Missä olet soittanut ensimmäisen kerran julkisesti? (Julkisen voi jokainen määritellä itse, kuitenkin siten että kuulijoita on olut enemmän ja osa tuntemattomia). Mitä soitit? Olitko valmistautunut keikkaan? Jännittikö, oliko tarpeen nauttia rohkaisua? Menikö keikka hyvin, olitko tyytyväinen? Saitko palautetta, jos niin millaista? Milloin soitit seuraavan kerran? Mitä tahansa muuta mainittavaa ekasta keikasta?
Avautukaa vapaasti taka- tai lähivuosien muistoista!

OT: Mä sitten käytin hakua, et jos tällanen jo oli, niin oon pahoillani!
.
Mut missä se rennompi oli?
Ai että oli hirveetä mut soitettuu tuli. Seuraava keikka oli sit vast jouluna 98 Newsissa jossa tuli vietettyy seuraavat 3 vuotta.
Paikal tais olla ~200 ihmist ja hyvin meni vaiks jännitti, ja tuli teknillisii ongelmii (saatii fiksattuu nopeen onneks).Jännityst piti olla kans joten PA hankittii 2 päivää ennen juhlii,(pykii aina) mut plugit ei sopinu vahvistimeen, samana päivänä ennen h-hetkee joutu heti aamul käydä ostaa vähän tarvikkeit radioduo liikkeest et sais hätävirikkeet kyhättyy :D Palautetta tuli ja oli positiivist.
..mut onneks tuli palaute heti..vaikka olikin negatiivista pelkästään niin olin palautteeseen tyytyväinen koska vinkkejä alkoi satelemaan enemmän kun laki sallii..ja ny sitä kehtaa jo suht. hyvällä omalla tunnolla soittaa..
..tai sit ryhdyn esitanssijaks.. 
..mun ja bolterin ylläri b2b oli ekana..