päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,195,648 views

Optik

Posts: 1,691

#15281 • • Optik Piikkisika/Outopallo
No happy thoughts today. It's raining, outside the house and inside myself.. *uuh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Waakku

Posts: 158

#15282 • • Waakku
Julkinen terveydenhuolto. *toktok* No ei periaatteessa pitäisi valittaa kun se on suomessa kuitenkin "suht" ilmasta ja aika etuoikeus moneen muuhun maahan verrattuna. Mutta ei se vaan oikein silti toimi. Ainakin nyt tuntuu siltä. *hmph*

--
- ? -

La Petite

Posts: 1,160

#15283 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
joudun lähtee vuorokaudeks metsään, -joo siis myös yöksi *eiei*

--
Rem tene, verba seqventur

Nitta

Posts: 5,021

#15284 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä
Kipee *uuh* Kurkussa jotain, saattaapi olla angiina... plääh.

edit: 5 päivän saikku kuitenkin ilahduttaa *hihu* ei tarvi ainakaan lauantai-aamuna ponnistaa Marian sairaalalle jonottamaan tuntikaupalla jos olo on vielä silloin tällainen.
r0n

Posts: 2,258

#15285 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Nukuin pommiin. pahasti.

--
6er reihe

Mellu-

Posts: 4,006

#15286 • • Mellu-
*nyyh**uuh**poks***hmph**eiei**igor**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**lukko*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

pirpeli

Posts: 5,533

#15287 • • pirpeli
Hmm....pari päivää ollu jo pitkälti aamusta päivän puolelle huono olo.. o.O
No tää taitaa olla vaan....*tirsk*..jännitystä....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

äm

Posts: 2,376

#15288 • • äm
"Miksei mulle ole kerrottu tästä, miksei mua ole informoitu, miksen ole saanut olla mukana päätöksessä, miksei minua ole haluttu kuulla, miksei minun kommentteja oteta huomioon, miksi olette tehneet näin huonoja päätöksiä, miten ajattelitte hyvittää minulle sen, että ette ole kuulleet minua, miten minä voisin tehdä elämänne vielä vähän vaikeammaksi?"


- No kuule, ARVAAPA, miksei sulta ole kysytty mitään!
Liittyiskö tohon sun asenteeseen jotenkin? Mutta kiitos, tosi kiva, että saadaan kärsiä susta nyt jälkikäteen ja olet ottanut asiaksesi pilata jokaisen päivämme jankkaamalla samaa paskaa. Mielipiteesi eivät merkkaa meille yhtikäs mitään. Yritä elää sen kanssa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#15290 • • Marianne Guest
eka työpäivä 5vkon loman jälkeen, tekeepä "vähän" tiukkaa *itkuraivari*
MissKoo

Posts: 1,289

#15291 • • MissKoo
Mikä v****u mun kämpässä haisee? Ihankun ois roskis viemättä, sellanen snadisti mätä haju *nauru* mutta siis olen siivonnut, ei oo mitään pilaantunutta ruokaa missään, täällön ihan siistii *ding* Tää haju on ollut jo pari vkoa ja aika ajoin sen huomaa.. siis missä vika????
-Santtu-

Posts: 1,965

#15292 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Söpö-Katja, 16.8.2006 16:22:
Mikä v****u mun kämpässä haisee? Ihankun ois roskis viemättä, sellanen snadisti mätä haju *nauru* mutta siis olen siivonnut, ei oo mitään pilaantunutta ruokaa missään, täällön ihan siistii *ding* Tää haju on ollut jo pari vkoa ja aika ajoin sen huomaa.. siis missä vika????



viemärit?
MissKoo

Posts: 1,289

#15293 • • MissKoo

-Santtu-, 16.8.2006 16:24:
---
Söpö-Katja, 16.8.2006 16:22:
Mikä v****u mun kämpässä haisee? Ihankun ois roskis viemättä, sellanen snadisti mätä haju *nauru* mutta siis olen siivonnut, ei oo mitään pilaantunutta ruokaa missään, täällön ihan siistii *ding* Tää haju on ollut jo pari vkoa ja aika ajoin sen huomaa.. siis missä vika????

---


viemärit?



Mut tää haju on siis keittiössä, mutta ei oo viemärinhajua, vaan sellasta mätää hajua.. eka luulin, että se tulee naapurista, mutta tuskin.. oiskohan mulla kuollut jonnekin jääkaapin taakse joku hiiri? *tirsk*
laite

Posts: 2,994

#15294 • • laite MastahWankah
Epävarma työtilanne: pomo haluis vakinaistaa mut, pomon pomo haluis vakinaistaa ja pomon pomon pomo olis kans mukana, mut pomon pomon pomon pomo on se, jolla on päätösvalta ja näyttää aika epävarmalta vihreän valon näyttäminen.

Eipä siinä mitään, aina tuolla muita duuneja löytyy, mutta nyt näyttäis siltä että nykyisessä toimessa pääsis reissaamaan ympäri maailmaa ja tekemään sitä, missä on oikeesti hyvä. Nyt sit on hieman vitutusta ja stressiä ilmassa.
-Santtu-

Posts: 1,965

#15295 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Söpö-Katja, 16.8.2006 16:25:
---


Mut tää haju on siis keittiössä, mutta ei oo viemärinhajua, vaan sellasta mätää hajua.. eka luulin, että se tulee naapurista, mutta tuskin.. oiskohan mulla kuollut jonnekin jääkaapin taakse joku hiiri? *tirsk*



onpas outoo..ehkä siellä mätänee tosiaan jotain jossain minne et nää *ding*
*sars* kutsu talonmies tai joku vastaava apuun, tai kysy muilta talon asukkailta jos nekin haistaa jotain jos se sittenkin tulis naapurista..
T0mbstone

Posts: 728

#15296 • • T0mbstone The Process.
Tylsää, ja opiskelumotivaatio on hakusessa. Integral transforms tentti lähestyy. *justjoo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#15298 • • Edited jesus Guest
Ihan poikki. Joskus työnteko on liikaa mun sielulle *hikoil**grr*

Ja näköjään homma jatkuu vaan, kun pääs päivän postiin käsiks. *toktok**senkin**eiei**grr**dissaa*

*nyyh*
zeuzz

Posts: 526

#15299 • • zeuzz digital punk
kämppis polttaa sisällä jotain menthol-paskaa *poks*
Marjo

Posts: 1,796

#15300 • • Marjo pupuTupuna
Syksy...