31,307 posts, 1,566 pages, 8,533,698 views
Freja, 1.10.2007 09:54:
Uudessa työpisteessäni on niin kylmä, että oon koko ajan ihan kananlihalla ja sormet on kohmeessa :/
Pitää varmaan ostaa joku viltti tänne, ja ohuet sormikkaat, ei muuten tarkene, OIKEESTI.
Kaiken lisäks lämpöä ei voi säädellä. Tosi jeij. Ei ihmekään jos ihmiset tulee kipeiks
Lucifer Inc , 1.10.2007 10:20:
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(
Toi voi olla aika paha jos ei oo joku akuutti venähdys vaan pidempiaikanen juttuLucifer Inc , 1.10.2007 10:20:
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(
Lucifer Inc , 1.10.2007 11:23:
jeps. ois se pitäny arvata
Arvauskeskuksen ajanvarauksen tantta: "no mikäs sua vaivaa?"
Minä: "Aamusta saakka ollu niska täysin jumissa ja kokoajan kipeämpi"
Tantta: "Tää ois nyt lääkärille kuuluva asia, mut me ei pystytä sua auttamaan"
Minä: "Siis mitäh?"
Tantta: "Niin siis me ei valitettavasti pystytä auttamaan sua tällä hetkellä. Mene kotiin lepäämään ja ota burana nyt sekä illalla. Katso pari päivää ja jos tilanne on vielä sama, niin katsotaan uudestaan"
Minä: " Jaa, mä en pystyny töissä tekemään mitään, ku niska on niin kipeä"
Tantta: "Tilanne on kyllä nyt tämä. Levolla se lähtee."
JEps. Kiitän ja kumarran yhteistyöstä. Kait se on sit pakko kääntyä yksityiselle sektorille, kun tämä julkinen terveydenhuolto toimii näinkin moitteettomasti.
VITTUSAATANAPERKELE!
RiD, 1.10.2007 11:26:
Ensimmäinen virallinen lomapäivä alkaa ihan vitun hirveellä ahdistuksella. Järjetön kiire tehdä juttuja vaikka eilen ei ollu mitään hätää. huahh.
Ei jaksais kiinnostaa mikään.
Jei. mut lähetettiin asioille ja muut siivos sillä aikaa*pepsodent*Jago, 1.10.2007 10:52:
Pitää lähtee duuniin jossa on pomo ja ravintolapäällikkö molemmat.
Heesus että mulla kihisee jo valmiiks.. Just nyt tekis niin mieli ilmottautuu sairaaks kun tiiän että tänään on päivä jolloin kaiki kärsii pomon huonosta organisointitaidosta, mutta mä eniten, koska mä saan tehdä kaikki työt niiden korjaamiseks*igor*