päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,211,098 views

NwB

Posts: 327

#30921 • • NwB
Jos mä hommaisin yli 15W styrkan niin se olisin minä joka saisi ropelin perseeseen.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Jago

Posts: 4,039

#30922 • • Jago un-trained monkee
Kauhee ikävä eilen, kun ties että piti viedä arttu hoitoon ja ei kerenny olla sen kaa kun tunnin ennen sitä. Onneks sentään sen. Kattelin spartacusta ja puskettiin ja halittiin sen kaa ja se nukku mun päätä vasten*purr*
Kun tuli himaan oli kyllä kumman tyhjä talo. En oo ollu omassa kotona ilman Arttua piitkään aikaan. Tässä uudessa kämpässä en hetkeekään.
Mut onneks ei ainakaan tartte huolehtii siitä voiko se hyvin sinä aikana kun oon vekka *hymy*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Gabbersparadise

Posts: 372

#30923 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Kaikki helvetin kuulokkeet hajoo!! Kuuluu vaan toisesta luurista

--
I am lightning, the rain transformed

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30924 • • Aurinkoneiti
Työmotivaatio kadoksissa...yök! En halua mennä sinne hornaan. Siellä on ihan samantekevää, myös se noita-akka. Jos tulee viimeinen työpäivä lähitulevaisuudessa, aion tehdä "siskonpojat"...YÖKKKK!
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30926 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän :(:


---
horna,
---

Mikä työ paikka on noin kamala? Tietää itekki varoa


N. 40 km Rovaniemeltä Pelloon päin, keskellä ei mittäään muuta kuin vaaroja ja järvi, ns.hoitokoti.
anis

Posts: 2,451

#30928 • • anis
*sars* flunssa jonka takia peruuntu eilinen salitreeni kaverin kanssa ja tänään mielenkiintoinen koulutus ja deitit :/ Noh nyt pittää ottaa leppoo!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

tommib

Posts: 3,204

#30929 • • tommib
Kipeenä, eikä matka menny putkeen:
-puhelin jäi kotiin
-Yritin päästä Eindhoveniin Midtownissa käymään. Junat ei kulje tietokonevian takia. Sai ootella 1h 40min junaa.
-Midtown menny konkkaan, Hyppäsin väärään bussiin, jotta olis Freakyssä käynyt. Eikä ollut osotetta. 6€ hukkaan bussilippuihin
-MOHissa sain liian pienen paidan (ilmaiseksi onneks), joku oli oksentanut lokeroni eteen (ainoat laatat koko tilassa), cd unohtu lokeroon, Tron armor hajosi
-Kotiintullessa Finnairin laukkuapinat hajotti mun matkalaukun sekä Cyberdogin lasit
-Lähin kauppaan ja kotiavain jäi kotiin kuten puhelinkin
Jago

Posts: 4,039

#30931 • • Jago un-trained monkee
oon suomessa taas*nyyh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#30932 • • Aurinkoneiti
Yläselän vasen puoli jäykkä ja kireä, oksettaa, nälkä, vaikea istua, turhaa kuvitella selviävänsä ilman särkylääkettä, bensa liian kallista, autoasia, netti...
anis

Posts: 2,451

#30933 • • anis
Flunssa jatkuu mutta hevonen on mentävä ratsastamaan tänään. *släp*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kimbbo

Posts: 144

#30935 • • kimbbo

Replying to päivän :(:

Kipeenä, eikä matka menny putkeen:
-puhelin jäi kotiin
-Yritin päästä Eindhoveniin Midtownissa käymään. Junat ei kulje tietokonevian takia. Sai ootella 1h 40min junaa.
-Midtown menny konkkaan, Hyppäsin väärään bussiin, jotta olis Freakyssä käynyt. Eikä ollut osotetta. 6€ hukkaan bussilippuihin
-MOHissa sain liian pienen paidan (ilmaiseksi onneks), joku oli oksentanut lokeroni eteen (ainoat laatat koko tilassa), cd unohtu lokeroon, Tron armor hajosi
-Kotiintullessa Finnairin laukkuapinat hajotti mun matkalaukun sekä Cyberdogin lasit
-Lähin kauppaan ja kotiavain jäi kotiin kuten puhelinkin



Normi päivä :D
tommib

Posts: 3,204

#30936 • • tommib

Replying to päivän :(:


---
Kipeenä, eikä matka menny putkeen:
-puhelin jäi kotiin
-Yritin päästä Eindhoveniin Midtownissa käymään. Junat ei kulje tietokonevian takia. Sai ootella 1h 40min junaa.
-Midtown menny konkkaan, Hyppäsin väärään bussiin, jotta olis Freakyssä käynyt. Eikä ollut osotetta. 6€ hukkaan bussilippuihin
-MOHissa sain liian pienen paidan (ilmaiseksi onneks), joku oli oksentanut lokeroni eteen (ainoat laatat koko tilassa), cd unohtu lokeroon, Tron armor hajosi
-Kotiintullessa Finnairin laukkuapinat hajotti mun matkalaukun sekä Cyberdogin lasit
-Lähin kauppaan ja kotiavain jäi kotiin kuten puhelinkin
---


Normi päivä :D



Onneks edes lentoyhtiö suostui korvaamaan noi Cyberdog kamat ja laukun. Ja nyt taas tapellaan exän kanssa osituksesta ja huoltajuudesta.
cletus

Posts: 369

#30937 • • cletus
heti kun jää lomalle niin flunssahan se yllättää...eli tässähän tämä loma menee sairastellessa.*nuha**hikoil*
KeijoK

Posts: 1,495

#30939 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Ajattelinpa hakea vanhalta työmaalta tavarani pois ja sitä rataa mutta eipä ollut paljoa hakemista! Kaappi täynnä tavaraa ja jäljellä oli yhdet hanskat ja pipo!!! KAIKKI muut lähtenyt. Eikä kellään mitään järkevää selitystä mihin on kadonneet. Voi vittu mitä toimintaa!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#30940 • • Oj Keep it FILTHY
Tajuton kurkkukipu *nuha*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]