täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 540,528 views

anqqa

Posts: 4,034

#201 • • anqqa tirehtööri

ville:
menneet tapahtumat osioon ei voi aloittaa uutta topicia bileelle, joka on kuluvana päivänä. Esim nyt en voi antaa palautetta illusta, sillä se oli 1.5 aamulla.



kas.. korjattu

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sebasti

Posts: 231

#202 • • sebasti Lauma

ville:
menneet tapahtumat osioon ei voi aloittaa uutta topicia bileelle, joka on kuluvana



hahaa... kerran itselläni oli samanlainen ongelma.. tosin laitoin sen kännin pikkiin koska seuraavalla kerralla topikin aloitus onnistui ongelmitta...

[muokattu 3.5.2004 21:08]
trolli

Posts: 744

#203 • • trolli
Ehkä joku on jo valittanut mutta ainakin minulla näkyy uusia ryhmäviestejä, vaikkei siellä olekaan. Johtuisko siitä että on poistanut jonkun ketjun ja niihin on tullut viestejä...
kilobitti

Posts: 2,419

#204 • • kilobitti 1-2-3 techno

trolli:
Ehkä joku on jo valittanut mutta ainakin minulla näkyy uusia ryhmäviestejä, vaikkei siellä olekaan. Johtuisko siitä että on poistanut jonkun ketjun ja niihin on tullut viestejä...



Joo niin voi käydä ketjun poiston yhteydessä. Ainakin multa ne hävis jossain vaiheessa...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#205 • • GoA Guest

trolli:
Ehkä joku on jo valittanut mutta ainakin minulla näkyy uusia ryhmäviestejä, vaikkei siellä olekaan. Johtuisko siitä että on poistanut jonkun ketjun ja niihin on tullut viestejä...



Mä valitin tosta jo aikasemmin ja on ollut jo muutaman viikon ainakin.
Displacer

Posts: 1,828

#207 • • Displacer
Sijaintia tuolta asetuksista ei ilmeisesti pysty millään helpolla keinoin nollata, jos siihen on joskus osoitteensa laittanut? Eli vaihto onnistuu mutta ei poistaminen.

Pikku juttu, mutta bugi yhtä kaikki.
anqqa

Posts: 4,034

#208 • • anqqa tirehtööri
lähinnä muistilista itselle uusitun forumin tekoa varten, saa toki kommentoida..

- häröily pois uusimmat-laatikosta tai mahdollisuus valita laatikossa näkyvät alueet
- hakujen monipuolistus, mahdollisuus esim näyttää aiheesta vain omat/jonkun muun viestit
- uusimmat-laatikkoon mahdollisuus mennä aiheen alkuun ja loppuun nykyisen automaagisen lopun sijaan
- uusimmat-laatikon koon määritys
- pikkuikoineita tekstien tilalle, eli lukittu/gallup/alku/loppu jne(?)
- aiheen loppuun näyttää tyyliin 10 viimeisintä viestiä, näin oma sivun viimeinen viesti ei 'katoa'
- mahdollisuus valita montako viestiä per sivu näytetään
- hymiöt kuvina/tekstinä/pois
- aiheen 'turhuusäänestys' ja mahdollisuus näyttää esim vain yli 2 pisteen aiheet(???)
- ryhmäviestialueen siistiminen, esim pitkät vastaanottajalistat yms

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#209 • • ALIEN Guest
huomasin semmoisen pienen ”bugin”, mikä riivaa ehkä muitakin.. eli, kun näkyy tulleen viestejä eri ryhmäviesteihin ja lukee vain toisen viestit niin jostain syystä siinä toisessa ryhmäviesti -kohdassa lukemattomat viestit eivät enää ”näy” *ding*... tajusiko kukaan? *nauru*
Keniro

Posts: 369

#210 • • Keniro
Mun mielestä Klubitus on loistava foorumi eikä mulla o mitään huonoo sanottavaa tästä, mitänyt yks ehdotus olis että lisää teemoja ei olis pahitteeks (esim musta-valko-harmaa sävyjen välillä). *joo* *piis*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#211 • • Lost-Soul los pallos

Keniro:
Mun mielestä Klubitus on loistava foorumi eikä mulla o mitään huonoo sanottavaa tästä, mitänyt yks ehdotus olis että lisää teemoja ei olis pahitteeks (esim musta-valko-harmaa sävyjen välillä). *joo* *piis*


Teema klubot id=3 on harmaa-musta-valko

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

S-T

Posts: 1,195

#212 • • S-T Pieni
Tää on vaan mun oma pieni mielipide, mutta en yhtään tykkää *taputapu*-hymiöstä. Tuntuu, että se on tuonut moneen topiciin turhaa kyräilyä, kun ihmiset käyttää sitä ehkä liian varomattomasti. Eikä tämä nyt tarkoita, että ei saisi muuta kuin ihkupluristella, mutta turhat tappelut on turhia (öö.)

Edit: musta toi uusi *grr* ajaa tarpeeksi saman asian ja aiheuttaa vähemmän herneitä neniin.

Edit2: *dissaa* kuuluu kans samaan sarjaan :P

[muokattu 25.5.2004 23:20]

--
Pieni on kaunista.

Keniro

Posts: 369

#213 • • Keniro

Lost-Soul:
---
Keniro:
Mun mielestä Klubitus on loistava foorumi eikä mulla o mitään huonoo sanottavaa tästä, mitänyt yks ehdotus olis että lisää teemoja ei olis pahitteeks (esim musta-valko-harmaa sävyjen välillä). *joo* *piis*

---

Teema klubot id=3 on harmaa-musta-valko



*joo* Huomasin kyl sen ja varsin komea toi onkin mutta ois hienoo jos jokaisesta noista väri teemasta saatas vaikka 2-3 eri versioo hieman eri väriskaaloilla.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#214 • • Lost-Soul los pallos

Keniro:
*joo* Huomasin kyl sen ja varsin komea toi onkin mutta ois hienoo jos jokaisesta noista väri teemasta saatas vaikka 2-3 eri versioo hieman eri väriskaaloilla.


No se ei oo sit enään vaikee varmaan itse tehdä.. Kuitenkin jo nyt on mahdollista laittaa omat tyylit tänne.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Lost-Soul

Posts: 3,107

#215 • • Lost-Soul los pallos

anqqa:
- uusimmat-laatikkoon mahdollisuus mennä aiheen alkuun ja loppuun nykyisen automaagisen lopun sijaan
- uusimmat-laatikon koon määritys


Tohon vielä lisäyksenä, että uusimmat laatikossa olis hyvä näkyy kuka on sen uusimman viestin kirjoittanut.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Keniro

Posts: 369

#216 • • Keniro

Lost-Soul:
---
Keniro:
*joo* Huomasin kyl sen ja varsin komea toi onkin mutta ois hienoo jos jokaisesta noista väri teemasta saatas vaikka 2-3 eri versioo hieman eri väriskaaloilla.

---

No se ei oo sit enään vaikee varmaan itse tehdä.. Kuitenkin jo nyt on mahdollista laittaa omat tyylit tänne.



Siis tarkottaako että toi tänne voi pistää uuden teeman vaan omaan profiiliin vai että näyttääkö koko klubitus siltä sit mun koneella? *täh* *joo*
Jone

Posts: 8,258

#217 • • Jone Archibald Haddock

Keniro:
näyttääkö koko klubitus siltä sit mun koneella? *täh* *joo*



Jea. *joo*
Avatar
#218 • • GoA Guest
Ainakin Mozilla Firefoxilla on tämä ongelma vaivannut minua jo pitkään. Aina satunnaisesti avaamalla minkä tahansa uuden sivun klubbarin asettelu muuttuu. Eli nuo vasemmalla olevat sanomapalkit sun muut leviävät melkein ruudun levyiseksi ja itse foorumi osa jää vaikka todella kapeaksi tuonne näkymättömiin ja on noion puolet tuon sanoma-palkin koosta.
Keniro

Posts: 369

#219 • • Keniro

Jone:
---
Keniro:
näyttääkö koko klubitus siltä sit mun koneella? *täh* *joo*

---


Jea. *joo*



Ok, mä en vaan juurikaan tajua tosta stylesheetistä mitään *blush*
serotonot

Posts: 3,137

#220 • • serotonot Paul Easy

GoA:
Ainakin Mozilla Firefoxilla on tämä ongelma vaivannut minua jo pitkään. Aina satunnaisesti avaamalla minkä tahansa uuden sivun klubbarin asettelu muuttuu. Eli nuo vasemmalla olevat sanomapalkit sun muut leviävät melkein ruudun levyiseksi ja itse foorumi osa jää vaikka todella kapeaksi tuonne näkymättömiin ja on noion puolet tuon sanoma-palkin koosta.


Joo oma Firefox ja samoin duunissa oleva normi-Mozilla kiukuttelevat samalla tavalla