... vuonna 2007 rave against drugs 6 bileissä gloriassa <3
mul oli silloin joku harhaluulo et joku tarkastaja tulis tarkastaa mun levyt ja pistäis kauheet sakot, ni otin varmuuden vuoks jonku kuittipinon mukaa xD
senverran ny muistan etten tajunnu mistään mitään, en ollu ees käyny ennen missään "oikeissa" bileissä, en oikee tienny miten pukeutua, :D mun "levylaukku" oli joku hirvee pahvi hökötys, enkä ees älynny ottaa omia kuulokkeita mukaan mut onneks diffas lainas mulle ;D :P paikalle päästyäni pyörin varmaa ikuisuuden siel ku ketää ei näkyny enkä oikee tienny mitä ois pitäny tehä ja kaikki muut vaa juoksi tuhatta ja sataa jotai käytävii pitkin.. ( valot oli vissii hajonnu viime minuutilla ku ovet ois pitäny avata tjsp :D ) mut sain ny vetästyy jotakuta hihast et itku ku tää on mun eka keikka mitä mäteeennn:P
mut olin varmaa aika tyypillinen hukassa oleva noobi :D kyseisiä levareita(cdj800) en kyl ollu nähnykään ennen, ja joku sit selitti mul äkkii ne napit et "tää on play ja tää on cue et laitas levyä pyörimään" :D mut ehkä tais olla hyvät biisit mukana :)
ja kyllä sit jännitti nii *************************'sti :) :D kädet täris ihan holtittomasti satuin vaa painaa kaikkia oikeita nappuloita ;PPPPP hihih
se oli tunnelmaltaan ehkä yksi jännittävämpiä hetkiä :) tanssilattia odotti ja minä saavuin kädet täristen ja jalat löysinä ja melkein oksentelin jännityksestä :D
<-- just näin.... ihan paskat housuis...
mut jostai syyst setin loppua kohden oli aika täyttä :P
loppujenlopuksi oli tosi hämmentävää ihmeellistä hienoo uutta ja jännää ^_^ jos yhen päivän sais elää uusiks nii..