päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,564,547 views

#15321 • • astaroth Guest
se siitä ulkomaanmatkasta näköjään. ja mä kun niin odotin pääseväni hetkeksi pois täältä *uuh*

ja eikä siinä muuten mitään, mutta hienoa on ollut vitkutella kavereita koko ajan, jotka sitten päättävät feidata ja otin palkatonta lomaa töistä tämän takia. VITTU ETTÄ VITUTTAA! KYRPÄPERKELEHUORA!!!!!!
domi

#15322 • • domi Työn sankari.

astaroth, 17.8.2006 13:57:
se siitä ulkomaanmatkasta näköjään. ja mä kun niin odotin pääseväni hetkeksi pois täältä *uuh*

ja eikä siinä muuten mitään, mutta hienoa on ollut vitkutella kavereita koko ajan, jotka sitten päättävät feidata ja otin palkatonta lomaa töistä tämän takia. VITTU ETTÄ VITUTTAA! KYRPÄPERKELEHUORA!!!!!!

Tiiän miltä susta tuntuu *uuh*
Mellu-

#15323 • • Mellu-
sain vihdoinkin nukuttua kunnolla,mutta piti jättää aamutreenit väliin kun vatsalihas on venähtänyt niin et tekee pahaa treenata.en jaksanut ilmoittaa ees valmentajalle asiasta ku se kuuli siitä jo eilen :/ sama masennus,vitutus,ahistus .. huoh.. onneks enää 2 treenit ja sit pois täältä

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

SmILE

#15324 • • SmILE Esanssi mössöö
salaatti hampaanvälissä*grr*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

RiD

#15325 • • RiD Nukemi
*angstviildisembowelnallepuh* ei taas kiinnosta mikään... huoh.

--
*super* *possu*

Bio

#15326 • • Bio The Bullies / Pinky
Kyl keskiviikkokänä on ihan jees.. mut tänään töis olin aika pihal, palloilin vaan siel ja yritin tehdäki jotai viel. Ku pääsin kotiin niin söin pari leipää ja nukahdin samantien. Sit heräsin pari tuntii myöhemmin. Ehkä huomen alkaa pääsee pois jumituksest :D
sapeli

#15327 • • sapeli jokukukamikä?

sMilE, 17.8.2006 15:00:

No sul taitaa sit elämä mennä aika hyvin jos toi on päivän synkin asia *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zeuzz

#15328 • • zeuzz digital punk
...puuh, meitsil taas antipeliliikkeet hallussa *uuh*
SmILE

#15329 • • SmILE Esanssi mössöö

sapeli, 17.8.2006 19:32:
---

---

On ollut kyllä niin super päivä niin tuo oli pahin juttu kyllä!!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

sapeli

#15330 • • sapeli jokukukamikä?

sMilE, 17.8.2006 22:05:
---
sapeli, 17.8.2006 19:32:
---
---
---

Mut hei mä pistän paremmaks enkä postaa tänne tänään mitään omaa juttua *hih*

--

SmILE

#15331 • • SmILE Esanssi mössöö
---
---
---

---

Mut hei mä pistän paremmaks enkä postaa tänne tänään mitään omaa juttua *hih*
[/quote]

Meinaakko oottaa et kello tulee kakstoist ja laitat sen tän päivän huomiselle vai hyppäätkö kokonaa yli.....Vai kenties onko tänään sinullakin super hyvä päivä tänään????

--

Foxmagon

#15332 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
*uuh*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

sapeli

#15333 • • sapeli jokukukamikä?

sMilE, 17.8.2006 22:09:
Meinaakko oottaa et kello tulee kakstoist ja laitat sen tän päivän huomiselle vai hyppäätkö kokonaa yli.....Vai kenties onko tänään sinullakin super hyvä päivä tänään????

Tänään ON super hyvä päivä *joo* (Mut nyt ei kyl oo reiluu ku siitä tääl kehuskelen, anteeks kaikille *blush*)

--

SmILE

#15334 • • SmILE Esanssi mössöö

sapeli, 17.8.2006 22:11:
---
sMilE, 17.8.2006 22:09:

---

Tänään ON super hyvä päivä *joo* (Mut nyt ei kyl oo reiluu ku siitä tääl kehuskelen, anteeks kaikille *blush*)

*kuiskaan sitten salaa...TOSI HYVÄ JUTTU!!!*

--

r0n

#15335 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Kulunut paljon rahaa, sitäkin enemmän aikaa eikä vieläkään lopputulos ole sitä mitä luvattiin.
Niin käsittämättömän turhautunut ja vittuuntunut fiilis. Just nyt oon niin riekaleina kun sama kuvio toistuu toistumistaan ja sitä myötä taas palaa yksiä jos toisenlaisiakin resursseja. Vittu.

--
6er reihe

Jammailija

#15336 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Epävarma olo kaikesta. Koko ajan koittaa pysyä positiivisena ja järkkäillä "uutta elämää", mut silti jokin ei ole kohdallaan. Pitäis alkaa taas salil käymään. Se yleensä auttaa.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

wiwi

#15337 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Unohdin huulirasvan kotiin. Nyt oon ollut jo, hetkonen, 2h 23min ilman (!) ja tuskat on kovat. On vaan ajan kysymys, että naamani repeää Jokeri-hymyyn ja joudun kommunikoimaan asiakkaiden kanssa elekielellä. Sikäli mikäli kukaan uskaltaa enää edes lähestyä minua.

edit: aika kuluu, aika kuluu.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

#15339 • • kettu kiu Guest
vielä pieni kulttuurishokki päällä kun oon just muuttanut kuopioon.. paikka sinäänsä vaikuttaa mukavalta ja ihmiset on ystävällisiä, en vaan tunne täältä vielä melkein ketään.. konemusiikkitapahtumia ja kaikkia kavereita turusta on ikävä. ulkona sataa, pitäis lähtee kävelemään himaan eikä siellä oo nettiäkään vielä.. *uuh*
(..ja pelkään et tää outo murre tarttuu.. *ding*)
lohikarme

#15340 • • lohikarme RitariVittupää
vittu oon läski *lmao* Joutuu lähtee LENKILLE.... mut ei se väärin oo *nauru*

--
Qualis artifex pereo