päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,878,732 views

MaSari

#2421 • • MaSari space jammer

Lene:
Hoksasin taas, että olin unohtanut jotain. Jos ei pää olisi hartioissa kiinni niin unohtaisin senkin jonnekin. What's wrong with me? Ennen muistin muidenkin asiat paremmin kuin ne itse. Nyt en edes omiani. *ding*

Tiiäkkö mulla on vähän sama ongelma. Sanotaan vaik et vielä vuosi sitten muistin tosi paljon enemmän ku nyt. Ihanku olis aivot rappeutumassa tai jotain.. *ding* Vituttaa tollanen.
Ehdottomasti tän päivän :( on tää uskomaton väsymys, mikä kyl on sinänsä ihan mun oma moka *hmph* En oo pakottanut itseäni aikasemmin nukkumaan vaikka tiedän et mul on ihan s*tanasti univelkaa jo nyt.. Saakelin jästipää! *släp*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#2422 • • kelasin Guest
kauhee lumisade ulkona, sitä tulee vaaka suoraan ja pystysuoraan *dissaa*
bubbelgum

#2424 • • bubbelgum ~sylikissa~
Vitun urpot työkaverit joilla on aivot jossain syvällä perseessä, vituttaa niin saatanasti!! *hmph*

--
Hullu ku pullosta tullu.

#2425 • • Cera Guest
ihanaa kun perjantai alkaa näin loistavasti...
Saara

#2426 • • Saara #2970
Aamulla heräsin puhelimen soittoon kello 06. siellä soitti mieheni pomo että missä olet, jonka jälkeen hän lähti kiireellä töihin. 10 minuuttia sen jälkeen hänen puhelimensa rupes herättämään, laskeuduin parvelta ja huomasin että hän oli unohtanut myös työpuhelimensa kotiin... Painuin takasin nukkumaan. Nukuin noin 10 min. jonka jälkeen hänen pomonsa soittaa että missä Lari on? vihdoinkin kun nukahdit Lari pamahti ovesta sisään ja taas heräsin... Sen jälkeen en ole saanut nukuttuu kunnolla, joten olen kahvin voimalla jalkeilla ja olo on ihan *poks*

Perkele....

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

-Santtu-

#2427 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
nenä vuotaa, silmät vuotaa, pää kohta poksahtaa.. *poks* *nuha**sars**uuh**nyyh* Ei oo kiva viettää lomaa tälleen.. *igor*
Late

#2428 • • Late team Lasse
Huomenna joutuu repimään itsensä vielä töihin. Saas nähän miten halluissa jaksaa. *uuh*
meow

#2429 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
eikö tää vitun väsymys koskaan lopu *uuh*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

_kolibri_

#2430 • • _kolibri_ -lintunen-
Nyt vaan AIVAN KAIKKI on todella päin helvettiä... oon niin vittuuntunut *kivatsulle* ja ajattelen että miten tälläisesta kuopasta koskaan pääsee ylös?
Epailija

#2431 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Toinen auton takapyöristä jumiutui paikoilleen eilen kotimatkalla, mikä johti tunnin kestäneeseen matkaan keskustasta kotiin ja yksien treenien missaamiseen tänään. *hmph* Nyt tuolla autolla ei viitsi lähteä mihinkään ennen kuin se on käynyt huollossa, mikä taas tekee kaikesta vaivalloisempaa ja kalliimpaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Late

#2432 • • Late team Lasse
Oli vielä ihan hyvä päivä väsymyksestä ja hirveestä nälästä huolimatta. Mutta eikös mulle tullut maanantaiksi jo odottamaan entisen työntekijän vuonna 2002 aiheuttamat sotkut selvitettäväksi.

perkeleen säätäjät **ttu! *kivatsulle*

[muokattu 28.2.2004 13:16]
N@su

#2433 • • N@su Pieni porsas
Kaupassa ei ollu OLUTTA.. ?!? *kivatsulle* (...tanan veroale, ...kele)

--
No sex causes bad eyes..

(5) (3)

#2434 • • (5) (3) -no rest for the evil-
taas vaihteeks... ikävä I k ä v ä I K Ä V Ä i k ä v ä *uuh* ...tää on perseestä.. oikeesti.

--
theworldismine

Howdy

#2435 • • Howdy Oldie
Vittu saatana piti mennä halluihin ja sairas kuume losahti niskaan just sopivasti *hmph*

smiley-faces20.gif

[muokattu 29.2.2004 02:58]

--
Käpy vailla vertaa

Mr. Sinner

#2436 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Sunnuntaidarra*eiei* Onneks olin kummiski sekottanu päivät ja ei tarvikkaan alkaa lukee tenttiin täs kunnos.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

mniittymaki

#2437 • • mniittymaki
EIpä voi muuta sanoa ku et on aika saatana tyhjä olo...

.m
siveys

#2438 • • siveys lovely
Liian kauan seisseet biojäteroskikset on *eiei*
Late

#2439 • • Late team Lasse
Joku räkätauti taitaa olla iskemässä ja ehkä maailman kauhein jumitus päällä. *poks*

eikä konekkaan toimi niinkun pitäis..
Rocka

#2440 • • Rocka
ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista tietoa siitä, miten toisten yksityisyyttä käsitellään.