päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,136,519 views

Cress

Posts: 405

#7561 • • Cress
Taaaas kipeenä!! *grr* *eiei* ja prkl suoli huutaa exit! *poks*
sapeli

Posts: 11,768

#7562 • • sapeli jokukukamikä?
*super**nuha* --> *uuh**poks**eiei**hmph**igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

keijukainen

Posts: 1,599

#7563 • • keijukainen kiksumurmeli
en selvii täst keväästä *uuh* tulin just meiän näyttöinfosta ja oon vaa entistä sekasin ja paniikissa koko näytöstä... ja niitä papereita on viel isompi pino ku aikasemmin...itku meinas tulla *igor**grr**nyyh*

--
*seepla*

Avatar
#7564 • • Cera Guest
tajusin juuri miksi mua on koko päivän sattunut vyötäröön kun otin housuja pois jalasta.
semmoinen kivahko mustelma ja viilto yhdistelmä paistattelee päiväänsä sopivasti siinä kohdassa mihin mä yleensä
voisin kuvitella vetäväni housut päälle.
taas kyllä hajuakaan että missä oon remunnu ja miten toi on saanut alkunsa.. :(
hirmuisen kipeä.
LauraLine

Posts: 278

#7565 • • Edited LauraLine
Huomasin että Fury ja Hallut (jotka kerrankin houkuttelis) on samana päivänä!! Niin helvetin väärin! *nyyh*
((<- itseasiassa tää oli jo elisen päivän :( mutta kyllä tästä tällekin päivälle riittää ja huomiselle ja sitä seuraavalle ja...))
Ei mitenkään pysty nyt päättää kumpaan lähtee..

Ja sitten tänään pitää olla "lapsenvahtina". *igor*
peepe

Posts: 904

#7566 • • peepe

Bio:
menin töissä kaffelle puoliunessa ja tein voileivän.. puolet syötyäni huomasin et se leipä on homeessa.



:DDD

(sori)
mirah

Posts: 257

#7567 • • mirah Starchild
Huomasin herättyäni, että ääni on kadonnut jonnekkin.
Voisipa hyvinkin johtua eilisestä iltakävelystä -7 asteen pakkasessa kaverin kanssa.
*igor*
Bio

Posts: 4,429

#7568 • • Bio The Bullies / Pinky

peepe:

:DDD

(sori)



no mut hei..
homeen pitäis parantaa lauluääntä ja mulla se ei voi muuta kun parantua enää
milla

Posts: 3,699

#7569 • • milla
vittu kaikki. koko elämä. haistakaa vittu.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7570 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ahdistaa ja masentaa *uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#7571 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli:
*super**nuha* --> *uuh**poks**eiei**hmph**igor*



Samaa rataa tänäänkin *nuha**poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

UnityF

Posts: 15,721

#7572 • • UnityF joo just se

sapeli:
---
sapeli:
*super**nuha* --> *uuh**poks**eiei**hmph**igor*

---


Samaa rataa tänäänkin *nuha**poks*



*super* parantava *hali* *sydän*
nomic

Posts: 4,120

#7573 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kone ei enään jaksa käynnistää uutta tekelettä *ulisee* sammuttaa ittensä siinä vaiheessa kun olisi ladattavana vielä joku 2-3 efektiä *poks* tietenkään näitä ei saa pois käytöstä, tai saa itse ohjelmasta mutta aina se ettii ne ja sammuttaa ittensä kun liikaa tavaraa kerralla muistissa. ei muuta kuin lisää muistia, heti kun on rahaa. :(
Avatar
#7574 • • *Mirri* Guest
Jätin eilen duunissa sormen sellasen 10-15cm paksun kassakaapin oven väliin. Se kuvattiin , muttei onneks o murtunu.. Ei kuitenka taivu mihinkä, on kipee ja ihan musta melkee koko sormi. Sain vaan tän päivän saikkuu!!! *grr* Eli joudun taas huomen aamulla sinkoileen uudestaan lääkäriin klo.08.00 ja vonkaamaan lisää sairaslomaa.. Paitsi mikäli tietty yöll tapahtuu ihmeparantuminen.
vaavu

Posts: 1,324

#7575 • • vaavu vara-vana
Tänään alkoivat yhtä aikaa sekä kuukautiset että vatsainfluenssa. En muista, milloin olo olisi ollut kaikin puolin näin kauhea. *poks**nuha*

Pahinta tossa vatsainfluenssassa oli, että olin aamun heikosta olosta huolimatta lähtenyt töihin. Töissä sitten paha olo iski niin nopeasti, että jouduin oksentamaan roskakoriin. Onneksi mulla on oma huone, joten kukaan ei nähnyt tätä mieltäylentävää tapahtumaa. :(
minttu83

Posts: 179

#7576 • • minttu83
tuli vahan eilen juhlittua ja vaikka hoidin duunini aamulla kunnialla niin silti jakso tyo"kaverit" olla vittumaisia. Nyt vasyttaa ja heikottaa....muutenkin masentaa....tai on nuppi ihan sekasin*poks*

--
Wake me up when September ends

daisy

Posts: 39

#7577 • • daisy
*nuha* ei kiva ei kiva *eiei*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

Bellezaaa

Posts: 573

#7578 • • Bellezaaa Afrodite*
kaikki vaan mättää *grr*
tavarat tippuu käsistä, mikään ei toimi, ulkona ihan hel...tin kylmä.
Ehkä on parempi mennä nukkuu niin tulee huominen nopeemmin *poks*
Avatar
#7579 • • + Guest
Yks pöljä tuli _avatulla_ kylmällä kaljatölkillä paineleen niskaa.. Tottakai sitä tulee pompattua ylös ja saatua niskaansa osan tölkin sisällöstä. Höh.
zenny

Posts: 1,145

#7580 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Vapaapäivä alkaa olla ohi.. huomen taas töihin.. (työharjotteluu) ilman palkkaa.. kiinnostaa.. no mut kyl sen nyt kestää..*joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin