päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,130,581 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30942 • • Aurinkoneiti
Richard Wiseman....ärsyttävä, loukkaava ja kauheat silmät.
First_State

Posts: 37

#30944 • • First_State
Maha ollut aivan sekaisin jo jokunen päivä. Kohtaa alan epäilä jo sitä että mahassa on jotain pöpöjä mitä ei tulisi olla siellä. *sars*
Jago

Posts: 4,039

#30946 • • Jago un-trained monkee
kuumeinen olo, mutta ei kai oikeesti kyllä kuumetta.
Kellokin tuntuu matelevan. Hitsi, kun nälkä jne.
No onneks pääsen 30min päästä lounaalle ja se kyllä varmaan fiksaa kaikki probleemat.
Ja tänään ei oo suunnitelmissa, kun himailua tai ehkä salia jos jaksan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tommib

Posts: 3,204

#30947 • • tommib
Tuttu meno jatkuu taas vaihteeksi. Posti kadotti asiakaspalautukseni, joten en siitä saa rahoja takas. Siinä meni sit 20€ hukkaan, joka tuntuu meikän budjetissa. Tilasin Playn kautta käytetyn kirjan. Myyjä kummasti unohti mainita kyseessä olevan kirjaston poistokirja. Prkl
Sssan*

Posts: 651

#30948 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
KUINKA MUKAVAN lihaskrampin pisti selkään synttäripäivän kunniaks!!!!*grr*
Puol kroppaa pian juntturassa.. Tohtorille siis... VANHUUS EI TUU YKSIN :D :(

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

tommib

Posts: 3,204

#30950 • • tommib
Tää ei ole enää totta. Ei tiedä itkeäkö vai nauraako. Nyt hajonnut tähän mennessä:
-Wc-pytty (vuotaa)
-Vahvistin ei tuu ääntä
-puhelin ei soi aina ja ilmoittaa vastaamattomista puheluista 2h viiveellä
-taulu tippu lattialle ja lasikehys säpäleinä

Onneks sentään suihkun hana on korjattu:) Tosin pesukone vetää ihan viimeisiään...
sapeli

Posts: 11,768

#30951 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

Tää ei ole enää totta. Ei tiedä itkeäkö vai nauraako. Nyt hajonnut tähän mennessä:
-Wc-pytty (vuotaa)
-Vahvistin ei tuu ääntä
-puhelin ei soi aina ja ilmoittaa vastaamattomista puheluista 2h viiveellä
-taulu tippu lattialle ja lasikehys säpäleinä

Onneks sentään suihkun hana on korjattu:) Tosin pesukone vetää ihan viimeisiään...



Koita nauraa jos vaan suinkin pystyt. *hih*

Sul on kyl sellanen karma et ei kannata edes yrittää verrata sun elämää kenenkään muun elämään, siitä tulee vaan huonolle tuulelle! Life happens. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nazarie

Posts: 176

#30952 • • nazarie saapasjalkakissa
jesh, joltain muultakin hajoo, sulaa tai muuten vaan menee rikki kaikki mahdollinen *hih*


Oon onnistunu tän vuoden puolella hajottamaan kaksi puhelinta, kahvinkeittimen, tv:n, imurin, sodastreamin, säköhammasharjan ja oon onnistunu sekottamaan kaks tietokonetta. Mun ei tarvi pelata kun pasianssia niin kaikki koneet kaatuilee *toktok*


Päivän :( on tämä hutera olo eilisen tiistaisukelluksen jäljiltä, mutta oli sen verran kivaa että kestän kyllä *hih*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

MrMaunus

Posts: 396

#30953 • • MrMaunus Räntämäen lataamo

Replying to päivän :(:

Tää ei ole enää totta. Ei tiedä itkeäkö vai nauraako. Nyt hajonnut tähän mennessä:
-Wc-pytty (vuotaa)
-Vahvistin ei tuu ääntä
-puhelin ei soi aina ja ilmoittaa vastaamattomista puheluista 2h viiveellä
-taulu tippu lattialle ja lasikehys säpäleinä

Onneks sentään suihkun hana on korjattu:) Tosin pesukone vetää ihan viimeisiään...



Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30955 • • Aurinkoneiti
Aluetaksi, jonka takia myöhästyin junasta. Naapurin häiriintynyt piski hyökkäsi vapaana ollessaan koirani kimppuun odottaessani toista taksia.3.tekijä: maailmanlopun sää. Mutta onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin. Päädyin sinne minne oli tarkoitus mennä. Koirani ei vahingoittunut...
ValaX

Posts: 3,891

#30956 • • ValaX
Eilen tuli palkkalaskelma jossa lukee, että maksupäivä on tänään. Ei näköjään tarkoita samaa kuin tilipäivä. Ja minä holmö menin tuhlaamaan eilen rahaa siinä uskossa, että tänään tulee tili... Osa-aika työtä minimipalkalla, niin ei ole kyllä varaa yhtään tällaisiin yllätyksiin*grr*
sapeli

Posts: 11,768

#30957 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän :(:

Eilen tuli palkkalaskelma jossa lukee, että maksupäivä on tänään. Ei näköjään tarkoita samaa kuin tilipäivä. Ja minä holmö menin tuhlaamaan eilen rahaa siinä uskossa, että tänään tulee tili... Osa-aika työtä minimipalkalla, niin ei ole kyllä varaa yhtään tällaisiin yllätyksiin*grr*



*uuh* Tilipäivä taitaa riippua siitä missä pankissa sulla on tili, ja minkä pankin tililtä palkka maksetaan. Sen takia se on yleensä eri päivä eri henkilöille.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nazarie

Posts: 176

#30958 • • nazarie saapasjalkakissa
Voi yäk että voi ihmistä masentaa ja paleltaa :(

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

hemuz

Posts: 2,178

#30959 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to päivän :(:


---
Eilen tuli palkkalaskelma jossa lukee, että maksupäivä on tänään. Ei näköjään tarkoita samaa kuin tilipäivä. Ja minä holmö menin tuhlaamaan eilen rahaa siinä uskossa, että tänään tulee tili... Osa-aika työtä minimipalkalla, niin ei ole kyllä varaa yhtään tällaisiin yllätyksiin*grr*
---


*uuh* Tilipäivä taitaa riippua siitä missä pankissa sulla on tili, ja minkä pankin tililtä palkka maksetaan. Sen takia se on yleensä eri päivä eri henkilöille.



Kyllä maksupäivän pitäis olla maksupäivä =rahat tilillä. Sitten vain aikaisemmin maksuun, että rahat on tiliilä sovittuna päivänä.
hiphei

Posts: 493

#30960 • • hiphei

Replying to päivän :(:


---

---
Eilen tuli palkkalaskelma jossa lukee, että maksupäivä on tänään. Ei näköjään tarkoita samaa kuin tilipäivä. Ja minä holmö menin tuhlaamaan eilen rahaa siinä uskossa, että tänään tulee tili... Osa-aika työtä minimipalkalla, niin ei ole kyllä varaa yhtään tällaisiin yllätyksiin*grr*
---


*uuh* Tilipäivä taitaa riippua siitä missä pankissa sulla on tili, ja minkä pankin tililtä palkka maksetaan. Sen takia se on yleensä eri päivä eri henkilöille.
---


Kyllä maksupäivän pitäis olla maksupäivä =rahat tilillä. Sitten vain aikaisemmin maksuun, että rahat on tiliilä sovittuna päivänä.




Jep, kyllä maksupäivän pitää olla silloin kun on sovittu ja jos ei oo niin, tietääkseni myöhästyneiltä päiviltä on mahis hakee korvausta.