päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,195,672 views

stimbeh

Posts: 400

#7621 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Lasin pudotin. Yritin ottaa kiinni juuri kun se osui lattiaan.

Sirpaleita, verta.

En kuollut. Harmi.

--
Flow with the go.

Apo

Posts: 1,574

#7622 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

cosmic:
TDK:n toimitusjohtajalle pitäisi löydä käteen niiden oma CD-R-levy ja sanoa: "Poista muovi alle 10 sekunnissa ilman apuvälineitä" *igor*



Kikka-3: Terävällä esineellä vetää viillon CD-kotelon etupuolessa olevaan kannen ja saranaosan väliseen rakoon koko CD:n pituudelta, työntää sormen kannen päällä olevan muovin alle ja vetää ulospäin. Aikaa menee juuri 10s muovien poistoon.


Yläkuva CD-kotelosta:

Viilto
___ | ___________________ kansi
## |
## |
## |
## |
## |
## | ____________________
^
sarana



Sivukuva CD-kotelosta:

Viillon paikka:
___ | ______________________ kansi
|##|_______________________
^
sarana
iriil

Posts: 371

#7623 • • iriil
Miten aamulla herääminen voi olla näin vaikeeta?? SIlmät on ristissä varmaan vielä 10 jälkeen. Mutta eipakko kai sitä on raahautua elokuvahistorian tunneille katsomaan suomalaisen piirretyn vaiheita. Sen jälkeen sentään Fahrenheit 9/11. Mutta nyt kun sais silmät auki ja suoraankin *poks*
Avatar
#7624 • • Taika Guest
Tää on taas just niin tätä*dissaa*
Mun kaiketi pitäisi olla kuuro, mykkä ja sokea että olisin sopiva ihminen elämään muiden keskuudessa.
Uhuu

Posts: 844

#7625 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
yhtäkkiä vaan huomasin, että olen ihan he****** huonolla tuulella...
ihan ilman syytä ja ihan yllättäen...
kai ne on nää vaihdevuosien hormoonihäiriöt...

-sulkasatoärripurriuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mikki

Posts: 833

#7626 • • Edited Mikki


cosmic:
"...ilman apuvälineitä" *igor*



Apo:

Kikka-3: Terävällä esineellä vetää viillon...



hmmmmmm...

--
Names are for friends, so I dont need one.

sune

Posts: 2,096

#7627 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
tappelua.....*uuh* ...vaihteeks....*nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Apo

Posts: 1,574

#7628 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

cosmic:
"...ilman apuvälineitä" *igor*
---
Apo:
Kikka-3: Terävällä esineellä vetää viillon...
---
Mikki:
hmmmmmm...



Oho :) No, kerroinkin ton ihan yleisenä vinkkinä ja itse teen avauksen peukalonkynnellä eli ilman apuvälineitä *nauru*
-Santtu-

Posts: 1,965

#7629 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Jalkoja särkee, ja päätä kans. *uuh* Haluisin vaan nukkuu koko illan mut kerkes jo sopii tekemistä.
Nitta

Posts: 5,021

#7630 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Neiti Etsivä:
Peukku joutuu olemaan paketissa vielä kaks viikkoa.. *uuh*



Pientä lohtua suonee että se paketti on sen kaksi viikkoa kaukomailla *vink*
*hali*
tiipi

Posts: 506

#7631 • • tiipi
ää, hirvee olo. oli taas kaikkii kivoi suunnitelmii viikonlopulle, mut ne sit peruuntuu sen takii et mun piti tulla kipeeks *nuha* *poks*
väsyttää, viluttaa, särkee, ärsyttää ettei voi ees käyttää tätä himassa makaamis -aikaa hyväkseen ja lukea maanantain tenttiin :(

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

onni3mk

Posts: 3,973

#7632 • • onni3mk Onni on.
En saa aikaseks tehtyy noita *itun ennakkotehtäviä. Kohta tulee jo kamala kiirus. *nyyh**hmph*

Siis kertokaa nyt tyhmälle, et jos ohjeissa lukee et portfolion koko pitää olla A3, niin tarkottaako se ihan oikeesti, et kaikki paperit siellä portfoliossa pitää olla A3 kokosia, vai tarkottaako se taitettua A3:sta? Ja ne paperit siellä sisällä on siis A4:sia*ding*

Miksen mä osaa tehdä runoanalyysiä! *nyyh* Ja miten tehään analyysi tv-sarjan yhdestä jaksosta *nyyh*

*kivatsulle*

*epätoivoinen*

--
Onni on.

r0n

Posts: 2,258

#7633 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Come on!
It's only numbers!
Carpe diem baby!

--
6er reihe

Avatar
#7634 • • ^Pinski^ Guest
pitäs olla jo nukkumassa, aamulla kuuteen töihin ja lähtö odottas jo viideltä...hmm...toisaalta kannattaako tässä enää nukkua, onpahan varmasti ajoissa paikalla *nauru* vähän vaa huolestuttaa et jos on jäämässä ylitöihin ni miten jaksaa.. *ding*
iriil

Posts: 371

#7635 • • Edited iriil
Hyväksyin sen tosiasian etten pääse katsoo Tiestoo koska olen silloin koulussa.... ja kuinkas sitten kävikään. Kiitos opettajat että järjestitte lukujärjestyksen niin että pääsisin sinne. Vaan kun se ei enää kauheesti auta kun lippuja ei saa! (enkä tod. ala metsästämään epätoivoisesti)
Ottaa päähän armottomasti. Eikö se olis riittäny että pitää mennä yksiin bileisiin yksin kun toinen puolisko joutuu töihin.

Viikonloppu helvetistä, kyllä *grr**nyyh**igor*
ninni

Posts: 489

#7637 • • ninni sydän
arg oisin nii halunnu rushiin mut paska tuuri töitä töitä *grr**grr**grr**eiei**eiei**hmph*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

zeuzz

Posts: 526

#7638 • • Edited zeuzz digital punk
Jee. Matkustin 400 km päästäkseni Rusheihin. Enpä sitten päässytkään. Ovimikon mielestä olin liian kuoseissa ja jos olisinkin päässyt sisälle, hänen arvionsa mukaan olisin vain juonut itseni huonompaan kuntoon. Hienoa, miten jotkut tietää asioita ennalta. Osaisinpa minäkin. imo yleensä tukevat pohjat vedetään sen vuoksi, ettei tarvitsisi juoda sisällä enää.

Akkukin loppui juuri sopivalla hetkellä, joten en saanut kaveriakaan kiinni. Olipa kiva odottaa 5 h pakkasessa ulkona... Ai miksen odottanut ovella? Järkkärin mielestä sekään ei ollut sopivaa, vaikka en muodostanut mitään uhkaa hänelle. Uhkailemalla ja haukkumalla järjestyksenvalvojaa kun yleensä tienaa itselleen porttikiellon tai muuta vastaavaa, joten niitäkään ei tule/tullut harrastettua...

Kannatti maksaa 40 e linja-automatkasta ja 12 e lipusta. Elämä on perseestä. Lopetan klubbaamisen ja alan harrastamaan liikuntaa vknloppuisin. prkl.
tiipi

Posts: 506

#7639 • • tiipi
just when i thought it couln't get worse...
pamahti sit vielä 37,9 astetta kuumetta, eli huominen tentti jää ainaki väliin.
vähän v*ituttaa, jo toinen maanatai-tentti tänä vuonna johon en pääse, ku oon eka maannu sen edeltävän viikonlopun himassa kipeenä *grr* *uuh*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

tumpsi

Posts: 2,553

#7640 • • tumpsi rekisteröitymätön

zeuzz:
Ovimikon mielestä olin liian kuoseissa


Hassuu ettet missään vaiheessa kiellä tuota.
Kenties poke oli oikeassa?