Ensimmäinen dj-keikkasi?

153 posts, 8 pages, 104,809 views

UzU

Posts: 2,361

#101 • • UzU [33100]

serotonot, 14.12.2005 22:23:
---
Dasjonna, 14.12.2005 22:07:

Kaveri sai vuokraamistamme stroboista epilepsiakohtauksen poliisin setin aikana, ja sitä sitten elvyteltiin :)

---

hih, nii noi oli ne bileet mis oli niit jotain rockabillyja pyörimässä dx corolloilla siinä pihalla :D

Hitto että noistakin on jo monta vuotta



Jäbä on soittaa nykyään övereitä kun epilepsiakohtaukset eivät enää riitä.
gerry

Posts: 979

#102 • • gerry
Ensimmäinen oli joskus uudenvuoden bileis 2002 täällä lähistöllä kun kaveril oli kotibileet.... Toisaalta en nyt tiedä voiko sitä keikaksi laskea, enemmänkin se oli sellaista häröilyä*iloinen*

Toinen virallinen keikka oli noin kuukausi sitten Vääksyn endless summerpartys. Jännitti kans ihan hirveesti, epähuomios meinasin soittaa kahdesti samaan biisin ja hyvä etten kaatanut juomia pöydän alla oleviin pistorasiohin*piis*

Loppu meni kuitenkin sitten hyvin eikä mitään sen vakvavamppaa sattunut. Pioneerin CD:soittimetkin olivat yllättävän helppokäyttöiset, mikseris tosin olin epähuomios cuettanut effekt outin ni ihmettelin kun en kuule masteria kuulokkeis, noh setin puolivälis tajusin vaihtaa senkin ni alkoi jotakin kuulemaan;D

--
by B.C.S

SA-TomTom

Posts: 2,727

#103 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

CM, 11.8.2006 10:09:
---
SA-TomTom, 11.8.2006 02:32:
Aikakoneella 17 vuotta taaksepäin...

*clips*

---

Hehee! Muistan vieläkin kirkkaasti, kun jäbä oli meiän kylän teinidiskon DJ ja kaikki puhu DJ Freddyestä kun olin 8-luokalla vuonna 92 *pihkassa* Tulipa joskus iteki käytyä paikalla *hymy*


säkin jouduit sen terrorin uhriksi.. *nauru* ..pahoitteluni *tirsk*

--
Never give up.
Never surrender.

Avatar
#104 • • aaaaaaaaaa Guest
Riippuu ihan mikä määritellään keikaks?

Jos se on keikka, että ihmisiä on pitämässä hauskaa ja nauttimassa alkomahoolia + "hyvää" musiikkia niin kai se sillon oli.


Chilligrilli 25.7.2005 *pepsodent*
Wanna B

Posts: 259

#105 • • Wanna B Rattopoika

sts, 19.10.2004 19:27:
---
JussiS:
Ihan ihkaeka dj-keikkani oli joskus kun oltiin ylä-asteella, ja pidettiin ala-astelaisille diskoja, et päästiin luokkaretkelle. S

---


Hehe sama täällä...



Jooh, sama homma, yläasteen disko, -95 tai -96

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Avatar
#107 • • Elwira Guest
Vertigossa joskus miekka ja kivi oli eka keikka, olin treenannut kotosalla vuoden ennekuin uskalsi. Seuraava keikka oli vr- makasiineilla sitten noin kuukauden kuluttua ja siitäse lähti. Nyt tosin lopettanut ja katsotaan josko innostuisi joskus vielä. Vuosi jona aloitin taisi ehkä olla 2000 tai 2001... hmm.. *toktok* Huono muisti.
¡ Previous post a couple of years ago !
Decion

Posts: 1,569

#108 • • Edited Decion Koneradio
no yläaste diskoon sijoittuu minunkin ensimmäinen "keikkani" :D eka ns real keikka olikin sit brainbashers ug bileet tampereella kesällä 2007, ja ensimmäiset viralliset bileet oli Club Resurrection 5.12.2007 Tampereen YO-Talolla jotka ei kyllä unohdu ikinä *vink**sydän*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

C-Hill

Posts: 1,141

#109 • • Edited C-Hill Syna / Deck Jagger
Lokakuussa 1993 Lapuan silloisessa paikallisradiossa, eka biisi oli
MC SAR & THE REAL MCCOY : Another Night! JEE...

varsinainen eka discokeikka oli siitä kuukauden päästä Lapuan nuorisotalolla, kova avaus sielläkin, nimittäin Haddawayn What Is Love! Parasta peliin vaan heti. Heh hee

edit: olihan noita ala-aste / yläaste-keikkoja aikaisemmin, mutta nää oli siinä mieles ekat oikeat keikat, että niistä tuli ihan oikeesti rahaa, enempi ku muutama kymppi =)
RujoNic

Posts: 1,161

#110 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
Ensimmäinen keikka tosiaan samoilla linjoilla kun Decionillakin eli ensimmäiset brainbashers kemut... mutta ensimmäinen klubi keikka oli 20.10.2007 Turussa Mayhem bileet b2b Waily*iloinen*
blastic

Posts: 930

#111 • • blastic ballistic ballstick

C-Hill, 10.1.2009 19:49:
nää oli siinä mieles ekat oikeat keikat, että niistä tuli ihan oikeesti rahaa, enempi ku muutama kymppi =)



Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, paljonko keikasta pitää tienata että se on oikea keikka? :-P

Mulla ei varmaan sitten ole yhtään oikeaa keikkaa takana, mut yläasteen diskoistahan soitannat tais lähteä kun tuli hivuttauduttua soittopöydän taakse silleen vaivihkaa, vaikka luokka oli valinnut soittojukiksi ekoissa diskoissa jonkun muun.
C-Hill

Posts: 1,141

#112 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

blastic, 10.1.2009 20:15:
---
C-Hill, 10.1.2009 19:49:
nää oli siinä mieles ekat oikeat keikat, että niistä tuli ihan oikeesti rahaa, enempi ku muutama kymppi =)

---


Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä, paljonko keikasta pitää tienata että se on oikea keikka? :-P


Emmä tiä, kai sen voi päättää ite mikä on palkkaa ja mikä vaivanpalkkaa. Näin mä oon erotellu varsinaiset keikat ja sit huvikseen / palveluksena tehdyt jutut. Ei sillä, etteikö duuni olis ihan samaa! :D
gerry

Posts: 979

#113 • • Edited gerry
2006 Vääksyn idyllisissä rantamaisemissa aloitin Endless Summerparty tapahtuman ensimmäisenä artistina klo 12 aikaa keskellä päivää:) Jännitti pirusti enkä ollut CD soittimilla soittanut aikaisemmin juuri ollenkaan. Menin vaikeamman kautta ja soitin osa biiseistä CD soittimilla ja osa vinyyleistä. Soittamisen jälki varma kuuluikin mutta jostakin se oli lähettävä;). Äänentoisto oli tosi hyvä, tosin ensikertalaisena shokki oli se että KAIKKI tututkin biisit kuullostivat IHAN eritavalla ku mitä kotona, sillä ne tunsi oikein lattiarakenteissa/rinnuksissa monitorin pauhatessa vieressä.

Siitä jokunen kuukausi eteenpäin oli bändimme eka keikka Porvoossa jossa oli 2 tunnin setti Millenium tapahtumassa. Jännitti taas ihan pirusti ja ravasin vessassa ennätyksellisen usein.... Jännitti jopa niin paljon ettei viina käynyt päähän prkl=)

Siitä se on sitte pikkuhiljaa lähtenyt..... Nyt voi melkein keskittyä siihen olelliseen, eli juomiseen ja musiikista nauttimisen sekä soittamiseen;)

--
by B.C.S

Horzi

Posts: 646

#114 • • Horzi FINRG Recordings
Meikäläisen ensimmäinen keikka oli vuoden 08 helmikuussa Substanced Birthday Partyissa. Ihan mahtavat ug-bileet Kisapirtillä Kangasalla. :D Jonkin verran jännitti ennen keikkaa.. Tämä ei ollut itse asiassa täysin puhdas dj-keikka mun osalta, setin aikana soitin parin biisin aikana myös kitaraa. Kyllä sen verran olin rohkaisua nauttinut ennen keikkaa että meinasin kaataa kitarakaiuttimen päälleni kun suuntasin sitä yleisöön päin ja jonkin verran taisi myös mun vaihtovuoron aikana biisit laukata. Treenit oli jäänyt vähän vähemmälle, paitti kitarakuvioita olin jonkin verran kattonu.. Mutta kyllä se setti taisi ihan mukavasti mennä, ainakin oli pirun hauskaa soittaa. :)

Ensimmäinen klubikeikka oli taasen Battle Royalen bileissä Tampereella saman vuoden lokakuussa. Ennen tätä keikkaa tuntui jännittävän huomattavasti enemmän. Mutta jännityksen sai voitettua kunhan pääsi kiipeämään lavalle. Tuli sitten pompittua melko soijassa se koko soittoaika. :D Oli eri hauska keikka!

Molemmilla keikoilla oli Substanced (Janne) b2b-parina. Onneksi oli kaveri jeesaamassa, yksin jos olisin soittanut olisi tulos molemmilla keikoilla ollut varmasti täysin epäonnistunut, vähäisen kokemukseni takia. :D
Viper

Posts: 187

#115 • • Viper TEAM Kyntäjät
Joskus -93/-94 kaverin kanssa pahoinpideltiin nuorison korvia useampaan otteeseen Uudenkaupungin nuorisotalolla, nimillä DJ Dust / DJ Mayday. Kiitos ja anteeksi! *hih*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Individual

Posts: 10,942

#116 • • Edited Individual HYPNO!
4.8.2007 Konehuone-tapahtumassa Haminan Hovissa. Sitä ennen olin ollut kerran ennen varsinaista bile-iltaa treenailemassa pa:n kanssa, mutta tuolla Haminassa olin eka kertaa virallisesti elävän yleisön edessä. Jännitystila ennen keikkaa meinasi johtaa melkein pahoinvointiin, mutta sitten kun eka biisi intron jälkeen pärähti soimaan väärällä nopeudella tietty, niin siitä eteenpäin oli kyllä siihen asti ehkä parasta tunnetta elämässä. 1h 20 minsaa hardgrooven ilosanomaa tuli tarjoiltua ihmisille ja kyllähän siellä lopussa oli lattialla menoa ja meininkiä.
Quakey

Posts: 692

#117 • • Edited Quakey
... vuonna 2007 rave against drugs 6 bileissä gloriassa <3

mul oli silloin joku harhaluulo et joku tarkastaja tulis tarkastaa mun levyt ja pistäis kauheet sakot, ni otin varmuuden vuoks jonku kuittipinon mukaa xD

senverran ny muistan etten tajunnu mistään mitään, en ollu ees käyny ennen missään "oikeissa" bileissä, en oikee tienny miten pukeutua, :D mun "levylaukku" oli joku hirvee pahvi hökötys, enkä ees älynny ottaa omia kuulokkeita mukaan mut onneks diffas lainas mulle ;D :P paikalle päästyäni pyörin varmaa ikuisuuden siel ku ketää ei näkyny enkä oikee tienny mitä ois pitäny tehä ja kaikki muut vaa juoksi tuhatta ja sataa jotai käytävii pitkin.. ( valot oli vissii hajonnu viime minuutilla ku ovet ois pitäny avata tjsp :D ) mut sain ny vetästyy jotakuta hihast et itku ku tää on mun eka keikka mitä mäteeennn:P

mut olin varmaa aika tyypillinen hukassa oleva noobi :D kyseisiä levareita(cdj800) en kyl ollu nähnykään ennen, ja joku sit selitti mul äkkii ne napit et "tää on play ja tää on cue et laitas levyä pyörimään" :D mut ehkä tais olla hyvät biisit mukana :)

ja kyllä sit jännitti nii *************************'sti :) :D kädet täris ihan holtittomasti satuin vaa painaa kaikkia oikeita nappuloita ;PPPPP hihih

se oli tunnelmaltaan ehkä yksi jännittävämpiä hetkiä :) tanssilattia odotti ja minä saavuin kädet täristen ja jalat löysinä ja melkein oksentelin jännityksestä :D


<-- just näin.... ihan paskat housuis...

mut jostai syyst setin loppua kohden oli aika täyttä :P

loppujenlopuksi oli tosi hämmentävää ihmeellistä hienoo uutta ja jännää ^_^ jos yhen päivän sais elää uusiks nii.. *plur*
Meke

Posts: 2,083

#119 • • Meke GT Digital, BCN Records
Ihan eka "dj keikka" oli muistaakseni vuonna 96 tai 97 kun kavereiden kanssa pidettiin ammattikoulussa limudisko. Taisi olla kaverin studiomikseri ja pari normaali CD soitinta soittimina, eli mitään miksaamista ei voinut harjoittaa (pystyvaihtoja !!!). Musiikki oli ysäri dancea ja poppi saksa happy hooceeta.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz