päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,195,665 views

-Santtu-

Posts: 1,965

#15261 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mun mieli on just yks yhteen ton ilman kanssa. Synkkyyttä ja kyyneliä.

Paha maailma ja paska elämä.
luode

Posts: 287

#15262 • • luode
ulkona haisee savu enemmän kuin kertaakaan aikaisemmin venäjän palojen aikana. *uuh*
Sand3

Posts: 1,157

#15263 • • Sand3 satuolento
eilinen vieläkin...makasin oikeustalon lattialla monta tuntia ja nyt on sit hartiat kipeät...olis vaan pitänyt jaksaa istua...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

ezzy

Posts: 8,060

#15264 • • ezzy Droid-pappa
Harvinaisen paska fiilis ja nilkkakin oikuttelee taas. Tosin sain kämppää järkättyä exän poismuuton jäljiltä eilen uusiks, joka on pieni lohtu. Vielä loput sen kamat pois, niin saa omaa tilaa riittävästi.

Vois repäistä jotain kun on to-pe vapaata jos piristyis...
Danskuh

Posts: 675

#15265 • • Danskuh pikku-Dee

ezzy, 15.8.2006 12:48:
Harvinaisen paska fiilis ja nilkkakin oikuttelee taas. Tosin sain kämppää järkättyä exän poismuuton jäljiltä eilen uusiks, joka on pieni lohtu. Vielä loput sen kamat pois, niin saa omaa tilaa riittävästi.

Vois repäistä jotain kun on to-pe vapaata jos piristyis...




voimia ja piristys säteitä*hihu*
hrdkvr

Posts: 3,929

#15268 • • hrdkvr KURGO
palkankorotukset tuli mut maksettii joku 900eur liian vähän!

--
-keep it hard-

KooKie

Posts: 4,338

#15269 • • KooKie aka. Petress Pan
Siis voi helvetin kuustoista! Oon ihan sekaisin raivosta. Kuulin äskettäin, että bussi 128, jolla ennen kuljin töihin mukavasti 5:ssä minuutissa, vaihdettiin 158:ksi, jonka reittiä muutetaan siten, etten sillä enää töihin pääse. Joudun kulkemaan 30minuuttia kiertävällä linjalla tästä lähtien. Voi helvetin perkeleen saatana, mä sanon. Menee hermot tohon vitun linjajärjestelyyn, on ne aiemminkin osanneet elämää vaikeuttaa, mutta tääkin vielä?!?! SAATANA. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#15270 • • Galadhan Guest

KooKie, 15.8.2006 15:03:
Siis voi helvetin kuustoista! Oon ihan sekaisin raivosta. Kuulin äskettäin, että bussi 128, jolla ennen kuljin töihin mukavasti 5:ssä minuutissa, vaihdettiin 158:ksi, jonka reittiä muutetaan siten, etten sillä enää töihin pääse. Joudun kulkemaan 30minuuttia kiertävällä linjalla tästä lähtien. Voi helvetin perkeleen saatana, mä sanon. Menee hermot tohon vitun linjajärjestelyyn, on ne aiemminkin osanneet elämää vaikeuttaa, mutta tääkin vielä?!?! SAATANA. :(



Jos bussimatka töihin on kestänyt 5 minuuttia, ei se voi kestää fillarilla sen kauempaa, tai kävellen ehkä 15min. Mikset harkitsisi noita vaihtoehtoja, etenkin kun vielä on kesää jäljellä *tiididiiidididiidii* *ding*
KooKie

Posts: 4,338

#15271 • • KooKie aka. Petress Pan

Galadhan, 15.8.2006 15:07:
---
Jos bussimatka töihin on kestänyt 5 minuuttia, ei se voi kestää fillarilla sen kauempaa, tai kävellen ehkä 15min. Mikset harkitsisi noita vaihtoehtoja, etenkin kun vielä on kesää jäljellä *tiididiiidididiidii* *ding*



Zygää en omista ja kävellen tohon reissuun menee 25minuuttia minimissään. On tullut sitäkin tässä kesällä harrastettua, mutta tosiaan en mä ajatellut sit 20asteen pakkasilla talsia tuolla. Eniten kismittää just se, että toi oli työpaikkana loistavalla sijainnilla niin kauan, kun toi dösälinja pelas ja nyt se on ihan yhtä vaikea, kuin yleensäkin kaikilla. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Zeratul

Posts: 1,170

#15273 • • Zeratul Captain miserable
Olo on huippu hyvä, suorastaan parsa.
Vähän reilu 37 lämpöä, niska ja selkä jumissa, päätä särkee, korvakäytävää särkee? (How´s that even possible?) Joku vitin viisaudenhammas luulee mahtuvansa mun suuhun = lisää hedaria..
Ja sit vielä vapaavalintainen arkipäivän perusfiilis, down tai waaaaay down nii rupee jo tosissaan harkitsee vanhaa viisautta eli lyödä itteensä esim. varpaaseen nii ei muistais että päähän sattuu.. *igor*

Onneks on sentään joustotunnit keksitty nii ei tarvinnu koko kaheksaa tuntia kituu duunissa.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ninni

Posts: 489

#15274 • • ninni sydän
aina ei voi voittaa *uuh*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

RPS

Posts: 23

#15275 • • RPS janari
Olen jollain ihmeen tavalla onnistunut hommaamaan itselleni kunnon räkätaudin näin koulujen alkamisen kunniaksi. Sen lisäksi eräs idiootti bussikuski sattui tänään olemaan myöhässä seisottaen meikäläistä ainakin 20minuuttia bussipysäkillä - yllättäen juuri pahimman sademyräkän ollessa kohdalla.


Kesä on nyt siis virallisesti ohi, joten ensimmäisten syyssateiden kunniaksi piti toki hommata oikein syysflunssakin *nuha* *grr*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#15276 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ompahan ollut taas paska päivä.. *uuh* Vois jo loppuu tää ahdistus! *nyyh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#15277 • • Mao & Taikahattu UG-///
Ahdistaa... *uuh*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Avatar
#15278 • • candyraver Guest
töitä, töitä ja töitä, eikä yhtään huvituksia*nyyh*
ezzy

Posts: 8,060

#15279 • • Edited ezzy Droid-pappa
aaaahdistaa ahdistaa, hittoo tää on ihaaanaaaa...laul

kehittävää keskustelua exän kanssa, jossa saan kuulla, että olen kuvitellut kaiken negatiivisen "it's all in y0 head" aight. *igor*

jospa laittais vaikka santanaa soimaan...ärrrrr, onneks on to-su vapaata.
anton fine

Posts: 1,359

#15280 • • anton fine myspace.com/finethedj
jeesus krist naiset ovat vaikeita... sanoo yhtä, ajattelee toista. oisko hyvä jos vittu vaan sanois mitä ajattelee