päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,363,358 views

keisha

Posts: 1,394

#4981 • • keisha bullet with butterfly wings

Jone:
Jone *sydän* myrskyt


Oon tainnutkin joskus autossa päässyt todistamaan sun rakkautta ukkosta ja salamointia kohtaan ;)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Jone

Posts: 8,258

#4982 • • Edited Jone Archibald Haddock

keisha:
---
Jone:
Jone *sydän* myrskyt

---

Oon tainnutkin joskus autossa päässyt todistamaan sun rakkautta ukkosta ja salamointia kohtaan ;)



No, enhän mä oo missään väittänyt etten pelkää ukkosta. Kissat eivät pelkää, mutta mun innokkuuteni on sellaista skidisti pelonsekaista tohkeilua. *hihu*

Kyllä mä pelkään hyvien kauhuelokuvienkin aikana ja silti pidän niistä suuresti.
Avatar
#4983 • • Enkeli Guest
Vituttaa.iha sikana, kaikki.*grr*
Pablo

Posts: 1,875

#4984 • • Pablo

Jone:
*sydän* Puiden kaatuminen *sydän*
*sydän* Katujen tulvinta *sydän*
*sydän* Ylipäätään mikä tahansa missä luonto potkii perseitä *sydän*



Aha sinäkin olet syysihmisiä ;)
Syder

Posts: 2,255

#4985 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ei oo kahtee vuorokautee ollu riittävästi ruokahalua syödä mitään ja alkaa nuppi hajoamaan jo hyvää vauhtia, eikä tänäänkään ole mitään syytä poiketa dieetistä. Hajotus maksimus.

--
Divida et impera.

Flamie

Posts: 478

#4986 • • Flamie
Reenit meni ihan päin persettä..
Jalat ihan kipsis..
Aeryn

Posts: 166

#4987 • • Aeryn
Koneessa taitaa olla taas viruksia. *kivatsulle**grr*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Vexe

Posts: 1,016

#4988 • • Vexe
Mä hajoon. Mä hajoon ihan totaalisesti. Pitäis lähteä kohta takas vekaralle ja gines viel ens viikonloppuna ettei pääse Tranzexperienceen. Muutenkin tuntuu siltä et kaikki on päin vittua, vaikka kaikki on ihan hyvin ja tulevaisuuskin on aivan selvä. Se jokin vaan puuttuu... eipä avauduta enempää
ella_

Posts: 1,329

#4989 • • ella_
olo.

--
Elementary, my dear.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4990 • • Jussi Soro choon!

Vexe:
Muutenkin tuntuu siltä et kaikki on päin vittua, vaikka kaikki on ihan hyvin ja tulevaisuuskin on aivan selvä. Se jokin vaan puuttuu... eipä avauduta enempää


Kovin tuttu tunne, vaikka intti onkin jo jossain kaukana takana. :/
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#4991 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
pientä lämpöä ja kolotusta*eiei*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#4992 • • Lost-Soul los pallos

Sapis:
pientä lämpöä ja kolotusta*eiei*


jep sama täällä.. ja aamulla tuntu siltä, että joku halus päästä mahasta ylös ja nopeesti.. No kerkesin olla terveenä taas joku 2 päivää \o/

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

S-T

Posts: 1,195

#4993 • • S-T Pieni
Veltto, laiska, aikaansaamaton olo. Mitään en varsinaisesti ole saanut aikaan yli viikkoon (ainakaan niitä asioita, joita oikeasti olisi pitänyt saada aikaan) ja sama olotila vaan jatkuu *eiei*

Itseään niskasta kiinni ottaminen on taas niin mahottoman vaikeanoloista, että...

--
Pieni on kaunista.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4994 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
yääähh.. taisin mennä saamaan viruksen mun koneeseen *nyyh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Amma

Posts: 2,383

#4995 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

S-T:
Veltto, laiska, aikaansaamaton olo. Mitään en varsinaisesti ole saanut aikaan yli viikkoon (ainakaan niitä asioita, joita oikeasti olisi pitänyt saada aikaan) ja sama olotila vaan jatkuu *eiei*

Itseään niskasta kiinni ottaminen on taas niin mahottoman vaikeanoloista, että...


Viikkoon? No mut sullahan ei sit oo mitään hätää! Mä en oo saanu mitään aikaan.. tota.. ööh.. laskutavasta riippuen sitten touko-/ kesäkuun. Kevyesti menny yli 3 kk Täysin totaalisesti lusmuillen. Kuhan sais rästissä olevat kouluhommat tehtyä joulukuun alkuun mennessä ja paperit ulos koulusta joulukuun puolivälissä, niin vois olla ihan jees (oikeesti piti valmistua jo toukokuun puolivälissä).. *hahjust*
Jonku pitäs vissiin vähän potkia mua... *justjoo*

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#4997 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Avernian:
*potkis*


Amma kiittää. Kylläpä helpotti. Tulokset näkyy ja tuntuu toivottavasti jo tällä viikolla. *rukoileva hymiö*

--
*etsiskel*

Coon--

Posts: 640

#4998 • • Coon-- 5,2 mmol/l
en löytänyt haluamani väristä kangasta... joten pitää tyytyä toiseen, melkeen yhtä hyvään *uuh*
micqo

Posts: 1,094

#4999 • • micqo
Selkä ihan sika kipee,enkä tiedä miks *poks*
sapeli

Posts: 11,768

#5000 • • sapeli jokukukamikä?

Airvision:
Selkä ihan sika kipee,enkä tiedä miks *poks*



Nii joo, mullaki on selkä kipee... Mut ainoastaan tietyissä asennoissa (ei esim. just nyt kun oon mukavasti koneen ääressä *hih*) - ja mä tiedän kyl miks *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.