1,159 posts, 58 pages, 560,463 views
trolli:
Ehkä joku on jo valittanut mutta ainakin minulla näkyy uusia ryhmäviestejä, vaikkei siellä olekaan. Johtuisko siitä että on poistanut jonkun ketjun ja niihin on tullut viestejä...
trolli:
Ehkä joku on jo valittanut mutta ainakin minulla näkyy uusia ryhmäviestejä, vaikkei siellä olekaan. Johtuisko siitä että on poistanut jonkun ketjun ja niihin on tullut viestejä...
Lost-Soul:
---
Keniro:
Mun mielestä Klubitus on loistava foorumi eikä mulla o mitään huonoo sanottavaa tästä, mitänyt yks ehdotus olis että lisää teemoja ei olis pahitteeks (esim musta-valko-harmaa sävyjen välillä).
---
Teema klubot id=3 on harmaa-musta-valko
Lost-Soul:
---
Keniro:
Huomasin kyl sen ja varsin komea toi onkin mutta ois hienoo jos jokaisesta noista väri teemasta saatas vaikka 2-3 eri versioo hieman eri väriskaaloilla.
---
No se ei oo sit enään vaikee varmaan itse tehdä.. Kuitenkin jo nyt on mahdollista laittaa omat tyylit tänne.
GoA:
Ainakin Mozilla Firefoxilla on tämä ongelma vaivannut minua jo pitkään. Aina satunnaisesti avaamalla minkä tahansa uuden sivun klubbarin asettelu muuttuu. Eli nuo vasemmalla olevat sanomapalkit sun muut leviävät melkein ruudun levyiseksi ja itse foorumi osa jää vaikka todella kapeaksi tuonne näkymättömiin ja on noion puolet tuon sanoma-palkin koosta.