyttäen.

Anyway, perseestähän toi on eikä sille mitään mahda. Saipahan nahkakuula sitä mitä tilasikin, ikävä kyllä noi tollaset henkilöt harvemmin viisastuu yhtään vaikka saisivatkin kokea kantapään/hampaan kautta mikä on korrektia käytöstä ja mikä ei.

Mun mielestä toimit ihan oikein.

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

susanna*

Posts: 36

#8595 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
jouduin töihin,enkä oo nukkunut tuntiakaan viime yönä. *poks* taidan hajota.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8596 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jei, huomasin tässä nyt että mätkyjä ois 277e. Vittu mä tollasia rahoja mistään revin *ding* en maksa *igor*

edit: ja oho, opintolainojakin peritään takas. Eipä oo mitään millä niitäkään maksaa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

keijukainen

Posts: 1,599

#8597 • • keijukainen kiksumurmeli
tosi inhottava yskä

--
*seepla*

Verano

Posts: 4,649

#8598 • • Verano Merituuli
Teloin nilkkani. Himassa. Viime yönä 03:30. *täh* *eiei*
Huomenna lekuriin.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8599 • • Aziz Combat Fighter

Väne, 29.5.2005 12:22:
Mun käsittääkseni sulla ei pitäisi olla mitään hätää edes oikeudessa, mikäli toi juttu nyt sinne asti päätyy. Sillä 1) Et itse haastanut riitaa 2) et aloittanut sitä myöskään käyttäytymällä uhkaavasti (ellet laske tähän tota tönäisyä minkä seurauksena tuli nyrkistä.) 3) ja jokaisella on mun tietääkseni oikeus puolustaa itseään kohtuullista voimaa käyttäen.

Anyway, perseestähän toi on eikä sille mitään mahda. Saipahan nahkakuula sitä mitä tilasikin, ikävä kyllä noi tollaset henkilöt harvemmin viisastuu yhtään vaikka saisivatkin kokea kantapään/hampaan kautta mikä on korrektia käytöstä ja mikä ei.

Mun mielestä toimit ihan oikein.



Hum joo. Tosiaan, jos tossa tilanteessa jo lähtee sinne pihalle tappelemaan, toi hätävarjeluargumentti taitaa lentää metsään. Ja varsinkin jos itse ensin kajoaa toisen koskemattomuuteen, eli tönäisee, niin syytehän siitä tulee. Ja sitä on hemmetin vaikea sitten oikeudessa puolustella miksi aloitti tönimisen.

Mutta, saas nähdä. Onnea Jonelle prosessiin ja toivottavasti ei tuu tuomiota.

Hätävarjelu sanoo, että jokaisella on oikeus puolustaa itseään perusteltavina pidettyjä voimakeinoja käyttäen jo alkanutta tai äkkipäätä uhkaavaa laitonta hyökkäystä vastaan.

Tossa tilanteessa oikeus tulee ehkä katsomaan, että se syy miksi lähdit ulos selvittämään välejä oli se, että varauduit pahoinpitelemään tuon ihmisen, näin niinkuin siis lain kannalta, etkä tehnyt kaikkea mahdollista välttääkses tappelutilanteen.
Jone

Posts: 8,258

#8600 • • Edited Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 29.5.2005 19:14:
Hum joo. Tosiaan, jos tossa tilanteessa jo lähtee sinne pihalle tappelemaan, toi hätävarjeluargumentti taitaa lentää metsään. Ja varsinkin jos itse ensin kajoaa toisen koskemattomuuteen, eli tönäisee, niin syytehän siitä tulee. Ja sitä on hemmetin vaikea sitten oikeudessa puolustella miksi aloitti tönimisen.

Mutta, saas nähdä. Onnea Jonelle prosessiin ja toivottavasti ei tuu tuomiota.

Hätävarjelu sanoo, että jokaisella on oikeus puolustaa itseään perusteltavina pidettyjä voimakeinoja käyttäen jo alkanutta tai äkkipäätä uhkaavaa laitonta hyökkäystä vastaan.

Tossa tilanteessa oikeus tulee ehkä katsomaan, että se syy miksi lähdit ulos selvittämään välejä oli se, että varauduit pahoinpitelemään tuon ihmisen, näin niinkuin siis lain kannalta, etkä tehnyt kaikkea mahdollista välttääkses tappelutilanteen.



Mjoo, kyllä mä olen aikalailla varautunut siihen ettei laki tässä jutussa nyt välttämättä ole ollenkaan mun puolellani. Asia jää nähtäväksi, mutta suoraan sanoen en jaksa kauheasti stressata tosta. Ihan omaa tyhmyyttä on tossa jutussa paljon mukana ja maksettavaa tullee sen mukaisesti. Edelleen väkivalta on IMO tyhmien ihmisten tyhmä ratkaisu, mutta samalla tunnen jotain omituista ylpeyttä siitä että annoin piinaajalleni kuonoon.

Toivottavasti jää kuitenkin viimeiseksi kerraksi kun ikinä "tarvii" ketään lyödä. Edellisen kerran näin on päässyt käymään yläasteella ja kyseessä oli sama jätkä.

(Joudun muuten kirjoittamaan ainoastaan vasemmalla kädellä - oikea on paskana.)