täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 546,599 views

Late

Posts: 3,441

#381 • • Late team Lasse
Nyt kun tuo hieno kuvien lisäys toiminto on tullut käyttöön niin onko siitä mahiksii saada poistettua kuvia.
onnistuin tuossa kuvien lataamisessa taas niin täydellisesti *igor*
toma

Posts: 2,009

#382 • • toma Tototoototo
Vieläkään en saa suosittelijoiden määrää näkymään Firefoxissa.

Harmittaa kun pitää käynnistää IE vain sitä varten. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Late

Posts: 3,441

#383 • • Late team Lasse
Kuvien uploadaajille oikeus poistaa niitä ois enemmän kun pop.
Tämänhetkisellä systeemillä kun tuntuu tulevan lipsahduksia aika helposti.
anqqa

Posts: 4,034

#384 • • anqqa tirehtööri

Late:
Kuvien uploadaajille oikeus poistaa niitä ois enemmän kun pop.
Tämänhetkisellä systeemillä kun tuntuu tulevan lipsahduksia aika helposti.



tulossa on omien kuvien hallinta, kunhan ehtii. samoin tulossa on namiska jolla ihmiset voi pyytää kuvien poistoa suoraan kuvaajalta jne.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Late

Posts: 3,441

#385 • • Edited Late team Lasse

anqqa:
tulossa on omien kuvien hallinta, kunhan ehtii. samoin tulossa on namiska jolla ihmiset voi pyytää kuvien poistoa suoraan kuvaajalta jne.



loistavaa. *aplodit*
Saara

Posts: 1,954

#386 • • Saara #2970

toma:
Vieläkään en saa suosittelijoiden määrää näkymään Firefoxissa.

Harmittaa kun pitää käynnistää IE vain sitä varten. :)



Sama täällä, ja Firefox ei (ainakaan meiän) koneella näytä ihan alas asti, ruudusta jää vähän vajaaksi :(

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

akir0

Posts: 2,554

#387 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ois ihan pop, jos avatarin kokoa olis jotenki rajoitettu. Nyt tuolla on jopa yli 100kt vieviä animoituja pikku-giffejä

Tjeunick - Rubicon
andi--

Posts: 1,381

#389 • • andi-- lunttu

toma:
Vieläkään en saa suosittelijoiden määrää näkymään Firefoxissa.

Harmittaa kun pitää käynnistää IE vain sitä varten. :)



Sama jutska muuten Operassa...

--
- RAAH -

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#390 • • Aziz Combat Fighter

akir0:
Ois ihan pop, jos avatarin kokoa olis jotenki rajoitettu. Nyt tuolla on jopa yli 100kt vieviä animoituja pikku-giffejä

Tjeunick - Rubicon



Noi animoidut sigit ja avatarit vois imho bännää muutenkin, ne on todella rasittavia pitkän päälle, puhumattakaan kaistansyönnistä. Joku kokorajotus avatareille, ja sit ne vois rennosti kopsia klubbarin tietokantaan niin, ettei tää kaivas jostain viideltätoista eri serveriltä viittätoista eri kuvaa ja animaatiota. Lisäis trafiikkia vähän mut nopeuttais sivun latautumista mukavan paljon. Varsinkin duunista selatessa välillä osa saiteista on filtteröity ni osa avatareista muuttuu punasiks rasteiks, esim. Tresin.
UnityF

Posts: 15,721

#391 • • UnityF joo just se
Semmoinen avatar häiritsee joka vilkkuu ja välkkyy ihan sikana. tosin ittelänikin on pyörivä sydän mut tosin mua se ei ole häirinny koska se pyöri sen verran hitaasti..

Se mikä hämää enemään kun toisinaan törmään ylipitkään signatureen.. joku 3 rivii pitkä signature vois olla ihan maksimi...
Karski

Posts: 6,049

#392 • • Karski Pomon kätyri

mayah:
---
Ana:
---
akir0:
Ois ihan pop, jos avatarin kokoa olis jotenki rajoitettu. Nyt tuolla on jopa yli 100kt vieviä animoituja pikku-giffejä

Tjeunick - Rubicon

---

Noi animoidut sigit ja avatarit vois imho bännää muutenkin, ne on todella rasittavia pitkän päälle, puhumattakaan kaistansyönnistä.

---


Häiritseekö esim. mun avatar jonkun toimintaa? Ja siis kysyn tätä ihan puhtaasti siksi, että minä en tiedä. Mun kotiyhteys pyörittää klubbaria ihan nätisti, kaikkien avatarit/muut härpäkkeet toimii mainiosti, joten en yksinkertaisesti osaa sanoa tuohon mitään. Sama tilanne voi siis olla monella muullakin, kenellä on animoitu avatar, joten olisiko mahdollista, että kyseisille henkilöille huomautettettaisiin asiasta ihan henkilökohtaisesti, eikä vaan todettaisi, että tällaisiakin on?



Sun avatar on avatariksi alun perinkin suunniteltu
joten ainakaan kokonsa puolesta siitä ei ole haittaa.

Ja mainitulle suuren avatar-tiedoston omaavalle
henkilölle on nyt ystävällisesti huomautettu aiheesta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

akir0

Posts: 2,554

#393 • • akir0 idleRPG champion 2009

mayah:
Häiritseekö esim. mun avatar jonkun toimintaa? Ja siis kysyn tätä ihan puhtaasti siksi, että minä en tiedä. Mun kotiyhteys pyörittää klubbaria ihan nätisti, kaikkien avatarit/muut härpäkkeet toimii mainiosti, joten en yksinkertaisesti osaa sanoa tuohon mitään. Sama tilanne voi siis olla monella muullakin, kenellä on animoitu avatar, joten olisiko mahdollista, että kyseisille henkilöille huomautettettaisiin asiasta ihan henkilökohtaisesti, eikä vaan todettaisi, että tällaisiakin on?



Katson, ettei ole oma tehtäväni huomautella yksittäisiä käyttäjiä vaan se on moderaattoreiden homma. Vois olla ihan kohdillaan olla yks moderointi-thread, jonne voisi ns. ilmiantoja tehdä. Tai pikemminkin sen tehtävä vois olla se, että sinne vois raportoida asioista, joihin pitäisi sopia joku sopiva linja. Esimerkiksi vaikkapa signaturen/avatarin koko..

Mut koska klubbari ollaan kai haluttu pitää melko säännöttömänä niin tälläistä tuskin tulee?

Kovin paljoa noi liikkuvat pienikokoiset avatarit ei haittaa, lähinnä ne on noi isot, jotka esim gprs:n läpi avautuvat tuskaisen hitaasti. Mun ehdotus olisi, että avatarit olisivat klubituksen palvelimilla, jolloin ne kaikki varmasti latautuisivat ja niiden fyysistä kokoa voitaisiin rajoittaa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#394 • • Edited Aziz Combat Fighter

mayah:
Häiritseekö esim. mun avatar jonkun toimintaa? Ja siis kysyn tätä ihan puhtaasti siksi, että minä en tiedä. Mun kotiyhteys pyörittää klubbaria ihan nätisti, kaikkien avatarit/muut härpäkkeet toimii mainiosti, joten en yksinkertaisesti osaa sanoa tuohon mitään. Sama tilanne voi siis olla monella muullakin, kenellä on animoitu avatar, joten olisiko mahdollista, että kyseisille henkilöille huomautettettaisiin asiasta ihan henkilökohtaisesti, eikä vaan todettaisi, että tällaisiakin on? Tuskinpa kukaan avatarinsa takia herneitä nenään vetää, ja jos vetää, niin vetäköön perunat ja porkkanat siinä samalla! *piis*



Ei se häiritseminen johdu siitä, että ne veis hirveesti kaistaa munkaan kaksmegasesta, mut mulle henkilökohtaisesti on hankalamampaa lukea tekstiä kun sivunreunassa pyörii liikkuvaa kuvaa. Siks mä blokkaan noi mainokset aina esim. tosta oikeelta. Liikkuvan giffinkin voi tehdä monella eri tapaa; sun giffis on sieltä laimeimmasta päästä mut esim. Alienin giffi saa mulla kyl migreenin nousemaan heti, puhumattakaan muutamasta muusta..

Tosin, tää on tietty makuasia, joten tästä vois ehkä pistää pollin pystyyn, että kumpaa käyttäjät pääsääntöisesti preferoi; animoituja giffejä eli eläväisen näköistä foorumia vai staattista ja rauhallisempaa. Ois kiva kans jos animoiduista avatareista pitäis uppaa ei-animoidut versiot niin, että vois ite valita haluaako kattoa tota pyörimistä ja vääntelyä. Tietty tää ei nyt onnistu ku avatarit tulee ulkopuolelta ja on vaan linkattu.

Mut tää nyt on tällasta ja makuja on monenlaisia, ite tykkään tietynlaisesta ja toiset toisenlaisesta. Noi animaatiot näyttäs olevan täällä aika suosittuja, et ehkä edustan taas tässä vaan äänekästä vähemmistöä *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#395 • • sapeli jokukukamikä?

Ana:
Tosin, tää on tietty makuasia, joten tästä vois ehkä pistää pollin pystyyn, että kumpaa käyttäjät pääsääntöisesti preferoi; animoituja giffejä eli eläväisen näköistä foorumia vai staattista ja rauhallisempaa.



Ei ihan mustavalkonen juttu... Tiedän että käyttäjäystävällisyyden näkökulmasta kaikki animaatio nettisivuilla on pahasta, mutta klubbarin animoidut giffit ei ole mua haitannut koska suurin osa on tarpeeksi hillittyjä - tarkoituksena ei ole huomion kiinnittäminen sinänsä. Esim. Nitalla on imo erittäin sopiva animoitu gif.

Joskus vuonna miekka ja kilpi selaimesta pystyi pysäyttämään kaikki sivun animaatiot, myös giffit. Mitä tälle toiminnolle on tapahtunut? Se ratkaisisi oikeastaan koko tämänkin pulman.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#396 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian:
---
sapeli:
miekka ja kilpi selaimesta pystyi pysäyttämään kaikki sivun animaatiot, myös giffit. Mitä tälle toiminnolle on tapahtunut? Se ratkaisisi oikeastaan koko tämänkin pulman.
---
Tunnetaan näppäimenä Esc. Ainakin IE:ssä PC:llä.



Kappas, niinpä onkin. Meikä ihmetteli tässä Mozillassa kun tuo stop-optio tuolla valikossa ei ole käytettävissä, mutta sen tuo näppäin Esc toimii kuitenkin. *ding* No, mut hymiöt pysähty kyl aika tehokkaasti. *hihu* Ikävä tosin jos joidenkin on sitten käytettävä tätä joka sivun ladattuaan...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#397 • • sapeli jokukukamikä?
Jos on oma css ja menee toisen css:n omaavan profiiliin niin hänen css:nsä ei enää näy... Hyvät ja huonot puolensa tässäkin - joidenkin css:t menee niin pahasti ristiin ettei mitään meinaa pystyä tekemään, mutta nyt pitää loggautua ulos että pystyy edes näkemään toisen css:n... Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#398 • • Aziz Combat Fighter

sapeli:
---
Ana:
Tosin, tää on tietty makuasia, joten tästä vois ehkä pistää pollin pystyyn, että kumpaa käyttäjät pääsääntöisesti preferoi; animoituja giffejä eli eläväisen näköistä foorumia vai staattista ja rauhallisempaa.
---


Ei ihan mustavalkonen juttu... Tiedän että käyttäjäystävällisyyden näkökulmasta kaikki animaatio nettisivuilla on pahasta, mutta klubbarin animoidut giffit ei ole mua haitannut koska suurin osa on tarpeeksi hillittyjä - tarkoituksena ei ole huomion kiinnittäminen sinänsä. Esim. Nitalla on imo erittäin sopiva animoitu gif.

Joskus vuonna miekka ja kilpi selaimesta pystyi pysäyttämään kaikki sivun animaatiot, myös giffit. Mitä tälle toiminnolle on tapahtunut? Se ratkaisisi oikeastaan koko tämänkin pulman.



Firefox ei ainakaan hyydytä mitään ESC:illä ja exploderia käyttää vaan ne jotka ei oo viel tajunnu :)
anqqa

Posts: 4,034

#399 • • anqqa tirehtööri

sapeli:
Jos on oma css ja menee toisen css:n omaavan profiiliin niin hänen css:nsä ei enää näy... Hyvät ja huonot puolensa tässäkin - joidenkin css:t menee niin pahasti ristiin ettei mitään meinaa pystyä tekemään, mutta nyt pitää loggautua ulos että pystyy edes näkemään toisen css:n... Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?



korjattu.

Ana:
Firefox ei ainakaan hyydytä mitään ESC:illä ja exploderia käyttää vaan ne jotka ei oo viel tajunnu :)



kyllä mun firefox giffit nätisti pysäyttää? noita flässejä ei sitte pysäytelläkään niin kovin helposti..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#400 • • Aziz Combat Fighter

anqqa:

Ana:
Firefox ei ainakaan hyydytä mitään ESC:illä ja exploderia käyttää vaan ne jotka ei oo viel tajunnu :)

---


kyllä mun firefox giffit nätisti pysäyttää? noita flässejä ei sitte pysäytelläkään niin kovin helposti..



No, adblock blockaa ^__^ Pitää varmaan typistellä sillä vähän liberaalimmin myös ihmisten tuulessa liehuvia enkeleitä sun muita :D

Omituista, ehkä se on sit tää duunikone jossa on jotain... omituista. tjsp :)