päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,416,796 views

Nelli

Posts: 127

#19482 • • Nelli
Heräsin yöllä kolme kertaa painajaisiin *uuh* Muutenkin paskasti nukuttu yö. Thank god aamuluento oli sentään peruutettu, ettei tarttenu aikasin herää.
Maago

Posts: 326

#19483 • • Maago
työ ei maistu ku ahdistaa... *poks*
typ0

Posts: 1,892

#19484 • • typ0 syntax error
pää hajoo.. duunis yks ipana joka on vuorovastaava siis mun esimies käyttäytyy kuitenki sillee et omistaa koko maailman. *senkin**släp**grr**dissaa*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

nethr

Posts: 763

#19485 • • nethr !!
Palkanlaskennassa "lievää" häikkää... No, ehkä sit huomenna... *igor* *grr*

--
xD

-Santtu-

Posts: 1,965

#19486 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Tätä on vähän vaikee selittää kuulostamatta ihan vitun säälittävältä *toktok*

..Yksinäisyys..

..sillon kun se iskee just sillä pienellä väärällä hetkellä..

..esim. sillon kun tulee reissusta himaan eikä odottamassa oo muuta kun likaset tiskit..

*igor*
Sin_nombre

Posts: 203

#19487 • • Sin_nombre
*igor*tylsyys...särky...blääh. jos täältä pääsis kotii.
doris

Posts: 181

#19488 • • doris Dora Gray | X-Rust
En saanukaan työtä johon mua on vinguttu jo vuoden alusta *hmph* kiitti.
KriiKS

Posts: 108

#19489 • • KriiKS
Pitkään odottama odotettu tapaaminen peruuntui.
Wanna B

Posts: 259

#19490 • • Wanna B Rattopoika
Tytär ja eukko kipeenä, oon sit kotiäitinä tänää...

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#19492 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Surkeesti menny tentti, taas *poks* tää alkaa heijastuun niin, etten jaksa enää raahata persettäni koululle, enkä oo pitkään aikaan lukenut mitään, kun ei siitä tunnu olevan mitään hyötyä. No, ehkä taas jossain vaihees kevättä löydän sen motivaation, jos edes yks tentti menis odotusten mukaan *justjoo*

Ja oon vieläpä ollut 3 viikkoa kipeenä, eikä loppua näy *nuha* päätä särkee ja huimaa jatkuvasti, mut eihän mulla mikään oo kun lääkärikin jo niin sano. Oon vaan ja lepään. Jee...

Kolmas ärsytyksen aihe: huomen matkalle ja kaikki nesteet pitäs saada tungettua siihen vitun 1l minigrippussiin *eiei* kävin osteleen jo niitä pikkuputeleita tänään, mut ennustan, että tänä iltana täst kämpästä kuuluu kiroilua enemmän kun koskaan *igor* ei mun tavarat vaan voi mahtua tohon pussiin!

neljäs ärsytyksen aihe: palkkapäivä. En uskalla ees kattoo miten vähän sitä rahaa on tullut, mu se on varma, että tarpeeks sitä ei oo ainakaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

martina

Posts: 1,875

#19493 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
hemmetin työpaikka!! _taas_ on palkka maksamatta, vaikka maanantaina ois pitänyt tulla! *grr*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#19494 • • Hitchhiker
Poltin riisit pohjaan ja ei kiinnostaisi uudestaan keittää *nyyh*, anyone? (nimim. kyrvahtanut kokki keittää savustettua riisiä).
sapeli

Posts: 11,768

#19495 • • sapeli jokukukamikä?

Hitchhiker, 28.2.2007 18:02:
Poltin riisit pohjaan ja ei kiinnostaisi uudestaan keittää *nyyh*, anyone? (nimim. kyrvahtanut kokki keittää savustettua riisiä).



Mulla on aina sama ongelma. Ratkaisu? Pirkan valmispussit ja kännykkä hälyttämään kun on X minuuttia mennyt. *joo* Joka kerta täydellistä riisiä ja jää kattilakin siistiksi. *hymy* *pirkkaamainostel* *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#19496 • • Hitchhiker

sapeli, 28.2.2007 18:19:
---
Hitchhiker, 28.2.2007 18:02:
Poltin riisit pohjaan ja ei kiinnostaisi uudestaan keittää *nyyh*, anyone? (nimim. kyrvahtanut kokki keittää savustettua riisiä).

---


Mulla on aina sama ongelma. Ratkaisu? Pirkan valmispussit ja kännykkä hälyttämään kun on X minuuttia mennyt. *joo* Joka kerta täydellistä riisiä ja jää kattilakin siistiksi. *hymy* *pirkkaamainostel* *pepsodent*



Noi on kyllä aika huippuja, vaeltaessa tullut käytettyä jonkin verran noita. Ehkä sitten ensi kerralla kun sitä riisiä keittelee, nyt pitää mennä kaivamaan talttaa esiin jotta saa nuo riisit irti pohjasta.
Janisa

Posts: 2,226

#19497 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

martina, 28.2.2007 17:06:
hemmetin työpaikka!! _taas_ on palkka maksamatta, vaikka maanantaina ois pitänyt tulla! *grr*



Taa nyt kylla tulee jostain ihan ihme muistinrippeista ja asia kannattaa tarkistaa, mutta mielestani Suomessa on joku sellainen "lakipykala" tms. etta jos palkka myohastyy jne. niin tyonantaja on velvollinen korvaamaan jonkun x-prosentin kaikilta myohastyneilta paivilta... Koita tarkistaa taa asia jostain, silla kuulostaa etta sulla taa tapahtunut ei oo eka kerta... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Timce

Posts: 5,381

#19498 • • Timce
Voi perse..En oo koskaan ollu näin kipeä. :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Nomade

Posts: 182

#19499 • • Nomade 1:100 000
VOI staaaaaana! kuume nousemas, nenä tukossa, korvat lukossa, kurkkuu sattuu vitusti ja perjantaina tarvis lähtee laivalle dokaan 16tuntisen työpäivän jälkeen. taitaa olla aika hiljasta mun osalta. ja nyt vituttaa.

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Kit^

Posts: 798

#19500 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mä en jaksa lukee tentteihin. eikä tällä hetkellä edes kiinnosta et pääseekö läpi.. tää on ihan perseestä..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..