päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,232,135 views

plink

Posts: 1,405

#23361 • • plink team paska
aivan vitun turhautunut olo, koska ei tässä nyt taas tunnu onnistuvan oikeastaan missään

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Katzcu

Posts: 215

#23362 • • Katzcu
Väsyttää, väsyttää ja väsyttää eikä vitamiinit auta. Duuni stressaa, miljoona asiaa pitäis hoitaa ja tehdä, mutta ei vaan saa mitään aikaseks. Koiraki kaipaa huomiota, muttakun väsyttää, niin mitään extraa ei jaksa sen kanssa touhuta ja se raukka alistuu kohtaloonsa *uuh*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Lyylikki

Posts: 2,975

#23363 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.
hemuz

Posts: 2,178

#23364 • • hemuz kätevä emäntä

Lyylikki, 27.9.2007 21:16:
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.



Voi sun sentäs *lohduttel*
Ozie

Posts: 1,389

#23365 • • Ozie
Oon kuumeessa ja huomenna pitää raahautua töihin pitämään palaveria toimitusjohtajan ja projektipäällikön kanssa liittyen mun lopputyöhön eikä mulla oo pariin päivään ollu mitään fiksua ajatusta päässä. Jännä nähä mitä siitäki tulee. Lisäks täs viel hikoilee ku pieni sika.
Miinapiina

Posts: 3,494

#23366 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nyt taitaa olla taas se aika ku mikään ei mee niinku pitäis

eka serkun mummo (myös mulle tuttu) jättää tän maailman *nyyh*
sit miro peruuttaa auton puuhun, joka oli menos vaihtoon (oli) *igor*
no se menee la korjattavaks (uleeta) mut mulla ei oo viikkoon autoo käytös vaikka just ens viikolla oikeesti sille ois käyttöä *uuh*
työmarkkinatukeen tuli maksukatko opiskelujen vuoksi, oma selvitys työkkäriin huomenna (lautakunta antaa hyväksyvän päätöksen [menee 4 viikkoo about] mut silti se pitää kierrättää siellä lautakunnan kautta, lahti ainut kaupunki jossa toimitaan näin) *toktok*
meille on rantautunut laattatauti, ihmettelinki miks outo olo, miro jo yrjöilee *sars*
lenssu kestänyt jo yli 3 viikkoo *uuh* *sars*

+ et uleusvloppu h3lin luona taitaa olla nyt peruttu, ei viiniä ja carcassonnee *nyyh*

vittumitäpaskaa!!!!!

muoks: enhän mä näis olois mihkään työkkäriin pääse lähtee käymään, ja se lappunen pitäis eka hakee siltä opelta... yyyyyyh, seki venähtää *itkuraivoil*

--
pinkki on pop!!!

Crazybattery

Posts: 782

#23367 • • Crazybattery Fruor ergo sum
Mistähän pitäis alkaa...
no ensimäisenä tulee ehkä keuhkoputkentulehdus...jeee...taas viikonloppuna kotona...
Lääkäri sanoi ett joudun lopettaa tupakointiminen koska muuten tää koko juttu voi helposti muutaa astmaks...jippi jee...Kuka haluu hakee minulta Vogue Arome oli siinä viell joku 4 askia...
Sitten mun autoo oli ryöstettu....eli lasi poikki ja mp3+navigatoori ulos.....jiihaaa....***** oli kyll ihan sairan kiva ajaa kuumess sinne Pasilaan tekee rikosilmoitus...*poks*...nyt viell viikko ainaki kestää ku saais se autoo kuntoon...rahasta puhumatta...ihana päivä ....aivan täydellinen*nyyh*
oooo

Posts: 1,249

#23368 • • oooo

Miinapiina, 27.9.2007 22:08:
sit miro peruuttaa auton puuhun, joka oli menos vaihtoon (oli) *igor*
no se menee la korjattavaks (uleeta) mut mulla ei oo viikkoon autoo käytös vaikka just ens viikolla oikeesti sille ois käyttöä *uuh*



Lapsi? Miten se on peruuttanut auton puuhun?
Miinapiina

Posts: 3,494

#23369 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

satumetsä, 27.9.2007 23:22:

Lapsi? Miten se on peruuttanut auton puuhun?



tökkäs vaihteen vapaalle ja auto liuku puuhun
mun moka, näitä sattuu, ehkä tästä opimme jotain *joo*

--
pinkki on pop!!!

domi

Posts: 7,069

#23370 • • domi Työn sankari.

Miinapiina, 28.9.2007 08:16:
tökkäs vaihteen vapaalle ja auto liuku puuhun
mun moka, näitä sattuu, ehkä tästä opimme jotain *joo*


Siitä lähtien ku meillä nuorimmainen koitti käynnistää autoa hyppäämällä takapenkiltä etupenkille ku olin pihalla autosta, oon aina ottanut avaimet pois ja laittanu käsijarrun päälle automaattisesti :D
Miinapiina

Posts: 3,494

#23372 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 28.9.2007 08:21:

Siitä lähtien ku meillä nuorimmainen koitti käynnistää autoa hyppäämällä takapenkiltä etupenkille ku olin pihalla autosta, oon aina ottanut avaimet pois ja laittanu käsijarrun päälle automaattisesti :D



juu, mä otan kanssa aina avaimet mukaan ku poistun autosta ja laitan käsijarrun päälle, ihan joka ikinen kerta, paitsi kerran :D (avaimet tosin oli mulla mukana)

mut joo, näiden kanssa kyl pitää olla tosi tarkkana, ja sit ku ite kerran unohtaa, ni sit jotain tapahtuu... *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Crazybattery

Posts: 782

#23373 • • Crazybattery Fruor ergo sum
jos jatkaa sitä eilisen juttu niin mä jopa joudun tekemään kaikki omasta rahasta koska joku tosi fiksu nainen ei ottanut kaskoa sille"eikä sen auton ka vois tapahtuu mitään kummalista"*toktok*eikä autovarkaus kuuluu kotivakutuden piirin*poks*Mahtava....
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23374 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kämppis on ilmeisesti jättänyt hesarin laskun maksamatta, ja nyt ei tuu lehtee :( vituttaa, mitä mä nyt teen aamuisin samalla kun syön...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

noena

Posts: 3,138

#23375 • • noena first breath after coma

Lyylikki, 27.9.2007 21:16:
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.


*lohduttel**hali*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#23376 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 28.9.2007 10:26:
kämppis on ilmeisesti jättänyt hesarin laskun maksamatta, ja nyt ei tuu lehtee :( vituttaa, mitä mä nyt teen aamuisin samalla kun syön...



Roikut klubbarissa?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23377 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no nimenomaan *igor* on jokseenkin typerä olo..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

jeesboks

Posts: 4,064

#23380 • • jeesboks p u p u
hammas lohkesi äskön :(

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*