Ensimmäinen dj-keikkasi?

153 posts, 8 pages, 104,760 views

gr

Posts: 1,116

#121 • • Edited gr Hu-hu
Ala-asteen discossa kait sitä eurohumppaa aikoinaan soiteltiin, sen lisäks joskus vuosina 2001 tai 2002 tuli jotain polkkaa *DANGDANG*-meiningillä soitettua erinäisissä hölmöilyissä. Mut ekaks kunnon dj-keikaks kyllä lasken vasta vuoden 2007 keväällä vedetyn psykesetin Kuopiossa, kun silloin taisi olla eka kerta kun nimi löytyi tapahtuman julisteestakin (ja sellaiset sentään myös oli:)
golem

Posts: 1,395

#122 • • golem Golem
2001 kesällä Assemblyn reivihuoneessa, jonka oli järkänny puoliks Entropy ja puoliks joku muu. Toi oli ensimmäinen julkinen keikka. Luonnollisesti vähän täpinöissä niinku moni muukin varmaan k.o. tilanteessa.




1999 aikoihin tuli soiteltua muutaman kerran erään kaverin mökillä, jossa oli välillä vähän isompia bileitä, joissa oli paljon tuntemattomia ihmisiä.
:D

Posts: 3,707

#123 • • :D
En muista tarkkaa ajankohtaa, mutta taisi olla 93 syksyllä virossa
pienellä paikkakunnalla kouludisko. Joku rähmänen mikseri ja biisitkin
tuli soitettua c-kaseteilta...biiseja jota sai vaan radiosta. Silloisia lekoja
oli esim. dj bobo somebody dance with me o/. Sen jälkeen ei ole
paluuta ollut touhuista. Kyl se tästä :)
Skipi

Posts: 650

#124 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Ensimmäinen keikka
Arctic Mystery "live" : Carpe Diem @ Myyrmäki-Halli joskus '99 tai '00
- Maistuva.. yleisöä n. 1000-1500 ja soitettii ihan täydelle salille.
edesmenneen R.I.P Timo Hannisen kanssa *yingyang*

Dj-keikka:
radalle.com 2003 American Car Show.. taisin 3 päivää soitella putkeen kamaa ja sen jälkeen olinkin kaikissa isoimmissa ko. järjestön tapahtumissa soittelemassa hyvää musaa.
SA-TomTom

Posts: 2,727

#125 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

Quakey, 11.1.2009 20:15:
... vuonna 2007 rave against drugs 6 bileissä gloriassa <3

senverran ny muistan etten tajunnu mistään mitään, en ollu ees käyny ennen missään "oikeissa" bileissä, en oikee tienny miten pukeutua, :D mun "levylaukku" oli joku hirvee pahvi hökötys, enkä ees älynny ottaa omia kuulokkeita mukaan mut onneks diffas lainas mulle ;D :P paikalle päästyäni pyörin varmaa ikuisuuden siel ku ketää ei näkyny enkä oikee tienny mitä ois pitäny tehä ja kaikki muut vaa juoksi tuhatta ja sataa jotai käytävii pitkin.. mut sain ny vetästyy jotakuta hihast et itku ku tää on mun eka keikka mitä mäteeennn:P

mut olin varmaa aika tyypillinen hukassa oleva noobi :D kyseisiä levareita(cdj800) en kyl ollu nähnykään ennen, ja joku sit selitti mul äkkii ne napit et "tää on play ja tää on cue et laitas levyä pyörimään" :D mut ehkä tais olla hyvät biisit mukana :)

ja kyllä sit jännitti nii *************************'sti :) :D kädet täris ihan holtittomasti satuin vaa painaa kaikkia oikeita nappuloita ;PPPPP hihih

mut jostai syyst setin loppua kohden oli aika täyttä :P


mä muistan hyvin elävästi, kun löysin sut sieltä glorian bäkkärin käytävältä harhailemasta ;P .. siinä hetken ihmettelyn jälkeen mullekin valkeni pikkuhiljaa, et kappas - sähän oot tulossa keikalle ja et alkas melkein olla kiire lavallekin jo. ekalla yrittämällä jäi levyt matkasta ("helpompi soittaa keikka, kun on levyt mukana soittopöydän taakse mentäessä.."), toisella pohdiskeltiin sulle kuulokkeita. diffashan siitä tilanteesta pelasti omaa settiään viimeistellessään ja näytti numikat cd-soittimistakin.

lievästi sanottuna alkoi olla mullakin pientä hikeä pinnassa, kun diffaksen viimeistä biisiä oli jäljellä vajaa minuutti ja sä about vielä mietit et minnekäs tää levy laitetaan. taisin olla minä, joka jännitti enemmän sun puolesta :D .. homma lähti kuitenkin välittömästi pyörimään mitä parhain päin ja muutaman raidan jälkeen oltiinkin parin frendin kanssa siinä sivummassa kulmakarvat kohollaan ihmettelemässä kun tanssilattia alkoi täyttyä :) eikä ollutkaan mikään paskempi setti!

--
Never give up.
Never surrender.

First_State

Posts: 37

#126 • • First_State
Jos ei ylästeen discot lasketaan niin Housenation pari vuotta sitten. *jiihaa*
Lime_

Posts: 401

#127 • • Lime_
Heh, muistaakseni joskus 7 luokalla paikallisessa nuorisotalossa ja vuosi oli varmaankin 2000. Täysikäisyys kun koitti, loppui tuo limudiskoissa soittelu ja hommasta paloi innostus, kun huomasi miten perseestä se homma oli oikeissa paikallisissa baareissa musiikin suhteen.
gerry

Posts: 979

#128 • • gerry

SA-TomTom,

lievästi sanottuna alkoi olla mullakin pientä hikeä pinnassa, kun diffaksen viimeistä biisiä oli jäljellä vajaa minuutti ja sä about vielä mietit et minnekäs tää levy laitetaan.




Toi on kamalin tunne ikinä! :D

--
by B.C.S

:D

Posts: 3,707

#129 • • :D

gerry, 13.2.2009 20:09:
---
SA-TomTom,

lievästi sanottuna alkoi olla mullakin pientä hikeä pinnassa, kun diffaksen viimeistä biisiä oli jäljellä vajaa minuutti ja sä about vielä mietit et minnekäs tää levy laitetaan.

---



Toi on kamalin tunne ikinä! :D



hei se on oma moka, jos ei o skarppina :D
lilius

Posts: 719

#131 • • lilius
..juu,.. jos kaikki muutkin niin miksen sitten minäkin. =)

..80-luvun puoliväli.

..ja ensimmäiset miksaukset 80-luvun alku.


- jussi

ps. muutama vuos vielä niin vois pitää sellaset 30-vuotis kekkerit. *vink*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#132 • • Kon-tiki The Unsinkable
On tänään! *hikoil* Nooo onneksi kyseessä on

1. Alkuiltasoittelua 2. baarissa 3. kaverien levynsoittoiltamissa 4. back2backiin kundikaverin kanssa, joka 5. on soittanu levyjä ennenkin mutta 6. mähän sen johdatin oikean musiikin pariin eli saanhan kerran soittaa minäkin, varsinkin koska 7. tänään ei kenenkään tarvitse osata soittaa, kunhan pystyvaihtelee.

Levyt ja vaatteet jo valkattu!
murrinalle

Posts: 463

#133 • • Edited murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
Mulla ensimmäinen dj-keikka oli tänä vuonna tammikuussa omissa hääkemuissa, mukaan mahtui muutama onnistunut vaihto, laukka sekä pari kikkaakin.. Jännitin todella paljon alussa mutta loppua kohden mennessä uskalsin jo katsoa tanssilattian suuntaan.. =)
juu-zo

Posts: 577

#134 • • juu-zo *KoneHuone*

Kon-tiki, 5.6.2009 13:04:
On tänään! *hikoil* Nooo onneksi kyseessä on

1. Alkuiltasoittelua 2. baarissa 3. kaverien levynsoittoiltamissa 4. back2backiin kundikaverin kanssa, joka 5. on soittanu levyjä ennenkin mutta 6. mähän sen johdatin oikean musiikin pariin eli saanhan kerran soittaa minäkin, varsinkin koska 7. tänään ei kenenkään tarvitse osata soittaa, kunhan pystyvaihtelee.

Levyt ja vaatteet jo valkattu!



Mulla vähän samanlaista tulossa kaverin kanssa. tosin aika paljon pienemmässä muodossa eli siskon synttäreille ensi viikonloppuna muutamaa äänitettä koneelta pyörittämään. b2b:nä vedetään vähä jotain kaverin kans. onhan sinne porukkaa jonkin verran tulossa mutta monet eivät edes konemusiikista mitään ymmärrä tai välttämättä edes pidä. siksi täytyy väliin heitellä jotain vähän tavallisempaa musaa. mutta eiköhän sekin oteta lähinnä reenin ja *nuotti**känni**nuotti* kannalta.

--
Respect is not given, it is taken

puuhaphiit

Posts: 497

#135 • • Edited puuhaphiit
Espoon suuressa "Night Club" Kannunkulmassa vuonna nakki ja makkara. Surullisen kuuluisa Dj Denkka tuli kysymään kesken eurohumppa jorailun että tuutko jätkä soittamaan lauluja ens viikon lauantaina hä!? minähän siihen että totta vitussa!
Oli muuten pikkasen nöyrä olo kun ei ollu ennen nähny dj cd soitinta metriä lähempää saati sitten mikseriä, ei siinä auttanu muu kun 10 jekkua nassuun ja muutama kalja kyytipojaks ja laulut soimaan..
Heh kaikkee sitä on tullu tehtyäki *lmao*
Jotenkin vaan sille tielle jääny ja suurkiitos Dj Ice nimiselle herrasmiehelle (sille oikeelle, ei nokian feikki) kun opasti ihmisten musiikin pariin muutaman vuoden trance harhailun jälkeen *pepsodent*

Edit: lasketaanko limudiskot kahdella koti cd soittimella...? Jonkin lainen mikserikin siin kai oli välissä, sillon mennään way back in time.
spaze

Posts: 262

#136 • • Edited spaze
Eka live PA oli Gloriassa 1.9.2001 kun Inkvisition järjestäjä järjesti kaveriporukalle mahdollisuuden soittaa levyjä/soittaa musiikkiaan päiväsaikaan eli Päiväkerhossa. Tuolloin mä väsäsin EP:n jonka sitten soitin läppärillä :D

Eka DJ keikka oli Vanhalla muistaakseni Laserpointissa järkätty open decks ilta (siinä pikkuhuoneessa) mutta päivämäärää en muista.

Mun urani break-through tuli kumminkin omissa polttareissa, joissa kaverit oli järkännyt mulle mahiksen soittaa kaksi levyä jossain Hesan yökerhossa. En muista paikan nimeä koska olin kännissä ku käki *jiihaa*
SamHard

Posts: 2,098

#137 • • SamHard
Paniikki peitettiin viinan avulla ja ehkä meni yksi vaihto
biitilleen ja nostin 2 kertaa neulan just sen väärän levyn päältä pois..*nauru*
Että ihan hyvin meni*pepsodent*
Axl Knight

Posts: 544

#138 • • Edited Axl Knight Oldscool Dj
ensimmäinen keikka oli -82 Tampere Smiling Sun teinidisco dj-skaba..voittoa ei tullut ulkopaikkakuntalaisena kuulemma(kaverin tiedon mukaan )no oli miten oli mixattiin mitä osattiin ja hauskaa oli...kipinä heräs välittömästi touhuun *plur*
¡ Previous post about a year ago !
G-Doggy

Posts: 6

#140 • • G-Doggy
Itte soittelin eka kertaa muitten kuullen nyt uutenvuoten kaverin kotibileissä, eipä sitä kaiketi keikaks voi kutsuu, mut oli siistii ja tollai, ei kyl jännittäny ku tuhannen taalan kännis saatii idea et haetaa miu dj-laitteet ja laitan sit musat soimaa :) oon kyl miettiny et voisin jo lähtee kokeilee jotai oikeet keikkaa johoki baarii, mut enpä sit tiedä onks itseluottamust niin paljo ku alle vuoden miksailuu jne. harjotellu :S