täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 541,900 views

Karski

Posts: 6,049

#161 • • Karski Pomon kätyri
Noi asetukset-sivulla olevat sarakeleventimet roxor *aplodit*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#162 • • kelasin Guest

anqqa:
---
nautin:
multa on kadonnut kuvan ?lataus url?-kohdasta *ding*

---


*ding* tollasesta featuresta mäkään en ollu tietoinen?



*iihhih* tuol oli ennen ”kuva (url): ja kuvan url mist se kaappaa kuvan klubbariin” ton ”kopio kuva klubitukseen koneelta”-kohdan yläpuolella...
anqqa

Posts: 4,034

#163 • • anqqa tirehtööri

nautin:
*iihhih* tuol oli ennen ”kuva (url): ja kuvan url mist se kaappaa kuvan klubbariin” ton ”kopio kuva klubitukseen koneelta”-kohdan yläpuolella...



umm, siellähän se yhäkin lepäilee?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#164 • • kelasin Guest
outoa, explorer näyttää - opera ei *dissaa*
andi--

Posts: 1,381

#165 • • andi-- lunttu

nautin:
outoa, explorer näyttää - opera ei *dissaa*


Joo huomasin saman... Ja toi kuvaus-laatikko on Operalla kans ihan hukassa. Pitääpäs katella johtuuko se noista leveys-säädöis vai mistä..

edit: Hmm, oliskohan jotain tekemistä sillä ettei noiden ”kuva (url)”- ja ”kuvaus”-solujen leveyttä oo määritelty ja siinä menee sekasin...

[muokattu 26.2.2004 18:32]

--
- RAAH -

Avatar
#166 • • ALIEN Guest
vähitellen klubbarin forumit on täynnä kaiken maailman paskoja/turhia topiceja suuren suosion myötä. Ihan vain huvikseen vois laittaa semmoisen ”jäähy” -systeemin päälle.

Eli, jos joku menee laittamaan tahalteen ”turhan” topicin jostain vitun kaakeleiden rikkomisesta tai kalsareiden väreistä niin JÄÄHYLLE! = käyttökieltoon viikoksi tai kahdeksi. Tuntuu vähitellen, et tääl on enemmän porukkaa bilekulttuurin ulkopuolelta, kuin klubitus luulisi olevan...

Ja tää oli pelkkä väsynyt päähänpisto... *hahjust*
Lucky-13th

Posts: 383

#167 • • Lucky-13th
saisko jokaisen profiiliin ”bailupäiväkirjan” jotta jengi muistais paremmin miten on bileet omalta osaltaan menny

[muokattu 29.2.2004 21:28]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

siveys

Posts: 2,492

#168 • • siveys lovely
Itse en ole pahemmin tuosta ”kaverit”-osiosta kostunut, enkä siis ole sinne jaksanut ketään lykkiäkään.. Tänään tuota pacifique topikkia lueskellessani totesin, että jos klubbarissa olis semmonen toiminto, että forum topikeista voisi selata vain ja ainoastaan kavereiden kommentit niin siitä voisi ihan olla hyötyäkin.

Tosin ei varmaan muut tunnustaudu niin ahdasmielisiksi, että lukisivat vaan tuttujen ihmisten kommentteja? Itseäni ei kuitenkaan oikeen jaksa enää näin vanhalla iällä random hemmojen tarinointi kiinnostaa..

Klubbarin viestien taso on kyllä kieltämättä aika korkea verrattuna muihin keskustelufoorumeihin, mutta jotenkin silti täysin tuntemattomien ihmisten mielipiteet ja kokemukset lähes asiasta kuin asiasta tuntuu mulle aika turhilta verrattuna siihen kuinka paljon aikaa niiden läpi selailemiseen menee.

Asiasta voisi kyllä kirjoittaa myös ihan jonkun gallupilla varustetun postauksen, että näkisi olenko minä ihan yksin mieltymysteni kanssa.. ..Tosin ei taida kiinnostaa random ihmisten mieltymykset niin paljon, että jaksaisin - tehköön joku muu *blush*
anqqa

Posts: 4,034

#169 • • anqqa tirehtööri

siveys:
Itse en ole pahemmin tuosta ”kaverit”-osiosta kostunut, enkä siis ole sinne jaksanut ketään lykkiäkään.. Tänään tuota pacifique topikkia lueskellessani totesin, että jos klubbarissa olis semmonen toiminto, että forum topikeista voisi selata vain ja ainoastaan kavereiden kommentit niin siitä voisi ihan olla hyötyäkin.



forumin hakusysteemiä ois muutenki tarkotus parantaa huomattavasti, nyt erittäin vaivalloista löytää esim joku tietty postaus parin hakusanan perusteella.. moinen kaverifiltteri vois toimia varsin hyvin, pidetään mielessä =)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#170 • • GoA Guest
Helpomman css-tyylin tekeminen. Nyt on välillä probleemia vaikka onkin Tresin pohja käytössä. :)
Lost-Soul

Posts: 3,107

#171 • • Lost-Soul los pallos
Minkähän takia on toi yksityisviesti ja ryhmäviestin ilmotus nykyään 1Y 1R? Jokseenkin jopa vaikeata osua noihin ja hiiren osoitin vaihtuu jopa siinä kohdallaa (ainkin mulla)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Aeryn

Posts: 166

#172 • • Aeryn
hei, täällä kun tuntuu olevan paljon fiksua porukkaa, ni selittäkääpäs mulle miksi ruutuun aina välillä läjähtää tollanen teksti täällä klubituksessa kun koetan avata jotain sivua?

all your databases are belong to us.. venaa sekka


onko vika mun koneessa vai mitä hemmettiä toi tarkottaa? *täh*

[muokattu 5.4.2004 17:09]

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Avatar
#173 • • yana Guest
se tarkottaa sita ettei tietokanta pysy vauhdissa mukana. vika ei oo siis kayttajan paassa
siveys

Posts: 2,492

#174 • • siveys lovely
Olisiko mitenkään mahdollista saada tuohon uusimmat- laatikkoon jokaiselle topicille viimeisimmän viestin kirjoittaja? *kaverifiltteriä odotellessa*
Jone

Posts: 8,258

#175 • • Jone Archibald Haddock
Olisko avatarien kokoa mahdollista rajoittaa jotenkin?

Esimerkkikoko erään henkilön animoidusta avatarista = 390 848 bytes. Eikä muuten ole ainoa. Onko tossa enää mitään järkeä?
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#176 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mistäköhän tää johtuu, että mulla tulee kaikki teksi viiveellä mitä kirjoitan tähän ruutun. Ärsyttävää. Kursorikin katoilee vähän väliä *igor* en näin muualla olen ainakaan käynyt, hermo tässä menee (varsinkin kun on kirjoittanut muutaman riviä jotain, mikä ei edes ole tullut tänne..)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

DiamonDie

Posts: 676

#177 • • DiamonDie mediahippi

Jone:
Olisko avatarien kokoa mahdollista rajoittaa jotenkin?

Esimerkkikoko erään henkilön animoidusta avatarista = 390 848 bytes. Eikä muuten ole ainoa. Onko tossa enää mitään järkeä?



Erinomainen idea. Monilla foorumeilla avatarien maksimikoko on luokkaa 15 kilotavua, enkä keksi mitään syytä, miksi juuri tuota isompia avatareja pitäisi sallia.
Jone

Posts: 8,258

#178 • • Jone Archibald Haddock

DiamonDie:
Erinomainen idea. Monilla foorumeilla avatarien maksimikoko on luokkaa 15 kilotavua, enkä keksi mitään syytä, miksi juuri tuota isompia avatareja pitäisi sallia.



Passais meitsille. Viiteentoista kiloon menee 5 kpl mun avatarejani. (Saati sitten 390 kiloon, johon niitä menee ~58 kpl!)

[muokattu 11.4.2004 16:42]
Avatar
#179 • • GoA Guest
Löysin pienen bugin. :) Poistin itseltäni yhden ryhmäviestin missä oli lukemattomia viestejä. Nyt minulla on ollut jo muutaman päivän tuolla ylhäällä 3r linkki vaikkei yhtään ryhmäviestiä ole lukematta. Jotenkin siis tuon poistamani ryhmiksen lukemattomien määrä jäi jumittamaan.

[muokattu 10.5.2004 11:14]
Jone

Posts: 8,258

#180 • • Jone Archibald Haddock
Natsaisko et Klubbariin pistettäisiin vielä 1 osio lisää Plattarin tyyliin levynpyörittäjien ja liveartistien bioille? Olis musta aika *sydän*.

[muokattu 13.4.2004 16:53]