päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,155 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#23381 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Väsyttää niin, että taju lähtee kohta! *nukkuu* Tää viikko on ollut jotenkin tosi raskas ja väsyttävä. *haukottel* Ja jalat on niin perkuleen jumissa ja kipeet keskiviikkoisesta treenistä, etten pysty oikeestaan ees kävelee.. Ei kivaa, kipeet lihakset on jees, mut tää on jo liikaa! Ok, ens kerralla vähemmän niitä painoja tankoon..

Haluisin vaan kotiin nukkumaan! ...onneksi on edes perjantai!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jago

Posts: 4,039

#23382 • • Jago un-trained monkee
Mul on pitkästä aikaa taas hirvee palo päästä reivaa kunnolla, mutta näyttäis siltä että seuraavia ei -klubibileitä saa taas oottaa ja oottaa ja oottaa*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tir

Posts: 951

#23383 • • tir
irssi ei halua leikkiä miun kanssa, jo toinen päivä ilman irkkiä tulossa.
eilen meni myöhään ja nyt väsyttää ja vtuttaa ja illaksi pitäis töihin jaksaa. tiedän jo etukäteen että tulee kiire kun pitää koiratkin ottaa mukaan jnejne niin stressaan jo valmiiksi. plus että kauhulla odotan sitä kun pääsee silmät ristissä ajamaan keikalta yöpaikkaan sen 60km...
pyhimys

Posts: 622

#23384 • • pyhimys
En saanutkaan e-lippua tuonne Australian matkalle. Joutuu keksii jonkun järkevän säilytyspaikan tuolle lipulle seitsemän kuukauden ajaksi. Aina ei vaan voi voittaa.
Inferno@Tre

Posts: 678

#23385 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Hitto mikä päivä *poks* Taas menny kaikki niin päin helvettiä ettei tosikaan *toktok**igor*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Marjo

Posts: 1,796

#23386 • • Marjo pupuTupuna
Paha mieli.
tiiplis

Posts: 1,043

#23388 • • tiiplis also available in sober

Lyylikki, 27.9.2007 21:16:
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.



Otan osaa *lohduttel*

--
italia litania nainati lailati

tiiplis

Posts: 1,043

#23389 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 27.9.2007 22:08:
--- työmarkkinatukeen tuli maksukatko opiskelujen vuoksi, oma selvitys työkkäriin huomenna (lautakunta antaa hyväksyvän päätöksen [menee 4 viikkoo about] mut silti se pitää kierrättää siellä lautakunnan kautta, lahti ainut kaupunki jossa toimitaan näin) *toktok* ---



No joko taas saatana *grr* toi on ihan uskomatonta. Oma-aloitteisuus tai aktiivisuus lahessa työkkärin asiakkailta kielletty *hmph* Toivottavasti asia selviää nopsaan.

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#23390 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 28.9.2007 19:33:

No joko taas saatana *grr* toi on ihan uskomatonta. Oma-aloitteisuus tai aktiivisuus lahessa työkkärin asiakkailta kielletty *hmph* Toivottavasti asia selviää nopsaan.



joo siis toi on ihan uskomatonta, et miten noin toimitaan *toktok*
muissa kaupungeissa siis riittää et ko koulutuksesta ilmoittaa työkkäriin jos on työtön työnhakija.
mun piti hakee työkkäristä sellai lomake, josta selviää opintojen laajuus ja viel kirjottaa oma selvitys siihen lisäks, VAIKKA tuon koulutuksen ollessa kyseessä, lautakunta antaa AINA hyväksyvän päätöksen...

ni nyt sit joudun venaa niit mun rahoja, vaikka mun asiassa ei mitään epäselvyyttä ees oo, mutta ku joku eikässäri on päättänyt et lautakunnan kautta...

työkkärin siinä omassa henkilöstövuokrausfirmassa kävin eilen höpisee ni ne kans sano et ei täällä lahessa voida koskaan mennä helpomman kautta, kaikki pitää tehä niin älyttömän vaikeesti

uuh *uuh*

--
pinkki on pop!!!

jusqu

Posts: 762

#23391 • • jusqu pilipalipilotti
Kukaan ei suostu lähtemään mun kanssa Beatformersiin *nyyh* Taitaa jäädä Milla Lehto ja Minuit väliin, perkele!

--
*pupu**piis*

Miinapiina

Posts: 3,494

#23392 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ku ei suju ni ei suju...

mun piti lähettää tänään cv yhteen paikkaan ja ku rupesin tos äsken noita päivämääriä tarkistaa ni huomasin et mun kauppiksen osallistumistodistuksessa on se aika väärin...

oon alottanut koulun elokuussa 2004 ja jäänyt äippälomalle joskus lokakuussa 2005 ja sit jatkanut koulua lokakussa 2006 ja valmistunut kesäkuussa 2007...

no tossa lappusessa lukee et oon osallistunut tohon koulutukseen 15.8.2005-1.6.2007 *igor*

kyllä nyt nyppii

ja miksen oo huomannut tuota aikasemmin *toktok*

--
pinkki on pop!!!

alphamagic

Posts: 3,628

#23393 • • alphamagic

Jago, 28.9.2007 14:42:
Mul on pitkästä aikaa taas hirvee palo päästä reivaa kunnolla, mutta näyttäis siltä että seuraavia ei -klubibileitä saa taas oottaa ja oottaa ja oottaa*uuh*



Onhan nuo Housenationit kaapelilla taas kohta.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jago

Posts: 4,039

#23394 • • Jago un-trained monkee

alphamagic, 28.9.2007 21:05:
---
Jago, 28.9.2007 14:42:
Mul on pitkästä aikaa taas hirvee palo päästä reivaa kunnolla, mutta näyttäis siltä että seuraavia ei -klubibileitä saa taas oottaa ja oottaa ja oottaa*uuh*

---


Onhan nuo Housenationit kaapelilla taas kohta.

niitä pitää harkita*joo*
Ne tosiaan taitaa olla seuraavat sen tyyppiset(itte kun en oo tarpeeks skenessä viellä että oisin ugissä mukana niin usein kuin toivoisin)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

asdf

Posts: 3,155

#23395 • • asdf
Mitä. Vittua.
vanhus

Posts: 889

#23396 • • vanhus
piti mennä kaverin mökille nostaa laituria mut se sitten päättikin et on töis koko viikonlopun ku siit saa hyvät rahat *joo*
Freja

Posts: 8,775

#23397 • • Freja Sihteeri
Korvassa sellanen olo, ku oisin koko ajan laskeutumassa lentokoneella maan kamaralle.. Au. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#23398 • • aalto2 Guest
persiistä...
Freja

Posts: 8,775

#23399 • • Freja Sihteeri
Ikävä omaa äitiä, iskää ja systeriä *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mimir

Posts: 1,366

#23400 • • Mimir Rouva Yninä
Stressaa tuo uhkaava sairaanhoitajien lakko.

--
[Wings are growing on her.]