päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,534,797 views

Twist

#7601 • • Twist Team Kemuttajat
Duunia 14 -24 *nyyh*
#7602 • • ayame Guest
Plaah, turha ja ärsyttävä päivä. Pihalla kaikesta ja vielä typerä työpäiväkin edessä *grr*
Bellezaaa

#7603 • • Bellezaaa Afrodite*

ayame:
Plaah, turha ja ärsyttävä päivä. Pihalla kaikesta ja vielä typerä työpäiväkin edessä *grr*

Mä myös. Asiat häviää päästä kuin tuhka tuuleen ja yritä nyt sit hankkia kaiken maailman lippuja ja lappuja asuntohakemuksiin *ding*
#7604 • • Injektio Guest
Naiset... *eiei*
LauraLine

#7605 • • LauraLine
[iso]Kaikki menee taas ihan päin helvettiä![/iso]
Optik

#7606 • • Optik Piikkisika/Outopallo
77 km *hmph**eiei**grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

dirtyface

#7607 • • dirtyface rok.
On rankkaa lähteä pois sairaalasta tietäen, et on tosi iso mahollisuus, et siellä makaava läheinen ei nää enää yhtään aamua.

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Polka

#7608 • • Polka
Ottaa ni saatanast päähän ku kädet o ihan paskan töitten takii*nyyh*Täynnä kipeit avohaavoi jotka ei tahdo mennä umpeen ku koko ajan joutuu peseen käsii...*eiei*Ei voi ruveta soittaan pianookaan ku sattuu nii pal...*uuh**nyyh*vaik pitäis ruveta harjotteleen ohjelmistoo..Onneks enää noin viikko ja sit työt loppuu*poks*
keijukainen

#7609 • • Edited keijukainen kiksumurmeli
paha olo ja muutenki kipee olo... ja huomenna viel pitäs mennä kouluu viiminen tentti tekemää
ja tänään saatu tietoporukoiden naapurin papan keuhkosyövästä, se kun vielä on aika läheinen meille *uuh*

--
*seepla*

#7610 • • Iceman Guest
Huominen vapaapäivä *nyyh*
Encoder

#7611 • • Encoder Kofeinisti
2 helvetin simppeliä laskua, 5 tuntia kulunu aikaa, toisesta puolet oikein ja kaikki muu päin helvettiä *dissaa*
Lukiossa vielä luulin, että matematiikka on kivaa. Nyt lähinnä inhoan sitä syvästii *kivatsulle*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

sapeli

#7613 • • sapeli jokukukamikä?
Tää nyt on pientä mun aiempien päivien oloon ja muiden ihmisten päivän :(:jen rinnalla, mut mä en maista mun päärynäomenoita *nyyh* Yhdet mun top 3 hedelmistä ja kieli ei rekisteröi muuta kuin vetisen ja rouskuvan tunnun, ei mitään makua *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

iriil

#7614 • • iriil
Yksinäinen viikonloppu edessä.... mutta kotiin toisen puolikkaanluo ei voi mennä koska sitten kaatuu kouluhommat päälle ja hajoo pää.... Onneks enää ens viikkoa ja sitten on loma... Mutta siihen on vielä viikko *nyyh**grr*
Ober

#7615 • • Ober Dog shit taco
Hajoon itteeni.
Lallu

#7616 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
ei oikeen luisu tänää*kivatsulle* olo on kun äässissä ja vitutus suurimmillaan enkä ees tie miks..
itteni mua täs kait ketuttaa eniten..*poks* ei ees jaksa mennä nukkumaan ku tuntuu et mieli räjähtää.. jospa jättäisin vaan puuttumatta pikkuseikkoihin ...
cosmic

#7617 • • cosmic :D
TDK:n toimitusjohtajalle pitäisi löydä käteen niiden oma CD-R-levy ja sanoa: "Poista muovi alle 10 sekunnissa ilman apuvälineitä" *igor*

--
:D is an unproductive condition.

sapeli

#7618 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu:
---
cosmic:
TDK:n toimitusjohtajalle pitäisi löydä käteen niiden oma CD-R-levy ja sanoa: "Poista muovi alle 10 sekunnissa ilman apuvälineitä" *igor*
---
Hampailla, kato *hymy*

Mä osaan jo kuvitella kuinka joku tukeva, keski-ikäinen, hiukan jo kaljuuntunut toimitusjohtaja käy apinan raivolla kiinni johonkin CD-koteloon hampain ja kynsin *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#7619 • • ayame Guest
Tämän päivän ketutus alkoikin jo eilisen puolella. Pääsin kotiutumaan töistä n. klo 21:40 ja kännykästäni loppui akku kesken puhelun. Sähläsin sitten PIN-koodin kolme kertaa väärin ja puhelin jumiutui. Eipä muuten, mutta tarkoitus oli että poikaystäväni tulisi luokseni yöksi ja olisi saattanut hieman ihmetellä miksen vastaa puhelimeen kun odottelisi ikkunan alla epätoivoissaan aamuyöstä, että heitän hänelle avaimet. Niinpä sitten tuumailtuani kipitin katsomaan onko Ärrä vielä auki -> meni kiinni nenän edessä, sitten juoksu metroon ja asemalle, jonka Ärrän ajattelin olevan pidempään auki. Ostin prepaid-liittymän ja varmistin moneen ketrtaan, että "toimiihan tämä nyt ja heti" kun kokemusta noista liittymistä ei ole. Pääsin takaisin kotiin ja ei muuta kuin uutta korttia sovittelemaan. Ja pah! Eipä voitu sanoa että olisi pitänyt ostaa puheaikaakin *taputapu*

Kiireellä takaisin metrolle ja asemalle -> Ärrä oli mennyt kiinni 5 minuuttia sitten. Kipitys ylös ja kiskalta ostamaan puhelinautomaattiin korttia. Tämän sähläyksen jälkeen sain soitettua äidilleni Seinäjoelle, joka näppäili poikaystävälleni että nyt sen tytön puhelin on taas rikki ja se menikin Puistolaan *nauru* Ja kaiken kruunaa tietty se, että sopiva juna lähti vasta kun olin istunut asemalla 40 minuuttia *kivatsulle*

Hah, loppu hyvin kaikki hyvin; nyt kaakaota ja Jerry Springeria *hih*
#7620 • • hyperventilaatio Guest
Vituttaa kun lomallaankaan ei saa olla rauhassa edes paria päivää.
Pitää varmaan tuhota tuo saatanan puhelin.