päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,226,679 views

Maihku

Posts: 1,186

#7641 • • Maihku neiti hankala
ei vaan taas onnistu mikään*super**uuh*
Jazmine

Posts: 1,009

#7642 • • Edited Jazmine Pösilö
- Krapula (tosin itse aiheutettua)
- Ikävä *nyyh*
- Tunnen itseni täys idiootiks *eiei*
- Elämä

--
Polcca on parasta *sydän*

Skrapa

Posts: 157

#7643 • • Skrapa
Kaikki on nii sekasin mun päässä, en tiedä mitä ajatella mistään. Emmä kestä ja pelkään huomista ku saan tietää yhen ihan saatanan tärkeen asian.. Ja sais se jore lopettaa sen "haaveet kaatuu" kappaleen laulamisen mun pääs. Miks mä aina suunnittelen/elätän toivoa liikaan kaikkeen, ja sit ku ei meekkää niin nii sit "katajaan kapsahtaa". Mut onneksi elämä opettaa ja virheistä alkaa jossai vaiheessa oppimaan.. *plah huhhu* *ding*

--
No more pain, I'm floating away..

zeuzz

Posts: 526

#7644 • • zeuzz digital punk

tumpsi:
---
zeuzz:
Ovimikon mielestä olin liian kuoseissa
---
Hassuu ettet missään vaiheessa kiellä tuota.
Kenties poke oli oikeassa?



Jaa-a... eikös siinä lue, että se oli hänen mielipiteensä? Oma mielipiteeni oli siis päinvastainen, eli en ollut. Tuntuu näin jälkeenpäin siltä, että naamani ei vaan miellyttänyt pokea. Ei voi muuta kuin pyytää anteeksi, että on tämännäköinen. =(
Sinza

Posts: 2,227

#7645 • • Sinza
En ikinä opi ottamaan alkoholia kohtuudella *eiei*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#7646 • • Juzba Guest
Pakkanen.. *eiei*
or_neon

Posts: 598

#7647 • • or_neon mr2090

Juzba:
Pakkanen.. *eiei*



Joo.. Ja huomen aamul on kuulemma joku 22 astetta pakkast..*nuha* Ainaki tääl säkyläs! *grr*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Avatar
#7648 • • Juzba Guest

or_neon:
Joo.. Ja huomen aamul on kuulemma joku 22 astetta pakkast..*nuha* Ainaki tääl säkyläs! *grr*


Hrrr.. Vitun kylmä.. *sääli* Sais tulla se kesä sit jo.. *iloinen*
cosmic

Posts: 389

#7649 • • cosmic :D

zeuzz:
Jee. Matkustin 400 km päästäkseni Rusheihin. Enpä sitten päässytkään. Ovimikon mielestä olin liian kuoseissa ja jos olisinkin päässyt sisälle, hänen arvionsa mukaan olisin vain juonut itseni huonompaan kuntoon. Hienoa, miten jotkut tietää asioita ennalta. Osaisinpa minäkin. imo yleensä tukevat pohjat vedetään sen vuoksi, ettei tarvitsisi juoda sisällä enää.



Todella törkeetä. Kai sanoit sille, että oot tullu melko kaukaa?

--
:D is an unproductive condition.

zeuzz

Posts: 526

#7650 • • Edited zeuzz digital punk

cosmic:
Todella törkeetä. Kai sanoit sille, että oot tullu melko kaukaa?



Jep. Eipä auttanut sekään... Hän pyysi minua odottamaan jonkun aikaa (puol tuntia) ja tulemaan takas uudestaan. Pokella meni hermot sen takia, kun tulin takaisin liian aikaisin: "et pääse tänään sisälle, koska et tottele minua!".
Menetin ajantajuni ulkona odotellessa, eikä aikaa voinu puhelimestakaan enää katsoa akun tyhjenemisen takia... Kaverillekaan ei saanut käydä enää ilmoittamassa, joten ainoa vaihtoehto oli odottaa ulkona bileiden päättymistä.

Kieltämättä aika turhautunut olo tällä hetkellä... Hieno lomanavaus, toden totta.
stimbeh

Posts: 400

#7651 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Loma loppui. Koulu jatkuu. *uuh*

--
Flow with the go.

Avatar
#7652 • • Viola00 Guest
Tänään ei oo sitten onnistunut mikään. Ensin tappelin netin kanssa _koko_ päivän (ja koko menneen viikonlopun) kun välillä toimii ja sitten taas ei. No kaiken huippu on nyt se, että kun sain netin vasta nyt illalla toimimaan taas niin en saanut enää yhtä laskua peruttua minkä oon maksanut jo ja jonka oon laittanut 28pv eli huomenna menemään tililtä. No se on noin 400e juttu, että harmittaa hiukan kun en saakaan peruttua nyt sitä maksamista. Kone ilmoittaa ettei laskun tietoja saa muuttaa, koska "laskua maksetaan parhaillaan". Hääh?! Sen piti mennä vasta 28pv eli aikasintaan 2h kuluttua.. luulin et siihen asti voisin vapaasti poistella sen jo tarvitsee! No nyt menee sit 400e niin et humahtaa *uuh*

Ei oo mun päivä.. ei *nyyh*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7654 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tää koko päivä *uuh* ja välillä tuntuu ettei itsellä ole mitään tulevaisuutta.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kagetora

Posts: 55

#7655 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
Elama vaan on niin hemmetin *grr* just nyt... Hajoaa kasiin koko moska.. Pisteetki puuttuu *igor*
Avatar
#7656 • • HRDance Guest
Uskomattoman suuri selkäkipu ollut taas tänään. *eiei*
Kanifarmari

Posts: 479

#7657 • • Kanifarmari
tääääää hitsin yskä ottaa kaaliin ja aivoon*grr**grr**grr* mikään yskänlääke ei auta...*hmph* Eikä pysty nukkumaan. Kaiken kukkuraksi kultikaan ei pysty nukkumaan*nyyh**lohduttel* onneksi tänään pääsee lääkäriin*joo*
Rosah

Posts: 107

#7658 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
yksin duunis raatamassa 3ihmisen hommia..On vähän kiire ja vi****s päällä!!*kivatsulle**grr**eiei**igor**uuh*
~caro~

Posts: 184

#7659 • • ~caro~
tänään poistettu 2 viisudenhammasta... *sars* puudutus lakkaa vaikuttamasta ja pientä särkyä alkaa olee.... *eiei*
RINJET

Posts: 6,900

#7660 • • RINJET Team Sika
hommii vaan niinpaljo rästis et hirvittää

--
www.team*possu*.tk