päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,128,695 views

Kimbou

Posts: 608

#30561 • • Kimbou
no nyt sitten testataan miten mies nousee ojasta, yks asia kerrallaan eteenpäin. Oma mielenterveys, asunto ja duuni asiat sitten lapsen huoltajuus asiat.

huonosta vaimosta taisit jo päästä joten yksi harmi todellisuudessa vähemmän.

tsemppiä, kyl ne asiat siitä pikkuhiljaa selvenee. On niitä pahemmastakin ojasta nousseita suomi täynnä.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Quakey

Posts: 692

#30562 • • Quakey
16h vuoro takana.. ja olo sen mukainen... >.<
lopez

Posts: 1,972

#30563 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Oscar Gaalan vuosi vuodelta valaan paskaakin syvemmälle vajoavan juontajan/parin mongoloididialogimunailu, joka EI: naurata,- ole hauska,- ajatuksia herättävä,- nokkela,- fiksu,- saati mitään muutakaan mitä kaltaiselta intro_mid_outro-oljenkorrelta olettaisi olevan odotettavissa.
KERTAKAIKKISEN KAMALAA KURAA!!!

Suoran lähetyksen satoa tähän mennessä: julkinen kiroilu johon 5sek. viive (jonka turvin kaltaiset yleensä pois piipataan) ei Suomen päädyssä vaikuttanut ja sieltähän se FUCK pläjähti kaikille konservatiiveille kauhisteltavaksi, suomenkielellä: "minä rakastan sinua" erään kiitospuheen yhteydessä, lesbosuudelma (@ Best Sound Mixing Oscaria haettaessa, jonka voitti Inception) ja Randy Newmanin live-esiintymisen vokaaliosuuden tasot jotka oli rysitty niin käsittämättömän alas ettei miehen Toy Story 3:en sovituksesta meinannut ottaa pirukaan selvää..

Ei kuitenkaan niin paljon "pahaa", jottei jo jotain hyvääkin:
Rick Bakerille ANSAITUSTI mestarin
7:äs Oscar ja tällä kertaa totta helvetissä The Wolfman -remakkeen maskeerauksesta ja sokerina pohjalla: näyttelijälegenda Kirk Douglasin repäisevät sekoilut Oscarin ojennuksessa. {>.<}/

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Quakey

Posts: 692

#30564 • • Quakey
6 tuntia unta 3vrk sisään. jep.. tässä vaiheessa lääkäriltä sain TAAS melatoniini purnukan ja kysyi että tarviiko saikkua, onko mahdollista lopettaa työnteko kokonaan, onko makuuhuoneessa tarpeeksi hyvä tuuletus + nää kaikki samat saarnat mitä kuuntelen ny kymmenennen kerran varmaan. 3 viikkoa ei kuulemma oo kauheen paha aika kärsiä unettomuudesta että jos se ei mene viikossa ohi niin voi mennä hakemaan oikeita lääkkeitä.

kun on se 8 tuntia yhtäjaksoista unta sit niin liikaa vaadittu.
noena

Posts: 3,138

#30565 • • noena first breath after coma
voi olla etten näekään murua tänään, kahden viikon odotus voi pahimmassa tapauksessa muuttua kolmen viikon odotukseksi *uuh* *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#30566 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

voi olla etten näekään murua tänään, kahden viikon odotus voi pahimmassa tapauksessa muuttua kolmen viikon odotukseksi *uuh* *hmph*



No onneks noin ei käyny. *hymy*

Mun päivän :( on se et huomasin et mun lempityöhousuissa on reikä. *hmph* Ja vielä sen verran näkyvässä paikassa että sitä ei voi oikein huomaamattomasti paikatakaan. *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,774

#30567 • • Freja Sihteeri
Perkeleen atooppinen iho. Heti ku lopettaa antibioottirasvan käytön ni vanhat oireet pulpahtavat pintaan. En jaksaaaa *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#30568 • • Jago un-trained monkee
airportjam.com
nettisivulla vaan teksti "Festivali ei toimu" eli "Festivaali ei tapahdu"

Ei perkele. Miks ihmeessä ne lopettais noi. Ne vaan oli menossa parempaan ja parempaan suuntaan musiikillisesti ja mesta oli täynnä porukkaa.
Noi on ollu vuoden bileet jo monta vuotta peräkkäin. Vähän kyllä harmittaa jos ei tänävuonna järkätä*itku*
Mä oon muutenkin ollu jo sopimassa lomiani sillä oletuksella että lähen eka tonne ja lähen siitä kiertää muualle balttiaan*uuh*
Ja huomenna on viellä kokous lomista, joten siihen mennessä pitäis olla tiedossa mitä meinaan kesällä tehä*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tommib

Posts: 3,204

#30569 • • tommib
Eropaperit tuli tänään ja tapaaminen lastensuojelun kanssa. Ei kumpikaan paljoa kiinnostais. Eikä mun vuokrasopimus tullut postissa ja pitäis asunto saada viikon päästä.
Oj

Posts: 1,349

#30570 • • Oj Keep it FILTHY
Tajuton päänsärky *toktok*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

tommib

Posts: 3,204

#30571 • • tommib
Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.

Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30572 • • Aurinkoneiti
Itsekkäät ja välinpitämättömät ystävät ja sukulaiset
Dark Star

Posts: 366

#30573 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .

Replying to päivän :(:

Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.

Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.



Tommib... kaikki kääntyy kyllä vielä hyvään suuntaan... pää pystyssä vaan ja ei anneta periksi...
olin ite just viim vuoden sairaana 12kk pahan pehmytkudosreuman takia ja en päässyt tekemään sitä mistä tykkään eniten... elikkä keikkailla ja pyöriä studiossa kamujen kanssa...
ja en päässyt aina itse yksin kauppaankaan kipujen takia mutta hyvä kamuni onneksi auttoi...
kuitenkin 2 viikkoa sitten huomasin yhtäkkiä että kivut olivat poissa ja sain uutta virtaa aloittaa kaiken ns alusta ja nytte taas tulevaisuus näyttää tosi kivalle ]=)-/-<

Pidetään lippu korkeella, pää pystyssä ja ei anneta periksi !!!
KeijoK

Posts: 1,495

#30574 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Ja olo eikun pahenee....oli aika tuskainen viime yö kun ei henkikään kunnolla kulje ja kurkku on lähinnä riivinrauta. Pahinta on tää jumalaton kuiva yskä. Yskiminen sattuu ihan jumalattomasti ja mitään ei irtoa. Äsken piti mitata kuume mutta jäi mittaamatta kun tiputin sen mittarin pöydälle paskaksi. Tee ja kaakaokin on loppu...=(

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

noena

Posts: 3,138

#30575 • • noena first breath after coma
Piti keittää kahvia, mutta hoidin homman vähän puolitein mikä ei oo yhtään mun tapasta, mikä oudosti harmittaa :P

--
TwistedLife™ Amusement Park

tommib

Posts: 3,204

#30577 • • tommib

Replying to päivän :(:


---
Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.

Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.
---


Tommib... kaikki kääntyy kyllä vielä hyvään suuntaan... pää pystyssä vaan ja ei anneta periksi...
olin ite just viim vuoden sairaana 12kk pahan pehmytkudosreuman takia ja en päässyt tekemään sitä mistä tykkään eniten... elikkä keikkailla ja pyöriä studiossa kamujen kanssa...
ja en päässyt aina itse yksin kauppaankaan kipujen takia mutta hyvä kamuni onneksi auttoi...
kuitenkin 2 viikkoa sitten huomasin yhtäkkiä että kivut olivat poissa ja sain uutta virtaa aloittaa kaiken ns alusta ja nytte taas tulevaisuus näyttää tosi kivalle ]=)-/-<

Pidetään lippu korkeella, pää pystyssä ja ei anneta periksi !!!



Olet ihan oikeassa! Vuokrasopimus tehdään maanantaina ja sain kyydin sairaalasta. Kauheaa kuulla tuo tarinasi, voit kai jo paremmmin??? Huh huh, kyllä tuo opetta, että asiat vois aina olla huonommin.
tommib

Posts: 3,204

#30578 • • tommib
Eilinen Mindcore oli tosi pettymys kiitos armottoman teinilauman, jotka oli kun suoraan Alesta repästy. Syyttäkäämme Alexandriaa tuplabookkauksesta. Musa sen sijaan ois ollut todella maistuvaa, mutta pahimman luokan teinimeininki ei
KeijoK

Posts: 1,495

#30579 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän :(:

kiitos teinilauman, jotka oli kun suoraan Alesta repästy



Noissa Aleissa ei olekkaan juuri sattunut oikeen yhtään mitään. Tampereella kävi miten kävi ja ei tää Turun mestan touhu oikeen sen järkevämpää ole. Kertoo aika paljon paikasta jos 12 aikaan päivällä tarvitaan järjestyksenvalvojaa paikalla.

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Takyon

Posts: 2,945

#30580 • • Takyon Möwkö
En olis kyl halunnutkaan bileisiin *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.