153 posts, 8 pages, 109,956 views
Quakey, 11.1.2009 20:15:
... vuonna 2007 rave against drugs 6 bileissä gloriassa <3
senverran ny muistan etten tajunnu mistään mitään, en ollu ees käyny ennen missään "oikeissa" bileissä, en oikee tienny miten pukeutua, :D mun "levylaukku" oli joku hirvee pahvi hökötys, enkä ees älynny ottaa omia kuulokkeita mukaan mut onneks diffas lainas mulle ;D :P paikalle päästyäni pyörin varmaa ikuisuuden siel ku ketää ei näkyny enkä oikee tienny mitä ois pitäny tehä ja kaikki muut vaa juoksi tuhatta ja sataa jotai käytävii pitkin.. mut sain ny vetästyy jotakuta hihast et itku ku tää on mun eka keikka mitä mäteeennn:P
mut olin varmaa aika tyypillinen hukassa oleva noobi :D kyseisiä levareita(cdj800) en kyl ollu nähnykään ennen, ja joku sit selitti mul äkkii ne napit et "tää on play ja tää on cue et laitas levyä pyörimään" :D mut ehkä tais olla hyvät biisit mukana :)
ja kyllä sit jännitti nii *************************'sti :) :D kädet täris ihan holtittomasti satuin vaa painaa kaikkia oikeita nappuloita ;PPPPP hihih
mut jostai syyst setin loppua kohden oli aika täyttä :P
gerry, 13.2.2009 20:09:
---
SA-TomTom,
lievästi sanottuna alkoi olla mullakin pientä hikeä pinnassa, kun diffaksen viimeistä biisiä oli jäljellä vajaa minuutti ja sä about vielä mietit et minnekäs tää levy laitetaan.
---
Toi on kamalin tunne ikinä! :D
Kon-tiki, 5.6.2009 13:04:
On tänään! Nooo onneksi kyseessä on
1. Alkuiltasoittelua 2. baarissa 3. kaverien levynsoittoiltamissa 4. back2backiin kundikaverin kanssa, joka 5. on soittanu levyjä ennenkin mutta 6. mähän sen johdatin oikean musiikin pariin eli saanhan kerran soittaa minäkin, varsinkin koska 7. tänään ei kenenkään tarvitse osata soittaa, kunhan pystyvaihtelee.
Levyt ja vaatteet jo valkattu!
Replying to Ensimmäinen dj-keikkasi?:
SamHard
nostin 2 kertaa neulan just sen väärän levyn päältä pois..