1,159 posts, 58 pages, 560,460 views
Astaroth:
Jostain syystä minulla ainakin näkyy aivan mielenkiintoisilla ihmisillä tuo DJ-profiilin kuvake; mm. Trew, RiNiK, HRDance, Maihku, UnityF sekä Pia^^ eivät tietääkseni ole lätynpyörittelijöitä.
Astaroth:
Jostain syystä minulla ainakin näkyy aivan mielenkiintoisilla ihmisillä tuo DJ-profiilin kuvake; mm. Trew, RiNiK, HRDance, Maihku, UnityF sekä Pia^^ eivät tietääkseni ole lätynpyörittelijöitä.
Juhgu:
Tuo "mitä kuvaa henkilö x on viimeksi kommentoinut" -osio profiilissa on mielestäni vähän turha, vie kohtuuttomasti tilaa ja selkeys kärsii roimasti. Linkin taakse vaikka jos sen on pakko olla siinä? Tästä voi tietty olla monta mieltä mutta sanoinpahan nyt kun tuli mieleen
kilobitti:
saamistani lukemattomista kommenteista näkyy ylhäällä nikin vieressä teksti esim. 2K. Klikkaamalla pääsen profiiliiin, mut sama 2K teksti näkyy edelleen. Häviää vasta kun häivyn profiilista.
Late:
Käytän Avant Browseria jossa on Ad Blocker sydeemi mukana (eli siis mainosten tappaja). Aiemmin se on toiminu ihan ok täälläkin (nuo kolumbus ym. mainokset on näkyny valkosina palkkeina).
Mutta tänään se alko tekemään semmosta että jos mulla on se kytkettynä päällä ja yritänä surffata tänne heittää se mut sivulle http://www.kolumbus.com/banner/whiterabbit/jb_728x90_ampi.swf ja antaa "The page cannot be displayed" ilmoituksen.
Ana:
Ninja-editit vois sallia! Esim silleen et ekan kolmen minuutin kuluttua siitä kun postaa jotain sitä postausta voisi editoida ilman että sinne tulee niitä ärsyttäviä" Muokkauksia: 124871". Ne näyttää aina siltä et on syöny sanansa vaik korjais vaan pari typoo.
... vai oonks ainoo ku korjaa typoja.
VVVVVVVVVVVVVVV Meinaan siis tota tossa alla.