päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,150,584 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#23341 • • MiMoSa
Nukuin pommiin, taas.*igor* Jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä kun nukun pommiin oikein kunnolla, tänäänkin 2h.*senkin* Mun elimistö varmaan kapinoi tätä pimeyttä vastaan eikä suostu heräämään pimeällä.*uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#23342 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuTupuna, 26.9.2007 17:38:
Miks silmälasit pitää olla niin hemmetin kalliita? :(



öö..Onko sulla silmälasit? *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23343 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
-Päätä on särkenyt jo kolmatta vai neljättä päivää *uuh*
-Haikee olo
-Mikään ei nyt oikeen toimi
-Tylsää
-Eilinen ihana aamu päättykin ihan tyhmästi
-Ei jaksa enää olla mukamas niin iloinen kokoajan

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#23344 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kolmas päivä putkeen ihan kuolemanväsyneenä.

kuvittelin, että riittävät yöunet ja skarppi ravinto vähän
jeesaisi tätä olotilaa, mutta ei. huoh.

olis jo viikonloppu edes!

--
dasinoaisnvs

ezzy

Posts: 8,060

#23345 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 27.9.2007 10:24:
-Päätä on särkenyt jo kolmatta vai neljättä päivää *uuh*
-Haikee olo
-Mikään ei nyt oikeen toimi
-Tylsää
-Eilinen ihana aamu päättykin ihan tyhmästi
-Ei jaksa enää olla mukamas niin iloinen kokoajan



Sama homma...syysflunssa ja muuta paskaa. Bleh. :(
Sand3

Posts: 1,157

#23346 • • Sand3 satuolento
Nyt on vaan kaikki nurinpäin. Jatkuva halipula, kylmä, nälkä ja tieto siitä et tulen tänään pääsemään vasta joskus yhdentoista aikaan kotiin.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

kilobitti

Posts: 2,419

#23347 • • kilobitti 1-2-3 techno
-kipeänä himassa
-kaulan imusolmukkeet ei ikinä aiemmin ole olleet näin turvonneet
-tyhmiä väärinkäsityksiä
-halipula

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Mellu-

Posts: 4,006

#23349 • • Mellu-
- Oon tulossa kipeeks
- Fysioterapia
- ELISA *dissaa*
- Mun uudempi NOKIA *dissaa*
- Bussissa hais oksennus
- myöhästyin junasta!
- myöhästyin siis myös töistä
- hyvä kenttävitutus jo tähän aikaan aamusta


jee.. tää onki taas hyvä päivä.. nii ja vettäki sataa *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kit^

Posts: 798

#23350 • • Kit^ ihme höpöttäjä
meinasin nukahtaa koko ajan luennolle.. okei, se oli toisaalt aika huvittavaa.. mut ennemmin päivän ehdoton :( on se, et matikan luentojen vetäjä on itkettävän huono..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#23351 • • Freja Sihteeri

DJ Rx, 26.9.2007 22:57:
prkl rykäsin sitte kielikorun takas kielestä läpi, vittu et voi sattuu *nyyh*



öö AU? *hrrr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#23353 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tänään kulkee töissä juoru, että yksi meidän suurimmista firmoista, joita edustamme Suomessa, on irtinsanonut sopimuksensa. (Fiksua sisäistä tiedottamista, kun osalle kerrotaan ja osalle ei.) Tämä koskee suoraan ainakin 3 henkilöä, mutta todennäköisesti jollakin lailla myös minua, sillä se homma, mitä jäin tänne tekemään, liittyy kiinteästi juuri tähän asiakkaaseen.

Koeaikaa jäljellä vielä kuukausi, joten olen hieman varpaillani. Pitäisi ottaa vain kynä kauniiseen käteen ja marssia esimiehen luo kysymään, mikä on homman nimi. Tuleeko monon kuvaa persauksiin vai onko meikäläisen palveluksille edelleen tarvetta?

Piti käydä tänään ostamassa sohva, mutta en millään viitsi, kun tilanne kerran on mikä on. Jos saisin huomenna omaan tilanteeseeni selvyyden, niin sitten lauantaina voisin sohvan ostaa. Vai pitäisikö vain mennä jo ostaa se sohva, eikä kantaa huolta huomisesta?
jusqu

Posts: 762

#23354 • • Edited jusqu pilipalipilotti

Miinapiina, 27.9.2007 12:56:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709276640356_uu.shtml

tulee kyl tosi paha mieli ku lukee tollasta *nyyh*



Totta.. :( Inhottaa olla niin eläinrakas ihminen. Noi entiset omistajat ansaitsis kyllä mieluummin sitä remmiä.

muks: ARGH! Tuli siirto omasta viihtysästä toimistohuoneesta avokonttoriin! Se kyllä oliki vaan tilapäismajotus, mutta silti.. Nyt mun pomolla on lähes suora näkyvyys mun työpisteelle ja näytölle. Surffailu hankaloitui huomattavasti.

--
*pupu**piis*

noena

Posts: 3,138

#23355 • • noena first breath after coma
Faija soitti mulle eilen ja kertoi että vaarini veljellä, joka on vasta 66 vuotta, on juuri huomattu pitkälle edennyt syöpä joka on levinny maksaan ja haimaan, elinaikaa jäljellä muutamia kuukausia. En ole nähnyt häntä moniin vuosiin, viimeksi ihan pikkulapsena ja koska meillä ei ole oikeestaan minkäänlaista tunnesidettä tai muutakaan sukulaissuhdetta niin ei tuntunut niin pahalta mutta silti tuli apea mieli. Mutta uutiset ei loppunu tähän. Faija kertoi myös että vaarillani(87v) on löydetty kasvain ylävatsasta ja että vaari menee perjantaina tutkimuksiin ja että siitä ei olla varmoja että mikä se on. Luultavasti sekin on syöpää. Eilen kumpikaan uutinen ei tuntunu oikein miltään, tänään alkoi selvästi asioiden prosessointi ja tilanteen tajuuminen. Ei oo ollu mitenkään mukava päivä, ajatukset vilisee eikä keskittymin onnistu. Onneks tänään pääsee radalle ampuu, se tyhjentää pään ajatuksista ja rauhoittaa omalla tavallaan kun pitää keskittyä kunnolla... se tästä päivästä, katsotaan miten huomenna kun tulee tieto mikä vaarilla on.

--
TwistedLife™ Amusement Park

kinderi

Posts: 1,783

#23356 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Joskus vaan tuntuu ettei sua arvosteta ollenkaan.. Oot itsestäänselvyys ja ihan mitäänsanomaton, kukaan ei kysy mielipidettä vaan olettaa tietävänsä ite paremmin..*uuh*

Hajottaa.. *nyyh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Marjo

Posts: 1,796

#23357 • • Edited Marjo pupuTupuna

Super-Kerttu, 27.9.2007 09:07:
---
pupuTupuna, 26.9.2007 17:38:
Miks silmälasit pitää olla niin hemmetin kalliita? :(

---


öö..Onko sulla silmälasit? *ding*



Kohta on. *pepsodent*Olin tänään näontarkastuksessa ja varasin jo pokatkin. Kun vielä saisin lauantaina Danielin mukaan hyväksymään ne. *iloinen*

En mä siis pakosta tarvis, mutta päätin hankkia, kun autolla ajaminen on vaikeutunut huomattavasti. Enkä mä erota tuttuja kadulla ja moikkailen sit taas tuntemattomia. *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#23358 • • sapeli jokukukamikä?
Olin vähän tajunnut väärin meidän tunti-ilmoitus-systeemin, joten nyt eka palkka tuleekin vasta 15. päivä *hmph* Onneks isoimmat menot saa järkättyä siihen asti, mut ärsyttää tehdä yli 6 viikkoa muutenkin nihkeetä duunia ennenkuin näkee euroakaan *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#23359 • • Freja Sihteeri
Tosi väsy. Joku sanoo, et univelkaa ei oo olemassakaan, mutta mulla sitä todellakin on, sanoo muut mitä tahansa.
En silti voi viel mennä nukkumaan, koska kello on noin vähän. Aattelin kaheksaan asti sinnitellä, niin sitten voin aamulla herätä hienosti kuudelta, pirteänä perjantaihin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#23360 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Sunnuntaina piti mennä mummoa sairaalaan katsomaan, mutta nyt on kantautunut viesti, että sunnuntaihin taitaa olla sittenkin liian pitkä aika. Elämänlanka on tällä hetkellä niin ohut.

Minun viimeinen isovanhempi *nyyh*