huonosta vaimosta taisit jo päästä joten yksi harmi todellisuudessa vähemmän.
tsemppiä, kyl ne asiat siitä pikkuhiljaa selvenee. On niitä pahemmastakin ojasta nousseita suomi täynnä.
31,307 posts, 1,566 pages, 8,564,634 views
Replying to päivän :(:
voi olla etten näekään murua tänään, kahden viikon odotus voi pahimmassa tapauksessa muuttua kolmen viikon odotukseksi
Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.
Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.
---
Huomenna uloskirjoitus sairaalasta, eikä vanhemmat viitsi hakea. Kuulemma äidillä on selkä tulossa kipeäksi ja isällä yövuoro takana. Kumma juttu, jos olisi kyseessä työkeikka ei nuo asiat hidastaisi kumpaakaan. Kertoo tärkeysjärjestyksestä todella paljon.
Vuokrasopimus ei ole vieläkään tullut, joten en pääse anomaan muuttoapua sossusta. Kaikki on koko ajan muiden käsissä, enkä itse pysty tekemään mitään. Ja masennus taas pahenee kunnolla.
---
Tommib... kaikki kääntyy kyllä vielä hyvään suuntaan... pää pystyssä vaan ja ei anneta periksi...
olin ite just viim vuoden sairaana 12kk pahan pehmytkudosreuman takia ja en päässyt tekemään sitä mistä tykkään eniten... elikkä keikkailla ja pyöriä studiossa kamujen kanssa...
ja en päässyt aina itse yksin kauppaankaan kipujen takia mutta hyvä kamuni onneksi auttoi...
kuitenkin 2 viikkoa sitten huomasin yhtäkkiä että kivut olivat poissa ja sain uutta virtaa aloittaa kaiken ns alusta ja nytte taas tulevaisuus näyttää tosi kivalle ]=)-/-<
Pidetään lippu korkeella, pää pystyssä ja ei anneta periksi !!!
kiitos teinilauman, jotka oli kun suoraan Alesta repästy