31,307 posts, 1,566 pages, 8,555,218 views
Jone:
Se yöllinen myrsky oli . Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.
Jone:
Se yöllinen myrsky oli . Syysmyrskyt on huippuja. Oli oikein pakko herätä katselemaan kun salamoi, tuulee oikein kunnolla ja kadut lainehtii vedestä.
Pygmi:
En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun
Jone:
---
Pygmi:
En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun
---
Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöisiä voimakkaampia. Tollaista skidiä myrskyä varten en vielä viitsinyt unisena ryhtyä iskemään sadekamppeita päälle, mutta jos tulee huomattavasti mehukkaampia tässä vielä ennen talvea, niin on melkeinpä pakko lähteä ulos sateen piiskattavaksi fiilistelemään.
Jone myrskyt
Jone:
Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöisiä voimakkaampia.
Jone myrskyt
Pygmi:
Hui kamala sit kaatuu puita, katkee sähkölinjoja, kadut tulvii ja sekä lapset että puput pelkää nenä väristen salamointia ja tärinää. Kiva että jokaiselle on jotain viihdettä *iihhih*
Jone:
---
Pygmi:
Hui kamala sit kaatuu puita, katkee sähkölinjoja, kadut tulvii ja sekä lapset että puput pelkää nenä väristen salamointia ja tärinää. Kiva että jokaiselle on jotain viihdettä *iihhih*
---
Nimenomaan.
Puiden kaatuminen
Katujen tulvinta
Ylipäätään mikä tahansa missä luonto potkii perseitä
Mun kissani eivät muuten pelkää myrskyjä pätkääkään, vaan jakavat isukin innostuksen niitä kohtaan. Vintiö ja Mona oli kummatkin about nenä kiinni ikkunassa kuten minäkin.