31,307 posts, 1,566 pages, 8,534,040 views
Replying to päivän :(:
Koko hiton loppuvuosi on mennyt ihan suoraan sanottuna pipariksi aika monilta osin , oon miettinyt että voiko uusi vuosi 2011 alkaa hyvin jos asiat on mennyt tälleen päin prinkkalaa ? Se jääköön nähtäväksi.. .
Tuli aivan totaalinen blackoutti mun pankkikortin pin-koodiin.. Olin automaatilla ja valmiina näpyttelemään ja sit ei vaan saanu millään päähänsä oikeeta koodia, vanha pin-koodi ja duunikortin koodi kyllä muistuu mieleen mut ei nykyistä omaa. Mä en ole vieläkään ihan varma et muistanko mä oikein kun oon tässä päivän mittaan yrittäny muistella että mitenkäs mä kaupassakin sen aina näpyttelen.
---
Tuli aivan totaalinen blackoutti mun pankkikortin pin-koodiin.. Olin automaatilla ja valmiina näpyttelemään ja sit ei vaan saanu millään päähänsä oikeeta koodia, vanha pin-koodi ja duunikortin koodi kyllä muistuu mieleen mut ei nykyistä omaa. Mä en ole vieläkään ihan varma et muistanko mä oikein kun oon tässä päivän mittaan yrittäny muistella että mitenkäs mä kaupassakin sen aina näpyttelen.
---
Mulle kävi joskus aivan samalla tavalla. Unohdin sen pin-koodin kun olin näpyttelemässä sitä kaupassa ja kesti pari viikkoa ennen kuin muistin sen. Piti käydä välillä automaatilla kokeilemassa, että joko muistuis mieleen :D
Montakohan kertaa noilla automaatella voi käydä kokeilemassa ennenku kortti lukittuu tai poliisi tulee ovesta sisään? :D