31,307 posts, 1,566 pages, 10,120,363 views
kulti pieni..tähän voin todeta et meitä on KAKSI!!!!!!!!!!!!! aika sen pään selvittää niin tyhmält ku kuulostaaki!!!Sucy:
Vituttaa ja masentaa, kun ei tiedä mitä sitä itse haluais*grr*
Päänuppi hajoo koht tähän sekamelskaan*uuh*
toivottavasti huominen tuo vastauksen*sydän*
ja sit joutusin vaihtaa puolessa välissä päivää työmaata mist oli kaikki tehty päin v***a ja mä joutusin korjaa ne ku kaikki muut löhöili *kivatsulle* harmittaa ku mun tarvii aina tehä kaikki tommoset jutut mitä muut ei osaa
antais niille helvetti työaikaa tarpeeks ni mun ei tarvii tulla ku on kumminki muutakin tekemistä siellä...
jeesboks:
viisaudenhammas leikattiin... satuuu
pikkusenko vituttaa ku pelkään muutenki niitä puudutuspiikkejä (joskus ollu huonoi kokemuksia
)
HRDance:
---
jeesboks:
viisaudenhammas leikattiin... satuuu
---
onneks olkoon... mulla saatana peruttiin aika ´kaks tuntia ennen kuin olis pitäny leikata kaks poispikkusenko vituttaa ku pelkään muutenki niitä puudutuspiikkejä (joskus ollu huonoi kokemuksia
)
Pieni lohdutuksen sana, puudutus ei oo mitään leikkauksen jälkeiseen kipuun.
*sydän*viisaudenhampaat*sydän* eka leikkaus oli jo niin järkky kokemus et ilmotan jo näin etukäteen et antakaa mulle kaikki mahdolliset rauhottavat etten vaankaan tajua toimenpiteestä yhtään mitään!!!!!!!!!!!!!!
ezzy:
---
remotion:
eilen hain autoni huollosta ni ne olikin korjauksen ohella pistäneet sen ihan totaalisen paskaksi! Ei muuta kun takas ja odottelee et joku ottaa vastuuta teoistaan.*kivatsulle*
---
mitäs ne oli tehny?
Sbanc:
21.6.1984