päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,337,250 views

S-T

Posts: 1,195

#4941 • • S-T Pieni
Voi Alma sentään, että Helsingin yliopiston uusi intranet on syvältä *dissaa*

Siinä ei vaan ole mikään oikein toteutettu...

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#4943 • • Marianne Guest
vidun naapurit jotka töllöttää peliä ja eivät osaa pitää turpaansa kiinni että sais edes vähän nukuttua + taitaa olla tulossa kunnon*nuha*
Jna

Posts: 613

#4944 • • Jna

S-T:
Voi Alma sentään, että Helsingin yliopiston uusi intranet on syvältä *dissaa*

Siinä ei vaan ole mikään oikein toteutettu...



Juu en tykännyt minäkään, tai ehkä se vaatii pientä totuttelua..*hmph*
Piiuzki

Posts: 870

#4945 • • Piiuzki
ärh heräsin siihen ku mustalaiset leikki auton varashälyttimellä ulkona..meinas kuulo mennä *grr* *haukottel*
-xx-

Posts: 5,001

#4946 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Jna:
---
S-T:
Voi Alma sentään, että Helsingin yliopiston uusi intranet on syvältä *dissaa*

Siinä ei vaan ole mikään oikein toteutettu...
---
Juu en tykännyt minäkään, tai ehkä se vaatii pientä totuttelua..*hmph*


Sen toteutus tosiaan on aika karu ja vielä keskeneräinen. Tosin sieltä pitäisi löytyä paljon (uuttakin) tietoa opiskelusta ja opiskelijaelämästä, ja ajankohtaista tietoa yliopiston järjestämistä tapahtumista.
Yliopiston nykyiset kotisivutkin ovat imo sekavat ja etsitty tieto on aina monen mutkan takana. Alman voisi siis kuvitella helpottavan tiedonhakua. Sitä tullaan syksyn aikana ainakin nopeuttamaan ja muutenkin muokkaamaan, joten toivo elää..

--
kiitos ja anteeksi ^^

S-T

Posts: 1,195

#4947 • • S-T Pieni

-xx-:
Sen toteutus tosiaan on aika karu ja vielä keskeneräinen.

---

Yliopiston nykyiset kotisivutkin ovat imo sekavat ja etsitty tieto on aina monen mutkan takana. Alman voisi siis kuvitella helpottavan tiedonhakua. Sitä tullaan syksyn aikana ainakin nopeuttamaan ja muutenkin muokkaamaan, joten toivo elää..



Juu se on ihan ymmärrettävää, että ulkoasu ja käytettävyys ei ole vielä ihan kunnossa, tekniset asiat on ainakin periaatteessa helppo korjata verrattuna siihen epäkohtaan, mikä mua ehkä oikeasti kaikkein eniten Almassa tökkii: se, että en ainakaan toistaiseksi ole siitä tiedosta, mitä siellä on saatavilla löytänyt mitään sellaista, mikä pitäisi viedä yliopiston ulkopuolisilta ihmisiltä piiloon :/ Miksi näitä tietoja ei ole mahdollista selata omaamatta tunnusta ja salasanaa? Nämä tiedot sisältävät paljonkin hyödyllistä materiaalia mm. sellaiselle, joka suunnittelee opintoja yliopistossa. Muistan kuinka itsekin pidin erinomaisena sitä, että pääsin abivuonna selailemaan jo yksityiskohtaisempiakin asioita yliopiston sivuilla, kuin ylimalkaisia mainospuheita, kuten monien muiden opinahjojen sivuilla...

Saa nyt sitten nähdä mihin suuntaan yliopiston www-sivuja kehitetään, ja mitä kaikkea tietoa sinne tulee lopulta näkyviin.

Ja imo tiedonhaku ei näytä kovin paljon selkeämmältä Almassa. ”Vanhassa systeemissä on vikaa! Tehdään uusi - mitä siitä, jos se uusi systeemi ei korjaakaan vanhoja puutteita...”

Mutta toivottavasti Alma kehittyy parempaan suuntaan *hmph*

--
Pieni on kaunista.

lostgone

Posts: 2,493

#4948 • • lostgone
En tiiä mitä miksi mun kengästä oli aamulla pohja irti.
Sen tiedän miksi mun polvet on mustelmilla.
Miksi se yksi nainen yritti taas lyödä minua.
Kuka oli se vaihto-opiskelija joka pelkää mua.
Miksi se pelkää minua.
Miksi mä lahjotin mun takin jollekin kesken illan
ja miksi mä heräsin siskon sohvalta q suomi teki maalin. *ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

UnityF

Posts: 15,721

#4949 • • UnityF joo just se

lostgone:
En tiiä mitä miksi mun kengästä oli aamulla pohja irti.
Sen tiedän miksi mun polvet on mustelmilla.
Miksi se yksi nainen yritti taas lyödä minua.
Kuka oli se vaihto-opiskelija joka pelkää mua.
Miksi se pelkää minua.
Miksi mä lahjotin mun takin jollekin kesken illan
ja miksi mä heräsin siskon sohvalta q suomi teki maalin. *ding*




kai sulla on edes krapula.... viina on pahasta... *joo* *lohduttel* minkä takin oikeen sie oot menny lahjoittamaan?? huoh... nyt kuules jussi-pojalle viina kielto ainakin 1kk.. *iloinen*
lostgone

Posts: 2,493

#4950 • • Edited lostgone

UnityF:
---
kai sulla on edes krapula.... viina on pahasta... *joo* *lohduttel* minkä takin oikeen sie oot menny lahjoittamaan?? huoh... nyt kuules jussi-pojalle viina kielto ainakin 1kk.. *iloinen*


Moraalinen krapula*eiei* Mä en saisi juoda, muutenkin liikaa energiaa muihin verrattuna..
Takki oli semmonen siisti hippitakki *täh*varmaa kertooki paljon*hih*
Siis niin humalassa mäkään en voi olla, että luopuisin siitä matrix-takista, koska se on edelleenkin mun turhamaisuuteni paras asia ja en luopuisi siitä kovin helposti. *hih*
Kiitos edelleenkin Maria, koska en ilman sinua olisi sitä onnistunut löytämään*sydän*

Sain sen hippitakin aamulla takasin, kaveri kerto et joku outo tyyppi oli tullut törkkimään sitä ja antanu sille narikkalapun.. ”Jussi´s..”*nauru*

Elikkäs aika vahva esitys taas kerran minulta*eiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#4951 • • sapeli jokukukamikä?
nenä tukossa, en saanut nukuttua kuin kolmeen asti...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Alpha

Posts: 87

#4952 • • Alpha Leekoinsinööri...
Ketullinen flunssa ja väsymys päällä.... silti tekis mieli tehä jotain tänään mut ei tiiä mitä....

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Piiuzki

Posts: 870

#4953 • • Piiuzki
tais flunssa iskee sit ihan täysil päälle *grr* nenä vuotaa ja silmät kans *nyyh*
Rocca

Posts: 3,064

#4954 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Harmittaa tai on haikee vaan olla *uuh* en tiiä miksi mut kumminkin...ketään ei oo missään...yksin istuu koneella ja kuuntee ihkuplurplur kiksua ja musertuu tylsyyteen ja haikeuteen *uuh* *uuh* AUTTAKAA JOKU

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Lallu

Posts: 356

#4956 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
ON TÄYSIN SAAMATON OLO!!!!!!!!!!!!*kivatsulle* kiitos niille kaikille ihmisille jotka riehus, tiputti mäyräkoiran kassan eteen just pahimpaan aikaan ja niille ketkä tykkää muuten vaan nipottaa et miks Hk:n sininen on 5senttiä kalliimpaa meillä kun siwassa...nii ja mä en todellakaan voi mitään sille et meil on paska kauppias!!!!*grr* *sars*
sbanc

Posts: 255

#4957 • • sbanc

Individual:
---
Sbanc:
21.6.1984 *pahis*

---


Mitäs tuolloin tapahtui?




mä synnyin *joo*
Snowie

Posts: 601

#4958 • • Snowie Ihku Hiutale
Oon saattaunu menettää helvetin hyvän ystävän, koska sanoin hänelle juuri ne sanat joita ystävälle ei kuulu sanoa. *grr*
Vituttaa oma tyhmyyteni, mutten voinut hiljaakaan olla...
Dementation

Posts: 2,892

#4959 • • Dementation wednesday?
Tää järkky kooma tila... En osaa mennä edes nukkumaan...
*hajoilee*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Cloudberry

Posts: 493

#4960 • • Cloudberry
Tulostin levis huonoon aikaan, argh! *grr*

*kivatsulle* TEKNOLOGIA ON PERKELEESTÄ! *kivatsulle*