päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,228,450 views

NextAce

Posts: 2,505

#23421 • • NextAce Alienated
Liian vähän unta viime yönä ja näin kauheeta painajaista.

--
-Alienation-

-----

trustus

Posts: 178

#23422 • • trustus
huonosti nukuttu yö.......
Freja

Posts: 8,775

#23423 • • Freja Sihteeri
Uudessa työpisteessäni on niin kylmä, että oon koko ajan ihan kananlihalla ja sormet on kohmeessa :/
Pitää varmaan ostaa joku viltti tänne, ja ohuet sormikkaat, ei muuten tarkene, OIKEESTI.

Kaiken lisäks lämpöä ei voi säädellä. Tosi jeij. Ei ihmekään jos ihmiset tulee kipeiks *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#23424 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 1.10.2007 09:54:
Uudessa työpisteessäni on niin kylmä, että oon koko ajan ihan kananlihalla ja sormet on kohmeessa :/
Pitää varmaan ostaa joku viltti tänne, ja ohuet sormikkaat, ei muuten tarkene, OIKEESTI.

Kaiken lisäks lämpöä ei voi säädellä. Tosi jeij. Ei ihmekään jos ihmiset tulee kipeiks *igor*



Kandee hommaa vaikka itse sinne semmonen space heater eli lämmitin, sen voi sit aina ottaa mukaan omaan työpisteeseen jos muuten meinaa olla kylmä *joo* Mäki voisin hommata tommosen tänne meidän terminaalikoppiin, nytki sukat märkinä työmatkan jäljiltä *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#23425 • • aalto2 Guest
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(
sapeli

Posts: 11,768

#23426 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Lucifer Inc ™, 1.10.2007 10:20:
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(



Sä oot just tommonen jäykkäniska!

Edit: ;D

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#23427 • • mariq
Yleensä ulkoilu takaa kohtuu hyvät yöunet ainakin oman kokemuksen perusteella, mutta tänä menneenä viikonloppuna se ei näyttänyt pitävän paikkaansa. Hyvien syyssäiden saattelemana tuli oltua ulkona aika paljon, mutta oon silti nukkuna aikas huonosti ja heräilly vähän väliä ja nähny pääsääntösesti painajaisia *uuh*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#23428 • • Jago un-trained monkee

Lucifer Inc ™, 1.10.2007 10:20:
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(

Toi voi olla aika paha jos ei oo joku akuutti venähdys vaan pidempiaikanen juttu
Mutsilla ja tädillä on ollu ja ne kyllä kesti tosi kauan parantua*uuh*
Toiv paranee pian

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#23429 • • Edited Jago un-trained monkee
Pitää lähtee duuniin jossa on pomo ja ravintolapäällikkö molemmat.
Heesus että mulla kihisee jo valmiiks.. Just nyt tekis niin mieli ilmottautuu sairaaks kun tiiän että tänään on päivä jolloin kaiki kärsii pomon huonosta organisointitaidosta, mutta mä eniten, koska mä saan tehdä kaikki työt niiden korjaamiseks*igor*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KiimanenKurre

Posts: 791

#23430 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
paha olo ja hiostava fiilis*hikoil**sars**poks*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Avatar
#23431 • • aalto2 Guest
jeps. ois se pitäny arvata *dissaa*

Arvauskeskuksen ajanvarauksen tantta: "no mikäs sua vaivaa?"
Minä: "Aamusta saakka ollu niska täysin jumissa ja kokoajan kipeämpi"
Tantta: "Tää ois nyt lääkärille kuuluva asia, mut me ei pystytä sua auttamaan"
Minä: "Siis mitäh?"
Tantta: "Niin siis me ei valitettavasti pystytä auttamaan sua tällä hetkellä. Mene kotiin lepäämään ja ota burana nyt sekä illalla. Katso pari päivää ja jos tilanne on vielä sama, niin katsotaan uudestaan"
Minä: "*grr**släp**senkin* Jaa, mä en pystyny töissä tekemään mitään, ku niska on niin kipeä"
Tantta: "Tilanne on kyllä nyt tämä. Levolla se lähtee."



JEps. Kiitän ja kumarran yhteistyöstä. Kait se on sit pakko kääntyä yksityiselle sektorille, kun tämä julkinen terveydenhuolto toimii näinkin moitteettomasti.

VITTUSAATANAPERKELE!
RiD

Posts: 2,817

#23432 • • Edited RiD Nukemi
Ensimmäinen virallinen lomapäivä alkaa ihan vitun hirveellä ahdistuksella. Järjetön kiire tehdä juttuja vaikka eilen ei ollu mitään hätää. huahh.

Ei jaksais kiinnostaa mikään. *igor*

--
*super* *possu*

innae

Posts: 1,377

#23433 • • innae PaskaJätkä
Tänään on ihan persepäivä.
Kuluis jo loppuun.

--
PaskaJätkä

alphamagic

Posts: 3,628

#23434 • • alphamagic
Paska päivä meen samantien takas peittojen alle *dissaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

jusqu

Posts: 762

#23435 • • jusqu pilipalipilotti

Lucifer Inc ™, 1.10.2007 11:23:
jeps. ois se pitäny arvata *dissaa*

Arvauskeskuksen ajanvarauksen tantta: "no mikäs sua vaivaa?"
Minä: "Aamusta saakka ollu niska täysin jumissa ja kokoajan kipeämpi"
Tantta: "Tää ois nyt lääkärille kuuluva asia, mut me ei pystytä sua auttamaan"
Minä: "Siis mitäh?"
Tantta: "Niin siis me ei valitettavasti pystytä auttamaan sua tällä hetkellä. Mene kotiin lepäämään ja ota burana nyt sekä illalla. Katso pari päivää ja jos tilanne on vielä sama, niin katsotaan uudestaan"
Minä: "*grr**släp**senkin* Jaa, mä en pystyny töissä tekemään mitään, ku niska on niin kipeä"
Tantta: "Tilanne on kyllä nyt tämä. Levolla se lähtee."



JEps. Kiitän ja kumarran yhteistyöstä. Kait se on sit pakko kääntyä yksityiselle sektorille, kun tämä julkinen terveydenhuolto toimii näinkin moitteettomasti.

VITTUSAATANAPERKELE!



Ainakaan eivät amputoineet sulta jalkaa. Tai päätä *hymy* Tiedän yhden tyypin, jolta lapsena meinattiin amputoida jalka. Tämä puolisemineljäsosatuttu kaatui siis lapsena pyörällä ja joutui murtuneen jalan kanssa ja pyöräänsä perässään raahaten hakemaan apua itselleen. Sairaalassa sairaalan tädit ja sedät katsoivat jalkaa ja ilmoittivat että mitään ei ole tehtävissä, pakko sahata irti :S Tämän tyypin äiti ei innostunut ajatuksesta, haistatti lekureille paskat ja hurautti poikansa kanssa naapurikaupunkiin Helsinkiin. Helsingissä jalka pistettiin pakettiin ja poika passitettiin kotiin *nauru*

--
*pupu**piis*

Mellu-

Posts: 4,006

#23436 • • Mellu-

RiD, 1.10.2007 11:26:
Ensimmäinen virallinen lomapäivä alkaa ihan vitun hirveellä ahdistuksella. Järjetön kiire tehdä juttuja vaikka eilen ei ollu mitään hätää. huahh.

Ei jaksais kiinnostaa mikään. *igor*



*hali**hali**lohduttel* ota se paniikki ahistus nappula pois pohjasta ja hengähdä ihan rauhassa.. sulha o viel aikaa tehä juttuloit *joo* no panic sano papukaija

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lunake

Posts: 800

#23437 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Tää on kyl vasta huomisen, mut aamusta laajaan verikokeeseen, imevät mut tyhjiin.*uuh**sars**pökr*

--
Hedelmällisyys on påp!

anniharha

Posts: 1,937

#23438 • • anniharha
Vittu miten ammattitaidotonta opetusta ja epäammattimaista henkilökohtaisuuksiin menemistä. Siedän jotenkuten sen että saan ite paskaa niskaan, mut en todellakaan tahtois että koko luokka voi pahoin yhden aivoinvalidisoituneen opettajan takia.

:(

--
and though my words could save the world they never come out right

Jago

Posts: 4,039

#23439 • • Jago un-trained monkee

Jago, 1.10.2007 10:52:
Pitää lähtee duuniin jossa on pomo ja ravintolapäällikkö molemmat.
Heesus että mulla kihisee jo valmiiks.. Just nyt tekis niin mieli ilmottautuu sairaaks kun tiiän että tänään on päivä jolloin kaiki kärsii pomon huonosta organisointitaidosta, mutta mä eniten, koska mä saan tehdä kaikki työt niiden korjaamiseks*igor*

Jei. mut lähetettiin asioille ja muut siivos sillä aikaa*pepsodent*
Tänään siis päivä meni aikalailla siinä kun juoksin ympäri stadii hyvää musaa kuunnellen*joo*
Tosion nyt viellä 6h normiduunii päälle*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#23440 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 1.10.2007 14:48:
Tosion nyt viellä 6h normiduunii päälle*uuh*



Vielä 6h? *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.