täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 541,380 views

anqqa

Posts: 4,034

#401 • • anqqa tirehtööri

Avernian:
URLit kuviin näkyvät kommenteissa nykyään kuvina. *uuh* Ei näin.



korjattu

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#402 • • astaroth Guest
Profiileista ei näe, kuka on tuottaja/promoottori, eli sen ruksaaminen omasta profiilista on hyödytöntä.
Tämä ei minua paljoa kosketa, mutta ajattelin kuitenkin huomauttaa.

Jostain syystä minulla ainakin näkyy aivan mielenkiintoisilla ihmisillä tuo DJ-profiilin kuvake; mm. Trew, RiNiK, HRDance, Maihku, UnityF sekä Pia^^ eivät tietääkseni ole lätynpyörittelijöitä.*nauru*
diorite

Posts: 437

#403 • • diorite 180+

Astaroth:
Jostain syystä minulla ainakin näkyy aivan mielenkiintoisilla ihmisillä tuo DJ-profiilin kuvake; mm. Trew, RiNiK, HRDance, Maihku, UnityF sekä Pia^^ eivät tietääkseni ole lätynpyörittelijöitä.*nauru*



Outoa, en nimittäin ainakaan ole sitä sieltä ruksinut koska en todellakaan ole lätynpyörittelijä paitsi joskus harvoin ehkä keittiössä *nauru*

--
Kuka? Minäkö?

diorite

Posts: 437

#404 • • diorite 180+
En tiedä onko tätä joku jo joskus ehdottanut mutta olisi hyvä jos ton uudet laatikon alle saisi toisen laatikon mihin voisi merkitä suosikki threadeja ja siitä näkisi jos niihin on tullut uusia viestejä sen jälkeen kun viimeksi on kyseistä threadia lukenut.

--
Kuka? Minäkö?

UnityF

Posts: 15,721

#405 • • UnityF joo just se

Astaroth:

Jostain syystä minulla ainakin näkyy aivan mielenkiintoisilla ihmisillä tuo DJ-profiilin kuvake; mm. Trew, RiNiK, HRDance, Maihku, UnityF sekä Pia^^ eivät tietääkseni ole lätynpyörittelijöitä.*nauru*



hahahahahah-- oikeesti.. *ding* mulla ei kyl näy että oisin mut ohhoh.. *lmao* dj laukka ilmottautuu... mikäköhän bugi tossa ny oikeen on.. *ding*
Mut olliS ei mukamas enää oo dj? ainakaan kun mä katon niin se on normaali pulliainen.. *ding*
Juhgu

Posts: 7,921

#406 • • Juhgu Virnistelijä
Tuo "mitä kuvaa henkilö x on viimeksi kommentoinut" -osio profiilissa on mielestäni vähän turha, vie kohtuuttomasti tilaa ja selkeys kärsii roimasti. Linkin taakse vaikka jos sen on pakko olla siinä? Tästä voi tietty olla monta mieltä mutta sanoinpahan nyt kun tuli mieleen *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Philly

Posts: 506

#407 • • Philly AIM HIGH!

Juhgu:
Tuo "mitä kuvaa henkilö x on viimeksi kommentoinut" -osio profiilissa on mielestäni vähän turha, vie kohtuuttomasti tilaa ja selkeys kärsii roimasti. Linkin taakse vaikka jos sen on pakko olla siinä? Tästä voi tietty olla monta mieltä mutta sanoinpahan nyt kun tuli mieleen *hymy*



mä olen samalla kannalla tässä asiassa, jotenkin on "turha" toiminto tuo että kommentoidut kuvat näkyvät omassa profiilissa...
kilobitti

Posts: 2,419

#408 • • kilobitti 1-2-3 techno

Philly:
mä olen samalla kannalla tässä asiassa, jotenkin on "turha" toiminto tuo että kommentoidut kuvat näkyvät omassa profiilissa...



Samaa mieltä...etenkin kun olen kommentoinut kuvia viimeksi toukokuussa*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

UnityF

Posts: 15,721

#409 • • UnityF joo just se
mä taas puolestani tykkään että ne näkyy... usein huomaan hei on tullu jotain kuvia jota en oo nähny kun kirjoitan jonkun kaverin profiiliin jotain.. *hymy* ja sitä paitsi ne mun mielestä piristää omaa profiilii kun ne kuvatkin vaihtuu sitä mukaan miten kuvia kommentoi.. *hihu*
+että tosta on helppo mennä kyseisen kuvan kohalle ja kattoo onko siihin tullu uusia kommentteja siitä kun itse kirjoitti. *hymy*
kilobitti

Posts: 2,419

#410 • • kilobitti 1-2-3 techno
saamistani lukemattomista kommenteista näkyy ylhäällä nikin vieressä teksti esim. 2K. Klikkaamalla pääsen profiiliiin, mut sama 2K teksti näkyy edelleen. Häviää vasta kun häivyn profiilista.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#411 • • astaroth Guest

kilobitti:
saamistani lukemattomista kommenteista näkyy ylhäällä nikin vieressä teksti esim. 2K. Klikkaamalla pääsen profiiliiin, mut sama 2K teksti näkyy edelleen. Häviää vasta kun häivyn profiilista.


Same here, ollut näin jo jonkin aikaa.
Late

Posts: 3,441

#412 • • Late team Lasse
Käytän Avant Browseria jossa on Ad Blocker sydeemi mukana (eli siis mainosten tappaja). Aiemmin se on toiminu ihan ok täälläkin (nuo kolumbus ym. mainokset on näkyny valkosina palkkeina).
Mutta tänään se alko tekemään semmosta että jos mulla on se kytkettynä päällä ja yritänä surffata tänne heittää se mut sivulle http://www.kolumbus.com/banner/whiterabbit/jb_728x90_ampi.swf ja antaa "The page cannot be displayed" ilmoituksen.

Heti kun tuon ominaisuuden kytkee pois niin pääsee taas normaaliin tapaan tänne..(?)
Pitääkö mun nyt sitten jatkossa kytkeä se aina päältä kun tulen tänne, vai onko se joku tietoinen tilapäinen ongelma?

btw. mulla ei kans häviä heti noi kommentit tuolta otsikko kentästä.
Iso-D

Posts: 489

#414 • • Iso-D Team Sika
Rekisteri-sivun sanomalaatikossa kaikki käyttäjänimet näkyvät lihavoituna, kun muilla sivuilla vain kaverilistassa olevat.

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

DagO

Posts: 1,066

#415 • • DagO häröö
Ois kiva jos sais ton pois et tuol ylhäällä lukee 1K ku on kattomas viestejä. Häipyy pois vasta kun klikkaa jotain muuta sivua.
:D

Posts: 3,707

#416 • • :D

Late:
Käytän Avant Browseria jossa on Ad Blocker sydeemi mukana (eli siis mainosten tappaja). Aiemmin se on toiminu ihan ok täälläkin (nuo kolumbus ym. mainokset on näkyny valkosina palkkeina).
Mutta tänään se alko tekemään semmosta että jos mulla on se kytkettynä päällä ja yritänä surffata tänne heittää se mut sivulle http://www.kolumbus.com/banner/whiterabbit/jb_728x90_ampi.swf ja antaa "The page cannot be displayed" ilmoituksen.



Mul on sama ongelma. Tuo on ilmeisesti joku wammainen flash-säätö,
joka bugaa urakalla. Joutuu laittamaan pois päältä ActiveX:n , jotta
voisi Avant Browserilla selata. AD blockerilla siis ei ole mitään tekemistä
tuon kanssa, no ainaki vaikutusta ei ole, oli se sitten päällä vai pois päältä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#417 • • Edited Aziz Combat Fighter
Ninja-editit vois sallia! Esim silleen et ekan kolmen minuutin kuluttua siitä kun postaa jotain sitä postausta voisi editoida ilman että sinne tulee niitä ärsyttäviä" Muokkauksia: 124871". Ne näyttää aina siltä et on syöny sanansa vaik korjais vaan pari typoo.

... vai oonks ainoo ku korjaa typoja.

VVVVVVVVVVVVVVV Meinaan siis tota tossa alla.
Jone

Posts: 8,258

#418 • • Edited Jone Archibald Haddock
Edit: menijo
wetware

Posts: 244

#419 • • wetware wenator

Ana:
Ninja-editit vois sallia! Esim silleen et ekan kolmen minuutin kuluttua siitä kun postaa jotain sitä postausta voisi editoida ilman että sinne tulee niitä ärsyttäviä" Muokkauksia: 124871". Ne näyttää aina siltä et on syöny sanansa vaik korjais vaan pari typoo.

... vai oonks ainoo ku korjaa typoja.

VVVVVVVVVVVVVVV Meinaan siis tota tossa alla.



it's called preview!
akir0

Posts: 2,554

#420 • • akir0 idleRPG champion 2009
Threadin aloitusviestin poistaminen pitäisi olla mahdotonta.