päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,128,195 views

Takyon

Posts: 2,945

#30541 • • Takyon Möwkö

Replying to päivän :(:


---

---
Tuli aivan totaalinen blackoutti mun pankkikortin pin-koodiin.. Olin automaatilla ja valmiina näpyttelemään ja sit ei vaan saanu millään päähänsä oikeeta koodia, vanha pin-koodi ja duunikortin koodi kyllä muistuu mieleen mut ei nykyistä omaa. Mä en ole vieläkään ihan varma et muistanko mä oikein kun oon tässä päivän mittaan yrittäny muistella että mitenkäs mä kaupassakin sen aina näpyttelen.
---


Mulle kävi joskus aivan samalla tavalla. Unohdin sen pin-koodin kun olin näpyttelemässä sitä kaupassa ja kesti pari viikkoa ennen kuin muistin sen. Piti käydä välillä automaatilla kokeilemassa, että joko muistuis mieleen :D
---


Montakohan kertaa noilla automaatella voi käydä kokeilemassa ennenku kortti lukittuu tai poliisi tulee ovesta sisään? :D



Tuli varmaan jo seuraavana päivänä mieleen yks koodi mut ton hässäkän jälkeen mä olin ihan hämilläni ja se koodi jotenki vaikutti omituiselta niin en uskaltanut käydä kokeilemassa. Nyt kun se koodi oli aika monta päivää mielessä pyöriny niin kävin tänään vihdoinkin kokeilemassa ja sehän oli oikea koodi :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

m1kk3

Posts: 5,560

#30542 • • m1kk3 no-life

Replying to päivän :(:

Pari viikkoa ollu uus auto, ja tänä aamuna meidän taloyhtiön paskatolppapistoke hajotti mun lohkolämmittimen. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Perkele että just nyt kaipasinkin tällästä.



Ja itekkö tääki pitää maksaa, voi vittu sentään...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

MaSari

Posts: 1,986

#30543 • • MaSari space jammer
Joskus vaan vituttaa enemmän kuin muulloin *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Oj

Posts: 1,349

#30544 • • Oj Keep it FILTHY
Perjantai, yksin himas, ilman tekemistä *toktok* perseestä!

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

%

Posts: 568

#30545 • • %
Korotan: Yksin himassa selvinpäin ja pitäis lukee maanantain tenttiin 1000 sivua pashaa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

yellowblaaer

Posts: 211

#30546 • • yellowblaaer

Replying to päivän :(:

Korotan: Yksin himassa selvinpäin ja pitäis lukee maanantain tenttiin 1000 sivua pashaa.



Noi puristukset niin tiedetään! Onneksi urakan päätteeksi voi kiittää itseään, mennä nukkumatta tenttisaliin, käpristellä ekan tunnin ja arpoa ne loput neljä kysymystä. Mutta se kyl riittää kun on pakko... Onnea matkaan!*vink*

Oma :(; ...ai en mennykään...
Takyon

Posts: 2,945

#30547 • • Takyon Möwkö
Mä oon kahden päivän sisällä kattonu kolme kotimaista leffaa jotka kaikki oli kuvattu kesällä. Mun tuli ikävä kesäaurinkoa ja lämpöisiä kesäöitä jajajaja :(

Mä kyl pidän talvestakin tosi paljon ja varsinkin tällaisista kunnon talvista (tosin nyt on vähän turhan lämmintä ollu viime aikoina) mut prkl..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Kolera

Posts: 4,256

#30548 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
2h sit nukutti viel. nyt ei nukuta ja kohta on taas viinapullo puolillaa...ei siinä kännissähän on kivaa olla mut miten vittu taas onnistuin =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

noena

Posts: 3,138

#30550 • • Edited noena first breath after coma
on niin perseestä olla [o]semi[/o]kipeenä *nuha*

Edit: 38,7'C astetta kuumetta *poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#30551 • • mariq
uh, tänään ei oo yhtään niin hyvä olo ku eilen *sars*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

lopez

Posts: 1,972

#30552 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Erehdyin katsomaan neloselta Maria -ohjelmaa. Hyvä ettei aivot sulaneet. Vastenmielisempää ja SUUREMPAA myötähäpeää katsojassa synnyttävää seiska materiaalia saa hakea. Surullista kyllä myös ohjelman käsikirjoitukseen typeryyttään suoltava juontajan turhake, jonka stylisti kuuluisi lähimpään kierrätyskeskukseen, ei kykene kuin raivostuttamaan ja ärsyttämään lapsellisilla muka kysymyksillään.
Sisältö on ala-arvoista, rytmitys puuduttavaa, "huumori" kaikessa huonoudessaan halvaannuttavaa ja luotaan pois työntävää, lavastus lattean yksitoikkoista jota tukee koko tuotantotiimin ilmeinen ideaköyhyys (lue: kanikamera ja avustajan altavastaavana häröilevä turpean pumpattu naishuulikalahallusinaatio) ja poissaolollaan loistava se pieninkin järjen hiven. Yksi kyynel.
Tämän kaltaisten ohjelmien rahoittaminen julkisin tahi edes yksityisin varoin kuuluisi kieltää lailla.

Voisimpa tämän vuodatuksen päätteeksi vakuuttaa itselleni ettei ks. peeloilu herättänyt mitään ajatuksia.
*sydänkohtaus + menetetyt päikkärit*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

noena

Posts: 3,138

#30553 • • Edited noena first breath after coma
AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHH *toktok* *grr* *eikä* *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

Posts: 4,039

#30554 • • Jago un-trained monkee
Nukuin tosi oudosti. sain kyllä unta, mutta heräsin minuutin parin välein ja jatkoin unta. alkuillasta vaan pyöriskelin sängyssä. Nyt sitten kauhee jumi päällä duunissa. Loppuis jo päivä*hmph* hemmetti, kun pitää olla sopinut viellä muuta duunin jälkeen.(tai siis lähinnä ärsyttää, että unettomuuden takia kaverin tapaaminen vaikuttaa ajatuksena inhottavalta)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kinderi

Posts: 1,783

#30555 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :(:

Nukuin tosi oudosti. sain kyllä unta, mutta heräsin minuutin parin välein ja jatkoin unta. alkuillasta vaan pyöriskelin sängyssä.



Sama täällä, uni tuli nopeesti, mutta loppu sitten samantien ja koko yö meni pienissä pätkissä unta.. Sen verran tais stressata se, että heräänkö kelloon vai en, etten sitten nukkunu juuri ollenkaan.. Täytyy hankkia oikee herätyskello ,johon uskaltais ehkä luottaakkin *poks*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Takyon

Posts: 2,945

#30556 • • Takyon Möwkö
Mulle tulee nuhatautia ehkä max kerran vuodessa ja silloinkin kestää sen kaks päivää, mutta tietysti se tauti sitten osuu sille päivälle vuodesta kun alkaa koulu jota olen odottanu jo kesästä asti. *eiei*

Noh, onneks nää ensimmäiset päivät näytti olevan suht letkeellä aikataululla eikä pitäis olla mitään kriittistä tietoa vielä tulossa. Mut oli kyllä melko hirveä olo istua ja sit vielä kotimatka päälle. *poks*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

mariq

Posts: 2,154

#30557 • • mariq
"Rakastan mun kaularankaa" osa 7243 *poks*
Onneks tänään on combat; ehkä pääsen huomennakin vielä liikkeelle (oksentamatta), aamulla oli jo vähän vaikeuksia sen liikkumisen kanssa taas.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

tommib

Posts: 3,204

#30560 • • Edited tommib
Sairaalassa masennuksen takia, eikä kotiutumisesta tietoa. Tosin ei ole kotiakaan mihin kotiutua. Eikä ole enää perhettäkään, kun vaimo päätti ottaa masennukseni takia avioeron. Tiedon sain täällä osastolla. Tilit on tyhjät, ei rahaa mihinkään. Tulevaisuudelta ei voi odottaa kuin omia hautajaisia enää. Lapsen huoltajuus menee vaimolle, tapaamisoikeudesta en edes tiedä. Suomeksi tiivistettynä, kaikki joka voi mennä ihmiseltä, on mennyt.

Ja tuohon päälle paniikkikohtaukset jotka estävät ulkonaliikkumisen ilman lääkitystä.