päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,514 views

Avatar
#4961 • • Cera Guest
Se yöllinen myrsky. tuol sataa. pitää kävellä töihin. uaa. on niin kivointa ku on maanantai.
Jone

Posts: 8,258

#4962 • • Jone Archibald Haddock

Cera:
Se yöllinen myrsky.



Se yöllinen myrsky oli *sydän*. Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.
Avatar
#4963 • • Cera Guest
Mä näin siihen sekaan niin ikävän painajaisen et tuli melkein itku.
mut kyl sitten kömmin kuitenkin sängystä ylös katteleen ulos ikkunasta..

yleensäkkin jos on ukkonen, niin jostain syystä vähän pelottaa. huoh. :[
efo

Posts: 1,908

#4964 • • efo Laserpoint
Yo-kuuntelu ja väsyttää iiihan vitusti*igor*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Piiuzki

Posts: 870

#4965 • • Piiuzki
Kohta hammaslääkäri sen jälkeen kouluun *grr*
Sinza

Posts: 2,227

#4966 • • Sinza
Kauhee väsymys, huonosti nukuttu ja painajaisuninen yö takana *uuh**eiei* (niin ja tietysti univelat viikonlopulta...)

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Tiikerriii

Posts: 1,113

#4967 • • Tiikerriii Tj
olen pipi*uuh*

--
RÄYH!!!!

Pätkis

Posts: 1,038

#4968 • • Pätkis Pikkis

Jone:
Se yöllinen myrsky oli *sydän*. Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.


UAH *ding* Olipa munkin ihan pakko herätä katsomaan.... kun ei nukkuakaan voinut *igor* jänö veti showta häkissään salamoiden välkkeessä ja vielä pari tuntia sen jälkeenkin, joten siihen ne viime yön unet sit oikeastaan jäikin. En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun *poks*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MaSari

Posts: 1,986

#4969 • • MaSari space jammer

Jone:
Se yöllinen myrsky oli *sydän*. Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.



Toisessa päässä Keravaa ukkosen jylinään heräs kaks unista hahmoa, jotka ei edes eka tajunnu et mistä oli kyse *justjoo* Vähäsen ehkä pelotti kyl.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Saara

Posts: 1,954

#4970 • • Saara #2970
saatanan hkl:n lakko *grr*
jotenkin ihmeen kaupalla pääsin kuitenkin kouluun asti

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Jone

Posts: 8,258

#4971 • • Edited Jone Archibald Haddock

Pygmi:
En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun *poks*



Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöistä voimakkaampia. Tollaista skidiä myrskyä varten en vielä viitsinyt unisena ryhtyä iskemään sadekamppeita päälle, mutta jos tulee huomattavasti mehukkaampia tässä vielä ennen talvea, niin on melkeinpä pakko lähteä ulos sateen piiskattavaksi fiilistelemään.

Jone *sydän* myrskyt
JustinSan

Posts: 822

#4972 • • JustinSan Nullius in verba

Jone:
---
Pygmi:
En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun *poks*

---


Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöisiä voimakkaampia. Tollaista skidiä myrskyä varten en vielä viitsinyt unisena ryhtyä iskemään sadekamppeita päälle, mutta jos tulee huomattavasti mehukkaampia tässä vielä ennen talvea, niin on melkeinpä pakko lähteä ulos sateen piiskattavaksi fiilistelemään.

Jone *sydän* myrskyt



*sydän* Yritin eilen saada kikkailtua jotain kuvaakin siitä myrskystä, mut ei ollu viel iha tarpeeks vahvat luonnonsalamat kehis ni ei oikeen onnannu *uuttamyrskyäodottel* *sydän*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Piiuzki

Posts: 870

#4973 • • Piiuzki
Hammaslääkärissä on kamalaa *nyyh*
Pätkis

Posts: 1,038

#4974 • • Pätkis Pikkis

Jone:
Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöisiä voimakkaampia.
Jone *sydän* myrskyt


Hui kamala *hikoil* sit kaatuu puita, katkee sähkölinjoja, kadut tulvii ja sekä lapset että puput pelkää nenä väristen salamointia ja tärinää. Kiva että jokaiselle on jotain viihdettä *iihhih* *poks*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Fyrisch

Posts: 4,525

#4975 • • Fyrisch
Prkleen hkl kuskit, menkää duunii sielt jo! :( joudun kävelee töihin ite
Avatar
#4976 • • hyperventilaatio Guest
Lakko.
Piti lähtee jo kasiin kouluun mut vitutti kun satoi ja olis joutunut kävelee jonninverran. Meen siis vasta yhteen. *hmph*

Mut toi myrsky oli kyl *super*
Jone

Posts: 8,258

#4977 • • Jone Archibald Haddock

Pygmi:
Hui kamala *hikoil* sit kaatuu puita, katkee sähkölinjoja, kadut tulvii ja sekä lapset että puput pelkää nenä väristen salamointia ja tärinää. Kiva että jokaiselle on jotain viihdettä *iihhih* *poks*



Nimenomaan.

*sydän* Puiden kaatuminen *sydän*
*sydän* Katujen tulvinta *sydän*
*sydän* Ylipäätään mikä tahansa missä luonto potkii perseitä *sydän*

Mun kissani eivät muuten pelkää myrskyjä pätkääkään, vaan jakavat "isukin" innostuksen niitä kohtaan. Vintiö ja Mona oli kummatkin about nenä kiinni ikkunassa kuten minäkin.
fosforic

Posts: 120

#4978 • • fosforic
Työt*dissaa* oon niin vitun täynnä tätä paikkaa ja meininkii *grr**grr*...
Olis jo perjantai

--
reality sucks!

Pätkis

Posts: 1,038

#4979 • • Pätkis Pikkis

Jone:
---
Pygmi:
Hui kamala *hikoil* sit kaatuu puita, katkee sähkölinjoja, kadut tulvii ja sekä lapset että puput pelkää nenä väristen salamointia ja tärinää. Kiva että jokaiselle on jotain viihdettä *iihhih* *poks*
---
Nimenomaan.

*sydän* Puiden kaatuminen *sydän*
*sydän* Katujen tulvinta *sydän*
*sydän* Ylipäätään mikä tahansa missä luonto potkii perseitä *sydän*

Mun kissani eivät muuten pelkää myrskyjä pätkääkään, vaan jakavat ”isukin” innostuksen niitä kohtaan. Vintiö ja Mona oli kummatkin about nenä kiinni ikkunassa kuten minäkin.


OKEI. Tuli selväks. Me ollaan jänishousuja.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#4980 • • Edited Marianne Guest
tää flunssa*grr* hyvä kun jaksaa istua tässä jakkaralla*nuha* ja kaikki vituttaa.. vali vali