päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,130,837 views

Epailija

Posts: 5,636

#15221 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Steven Hoaks, 13.8.2006 20:24:
Mutta enpä taida kuitenkaan kämppiksen broidista tekee mitään ilmotusta.



Onpas joviaalia. Tekisit kuule yhteiskunnalle palveluksen ilmiantamalla tuon tyypin. Haluatko tosissasi itse maksaa 600e uudesta linssistä ja niellä kameran uudelleenmyyntiarvon laskemisen? Mitä sitten jos se on kämppiksesi broidi? Tuskin sun kämppiskään sitä kovin fiksuna tyyppinä pitää.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#15222 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Epailija, 13.8.2006 20:40:
---
Steven Hoaks, 13.8.2006 20:24:
Mutta enpä taida kuitenkaan kämppiksen broidista tekee mitään ilmotusta.

---

Onpas joviaalia. Tekisit kuule yhteiskunnalle palveluksen ilmiantamalla tuon tyypin. Haluatko tosissasi itse maksaa 600e uudesta linssistä ja niellä kameran uudelleenmyyntiarvon laskemisen? Mitä sitten jos se on kämppiksesi broidi? Tuskin sun kämppiskään sitä kovin fiksuna tyyppinä pitää.



Herra otti minuun juuri yhteyttä ja sovittiin asia. Maksaa vahingon. Joten en rupee viemään asiaa yhtään sen enempää eteenpäin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Rubicon

Posts: 550

#15223 • • Rubicon
Ihan paskana*uuh**poks**poks*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

anton fine

Posts: 1,359

#15224 • • anton fine myspace.com/finethedj
tulipa paska olo, oikeasti paska olo ton leffan jälkein (unelmien sielunmessu)

huh
Zombi

Posts: 61

#15225 • • Zombi
Hmm.. tänää tai siis eilen kaikki mököttäny meikäläiselle kun ei ole ulkoisista tekiöistä johtuen onnistunu repeemään jokapuolelle*uuh* ... isobroidikin jakso itkeä kun en jaksanut lähteä enää baariin leffan jälkeen
-Kerttu-

Posts: 4,542

#15227 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
*poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

TTK78

Posts: 6

#15228 • • TTK78
...joo, tai perus maanantai innostus: Elä niin,että kadut sitä 4 ever..
hallucinogen

Posts: 8,190

#15229 • • hallucinogen Edain
Harmittaa niin vietävästi et olin eilen niin laiska etten jaksanu kanniskella tietokonetta autoon kun lähdin tänne maalle :/ Tosin lohduttaudun sillä, ettei mulla ois vielä ollu mitään uusia hienoja pelejä pelattavaksi uudella koneella et sinänsä et kauheasti menettäny.

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#15230 • • Jone Archibald Haddock

Steven Hoaks, 13.8.2006 17:02:
Idiootti kaverin piti vähän ruveta kännipäissään tappelee ja sivussa sitten reppu lens mäkeen ja kameran linssi paskaks *uuh* 600e romuna... Ja kamerakin meni joka nurkasta naarmuseks... ETTÄ KIITTI IHAN VITUSTI!!



Tällaisia tilanteita varten kannattaa ottaa kalliille tavaroilleen arvotavaravakuutus.

Kannattaa muuten huomauttaa tälle kämppiksen broidille siitäkin, että pudotettu kamera on aina pudotettu kamera. Vaikka rungosta ei näennäisesti olisikaan mennyt mitään rikki, niin käytännössä juuri ton pudotuksen takia se saattaa myöhemmin laueta käsille tavalla tai toisella.
wammi

Posts: 627

#15231 • • wammi

Rubicon, 13.8.2006 21:47:
Ihan paskana*uuh**poks**poks*



jepp.paskaa sataa niskaan kuin ollessa sisällä 180astetta käännetyssä huussissa.*pökr**poks**uuh*
Avatar
#15232 • • Annakins Guest
Mua ei vaan enää v*ttu kiinnosta. Onneks 2 pv ja tästä alkaa saamaan palkkaa, muuten lähtisin vetää. argh.
Avatar
#15233 • • jesus Guest
Maanantai *poks*
Kiire *igor*

Nyt ei pysty kyl tähän yhtään *uuh*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#15234 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jone, 14.8.2006 09:56:
Tällaisia tilanteita varten kannattaa ottaa kalliille tavaroilleen arvotavaravakuutus.



Arvotavaravakuutus? Eikös saman asian ajaa kotivakuutus? Vai millä tavalla ne eroaa? Kotivakuutus kuitenkin korvaa kolmeen tonttuun olevat tavarat.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#15235 • • Jone Archibald Haddock

Steven Hoaks, 14.8.2006 11:19:
Arvotavaravakuutus? Eikös saman asian ajaa kotivakuutus? Vai millä tavalla ne eroaa? Kotivakuutus kuitenkin korvaa kolmeen tonttuun olevat tavarat.



Ei aja. Kotivakuutus on huomattavasti rajatumpi kun taas arvotavaravakuutus on juuri sen nimenomaisen tavaran kohdalla hyvin paljon kattavampi, tosin myöskin kalliimpi. Ainakaan Pohjolan arvotavaravakuutuksessa ei ole myöskään omavastuuta.
Avatar
#15236 • • Enkeli Guest
Kesä on ohi *nyyh*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#15237 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jone, 14.8.2006 11:24:
Ei aja. Kotivakuutus on huomattavasti rajatumpi kun taas arvotavaravakuutus on juuri sen nimenomaisen tavaran kohdalla hyvin paljon kattavampi, tosin myöskin kalliimpi. Ainakaan Pohjolan arvotavaravakuutuksessa ei ole myöskään omavastuuta.



Kiitti neuvosta... Pitääpä vilkaista mitä tollanen pitää tarkemmin sisällään *hmph*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#15238 • • Taika Guest
*poks*
unirytmi taas viikonlopun ansiosta ihan päin helvettiä.
ei nyt oikein tuu tästä työnteosta mitään mut oon sit huomenna ahkerampi. keskityn tän loppu päivän pelkästään näyttämään tehokkaalta..*justjoo*
mummoankka

Posts: 369

#15239 • • mummoankka
ihan paskaa...loma loppuu ja arki alkaa... masentaa ajatuskin. *pökr*
Kanelli

Posts: 191

#15240 • • Kanelli kesyttämätön
*grr* miksi maailma ei pyöri mun ympäriläni? Miksi?
Miksi minä joudun sopeutumaan muiden aikatauluihin, eivätkä he minun. Olisi niin paljon helpompaa..

--
...she can be all four seasons in one day.