päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,211,191 views

anis

Posts: 2,451

#23441 • • anis
koulu menee päin helvettiä, vittu mä osaan olla huono

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

meisi

Posts: 327

#23442 • • meisi maiu naki
arki :(
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#23443 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
masentavaa palata sateiseen, likaiseen ja ruuhkaiseen
arkeen ihanan pienen rantaloman jälkeen :(

--
dasinoaisnvs

Heli

Posts: 1,489

#23444 • • Edited Heli vai kuka se oli

kimmø, 1.10.2007 17:19:
masentavaa palata sateiseen, likaiseen ja ruuhkaiseen
arkeen ihanan pienen rantaloman jälkeen :(



hetken jo luulin, et oot suomessa salaa (tosta kuvauksesta) mut sit into laantu ja kässäsin et joo, ehkä sieläki sataa *nauru*

--
ei se väärin ole.

asdf

Posts: 3,155

#23445 • • asdf
Hyi helvetti et oli hirvee päivä töissä. x(
Avatar
#23446 • • Rujo Mutantti Guest
Seuraavan kahden viikon:
Floristiikkakurssien opettajat = kuppasia norsunvittuja
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#23447 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

H3li, 1.10.2007 17:37:
---
kimmø, 1.10.2007 17:19:
masentavaa palata sateiseen, likaiseen ja ruuhkaiseen
arkeen ihanan pienen rantaloman jälkeen :(

---


hetken jo luulin, et oot suomessa salaa (tosta kuvauksesta) mut sit into laantu ja kässäsin et joo, ehkä sieläki sataa *nauru*



joo, kyllä täällä sataa aika paljonki :D

mutta Montevideossa ei sada koskaan ja kaikki on aina
onnellisia siellä <3 ehkä ensi viikonloppuna takas sinne!

--
dasinoaisnvs

DJ Rx

Posts: 2,527

#23448 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
voi vittujen kevät ku on urpoja tehtäviä taas koulus vaihteeks, noh välil näin *toktok*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avernian

Posts: 7,451

#23449 • • Avernian Kerettiläinen

anniharha, 1.10.2007 14:45:
Vittu miten ammattitaidotonta opetusta ja epäammattimaista henkilökohtaisuuksiin menemistä. Siedän jotenkuten sen että saan ite paskaa niskaan, mut en todellakaan tahtois että koko luokka voi pahoin yhden aivoinvalidisoituneen opettajan takia.



Tulevana opettajana pakko kysyä tarkennusta. Mitä kävi?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

anniharha

Posts: 1,937

#23450 • • anniharha

Avernian, 1.10.2007 21:06:
---
Tulevana opettajana pakko kysyä tarkennusta. Mitä kävi?



Pitkä tarina, mut pääpiirteittäin seuraavanlainen kuvio: amiksen vaatetusala, yo-pohjainen linja, opettaja vaihdevuosissaan haahuileva täti-ihminen, jolta puuttuu luottamus itseensä ja oppilaisiin. Saadaan järjestettäväksi messuosasto ja vapaat kädet suunnitteluun. Opettajalla ei ole tippaakaan ymmärtämystä projektitoiminnasta, eikä kykyä kuunnella lauseista kuin irrallisia sanoja, joiden perusteella menee muodostamaan täysin omat käsityksensä. Tyrmää kaikki opiskelijoiden tekemät suunnitelmat, säätää edestakas mielipiteissään, puhuu ristiin ja selittää muille opettajille omiaan. Kun luokkalaiset yrittää saada pakettia pysymään kasassa, se ottaa vuorotellen puhutteluun ja äpisee omiaan. Mut valittiin luokan keskuudesta projektin äänitorveks, sain haukut etten ole kuunnellut muiden mielipiteitä ja oon vaan ajanut omat ideani läpi (- oikeasti yksikään esittelemäni asia ei ollut mun oma idea, vaan olin käskystä oli kasannut koko luokan mielipiteet yhteen ja yrittänyt saada opettajan tajuamaan pointtimme). Toinen tyttö teki omalla ajallaan ison yksityiskohdan projektiin, opettaja sotki alkuperäisen version ja vaati tyttöä tekemään homman uudelleen, tyttö kieltäytyi. Opettaja jätti hänet puhutteluun aloitusrepliikkinään "Mitä henkilökohtaista sinulla on minua vastaan?"

Toi on vain pintaraapaisu. Opettajamme on myös mm. kieltänyt säädöksiin vedoten tuomasta omaa kameraa kouluun (ja mikähän laki se oli mikä sen kieltäisi?), vaati messuille tulevan powerpointin valokuvissa esiintyviä allekirjoittamaan sopimuksia, joiden sisältö ei liipannut läheltäkään aihetta (ja mikähän laki kieltää, että kuvattavan suullinen suostumus ei riittäisi kuvien yhden päivän esilläoloon?) jne. Ammatillisissakaan opinnoissa ei ole paljoa kehumista; esimerkiks mua opettaja kielsi tekemästä oman työliivini takkiin vuoritusta, koska se olisi liian vaikeaa. Käyttipä vielä argumenttinä lausahdusta "Tee nyt näin, edes opettajan mieliksi!" Voi jumalanvittupersesaatana 1)itseni mieliksi mä omat vaatteni teen, 2)eiks meidän kuulukaan tehdä haastavia juttuja joissa vois jotain oppiakin ja 3)mä oon ehkä pari kertaa ennenkin tehnyt vuorituksia jos johonkin *igor*

Kaiken tän messu- ja muun häslingin seurauksena ainakin yks päätti jo lopettaa koulun. Itse kukin harkitsee siirtoa, ammattiauttajalle avautumista tai koulun räjäyttämistä. Suurin osa on heittäytynyt mitääntekemättömiksi. Rinnakkaisluokan opettaja haukkuu luokkalaisiamme koko porukan edessä oman opettajamme kertomien versioiden jäljiltä. Ihmiset hankkii hammaslääkäriaikoja, sairaslomia ja opoaikoja saadakseen jättäytyä pois edes hetkeksi kerrallaan.

Että älä huoli, vaikka susta tulis kuin huono opettaja tahansa, niin kyllä susta tulee parempi kuin tuosta meille langetetusta :D


Anteeksi mega-avautuminen, vituttaa vaan niin maan perkeleesti.

--
and though my words could save the world they never come out right

Zebir

Posts: 659

#23451 • • Zebir
Toihan nyt on ihan paskaa. Ootko ajatellu vaihtavas koulua?

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

anniharha

Posts: 1,937

#23452 • • anniharha

Zebir, 1.10.2007 21:41:
Ootko ajatellu vaihtavas koulua?



Vähän päälle jakso tota takana ja joo, kyllä, olen. Vakavasti.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avernian

Posts: 7,451

#23453 • • Avernian Kerettiläinen

anniharha, 1.10.2007 21:35:
Anteeksi mega-avautuminen, vituttaa vaan niin maan perkeleesti.



No jos on noin paljon vialla, niin pitkä tarinahan siitä tulee :)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Zebir

Posts: 659

#23454 • • Zebir

anniharha, 1.10.2007 21:43:
---
Zebir, 1.10.2007 21:41:
Ootko ajatellu vaihtavas koulua?

---


Vähän päälle jakso tota takana ja joo, kyllä, olen. Vakavasti.


Suosittelen kyl vaihtamista, eihän tommosta jaksa kukaan pidemmän päälle. Ootteko miettiny tehdä jotain joukkovalitusta rehtorille tms?

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

anniharha

Posts: 1,937

#23455 • • anniharha

Zebir, 1.10.2007 21:48:
Ootteko miettiny tehdä jotain joukkovalitusta rehtorille tms?



Nousi jo esille vaihtoehto, että jokainen asiasta välittävä kävis varaamassa ajan kuraattorille, sen olis ainakin pakko kuunnella meidän itkut kuin pahalta tuntuu, reksi kun ei välttis sellaiseen työaikaansa uhrais :D Jos se sitä kautta lähtis eteenpäin. Siinä on vaan se, ettei ne kovin helposti potki pois työntekijöitä, saati edes uudelleenkouluta niitä. Ja sopiihan toi tantta varmaan sinne pk-pohjaisten puolelle hössöttämään ylivarovaisena ja ohjeistamaan kädestäpitäen jokaisen asian. *justjoo*

--
and though my words could save the world they never come out right

Zebir

Posts: 659

#23456 • • Zebir

anniharha, 1.10.2007 21:54:
Nousi jo esille vaihtoehto, että jokainen asiasta välittävä kävis varaamassa ajan kuraattorille, sen olis ainakin pakko kuunnella meidän itkut kuin pahalta tuntuu, reksi kun ei välttis sellaiseen työaikaansa uhrais :D Jos se sitä kautta lähtis eteenpäin. Siinä on vaan se, ettei ne kovin helposti potki pois työntekijöitä, saati edes uudelleenkouluta niitä. Ja sopiihan toi tantta varmaan sinne pk-pohjaisten puolelle hössöttämään ylivarovaisena ja ohjeistamaan kädestäpitäen jokaisen asian. *justjoo*


Nojuu eihän kukaan nyt ihan heti ala erottamaan ihmisiä, mut oishan sekin jotain jos johdossa tiedostettais se ongelma. Sillon ne voisivat ehkä tehdä jotain. (vaikka siirtää tän opettajan muihin tehtäviin) No tsemppiä sinne *hymy*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

anniharha

Posts: 1,937

#23457 • • anniharha

Zebir, 1.10.2007 21:58:
No tsemppiä sinne *hymy*



Kiitti, sitä tarvitaan *vink*

--
and though my words could save the world they never come out right

Jago

Posts: 4,039

#23458 • • Edited Jago un-trained monkee
Vaikuttaa siltä, että pitkästä aikaa tulee huonosti nukuttu yö*hmph*
Yleensä näitä viellä tulee peräkkäin useita*uuh*
Harmillista senkin takia, että tällä viikolla mulla on iltavuorot, eli aikaa päivällä hakee toista duunii ja mennä haastiksiin ym, mutta jos oon super väsynyt en tuu olemaan sellasella mielentilalla että en tuu saamaan mitään aikaseksi*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Santutar

Posts: 405

#23459 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Viikko lisää saikkua... *igor*
crissy

Posts: 1,958

#23460 • • crissy

anniharha, 1.10.2007 21:54:
---
Zebir, 1.10.2007 21:48:
Ootteko miettiny tehdä jotain joukkovalitusta rehtorille tms?

---


Nousi jo esille vaihtoehto, että jokainen asiasta välittävä kävis varaamassa ajan kuraattorille, sen olis ainakin pakko kuunnella meidän itkut kuin pahalta tuntuu, reksi kun ei välttis sellaiseen työaikaansa uhrais :D Jos se sitä kautta lähtis eteenpäin. Siinä on vaan se, ettei ne kovin helposti potki pois työntekijöitä, saati edes uudelleenkouluta niitä. Ja sopiihan toi tantta varmaan sinne pk-pohjaisten puolelle hössöttämään ylivarovaisena ja ohjeistamaan kädestäpitäen jokaisen asian. *justjoo*



Kannattaa käydä kimpassa juttelemassa rehtorille tai yhteismiitinki open ja rehtorin kanssa.

Meil oli lukiossa vähän samantyylinen hirviö! opetti uskontoa, filosofiaa ja psykologiaa.

Se ope oli täys natsi joka ei piitannu meistä nii hevonpaskaa. Mut nakkas pihalle ku pyysin laittamaan telkkaa kovemmalle. Sain kokeesta hylsyn ku ei ollu konseptilla, sekä olimme kuulemma kamalin luokka mitä hän oli koskaan opettanu.. hmm.. kumma kyllä meidän luokka oli koulun rauhallisin.

No loppujen lopuks teimme joukkokantelun rehtorille ja saimme kuulla kuinka tää ope oli haukkunu meidät ihan pystyyn sekä loppujen lopuks opettajatkin olivat saaneet osansa.

Niin tää huuhkaja lähti ovet paukkuen... Tilalle saatiin aah niin rento ja ihana opettaja kuka oikeesti osas opettaa!