täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 540,532 views

Avatar
#221 • • ALIEN Guest

alien:
huomasin semmoisen pienen ”bugin”, mikä riivaa ehkä muitakin.. eli, kun näkyy tulleen viestejä eri ryhmäviesteihin ja lukee vain toisen viestit niin jostain syystä siinä toisessa ryhmäviesti -kohdassa lukemattomat viestit eivät enää ”näy” *ding*... tajusiko kukaan? *nauru*



edelleen sama vika. tulee uusia ryhmäviestejä, mutta ne ei näy lukemattomina... *ding* onks anqqa lomilla tai jotain *nauru*
S-T

Posts: 1,195

#222 • • S-T Pieni

GoA:
Ainakin Mozilla Firefoxilla on tämä ongelma vaivannut minua jo pitkään. Aina satunnaisesti avaamalla minkä tahansa uuden sivun klubbarin asettelu muuttuu. Eli nuo vasemmalla olevat sanomapalkit sun muut leviävät melkein ruudun levyiseksi ja itse foorumi osa jää vaikka todella kapeaksi tuonne näkymättömiin ja on noion puolet tuon sanoma-palkin koosta.


Itse kun päivitin firefoxin niin alkoi toimimaan *piis*

--
Pieni on kaunista.

anqqa

Posts: 4,034

#223 • • anqqa tirehtööri

alien:
---
alien:
huomasin semmoisen pienen ”bugin”, mikä riivaa ehkä muitakin.. eli, kun näkyy tulleen viestejä eri ryhmäviesteihin ja lukee vain toisen viestit niin jostain syystä siinä toisessa ryhmäviesti -kohdassa lukemattomat viestit eivät enää ”näy” *ding*... tajusiko kukaan? *nauru*
---
edelleen sama vika. tulee uusia ryhmäviestejä, mutta ne ei näy lukemattomina... *ding* onks anqqa lomilla tai jotain *nauru*



uudet viestit ei näy itse alottamissa ryhmäviesteissä, bugi joka tulee korjaantumaan kunhan forum uusiutuu hieman muutenkin. nyt kun oon vaihtanu työpaikkaa niin ei enää riitä niin aika klubbarin kehittelyyn (ennen kun 95% klubituksen kehityksestä tein työajalla *muhaha*), eli korjaukset yms viivästyy.. paljon paljon uutta on kyllä tulossa ja vanhaa parantumassa.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#224 • • GoA Guest

S-T
Itse kun päivitin firefoxin niin alkoi toimimaan *piis*



On uusin. Tosin eilen oli aivan kamalia ongelmia, nyt tuntuu toimivan. lienekkö anqqa säätänyt jotain?
enrg

Posts: 2,040

#225 • • enrg
nickit joissa on heittomerkkejä bugittaa profiilia katsottaessa. kokeilkaapa vaikka Mr. ”D”

tiedön et johtuu katenoinnista, mut voiko tota kiertää mitenkään?
sapeli

Posts: 11,768

#226 • • sapeli jokukukamikä?

S-T:
---
GoA:
Ainakin Mozilla Firefoxilla on tämä ongelma vaivannut minua jo pitkään. Aina satunnaisesti avaamalla minkä tahansa uuden sivun klubbarin asettelu muuttuu. Eli nuo vasemmalla olevat sanomapalkit sun muut leviävät melkein ruudun levyiseksi ja itse foorumi osa jää vaikka todella kapeaksi tuonne näkymättömiin ja on noion puolet tuon sanoma-palkin koosta.

---

Itse kun päivitin firefoxin niin alkoi toimimaan *piis*



Mulla on Mozilla 1.6 ja sama ongelma, mutta se korjaantuu aina iskemällä refreshiä (F5).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#227 • • astaroth Guest
Mulla lukee välillä online-ikkunan ekana nimenä ”array”, yhdistettynä suoraan toisena olevaan nimeen ilman pilkkua välissä...*ding* Nickiä ei ole olemassa eikä sitä voi klikata.
sapeli

Posts: 11,768

#228 • • sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
Mulla lukee välillä online-ikkunan ekana nimenä ”array”, yhdistettynä suoraan toisena olevaan nimeen ilman pilkkua välissä...*ding* Nickiä ei ole olemassa eikä sitä voi klikata.



Tätä en ole koskaan itse nähnyt, mutta viime päivinä sivuista jää puuttumaan pari senttiä alalaidasta pois (vaikka selain sanoo done) - tämäkin tosin korjaantuu F5:n painalluksella ja parin sekunnin odotuksella...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

akir0

Posts: 2,554

#229 • • akir0 idleRPG champion 2009

enrg:
nickit joissa on heittomerkkejä bugittaa profiilia katsottaessa. kokeilkaapa vaikka Mr. ?D?

tiedön et johtuu katenoinnista, mut voiko tota kiertää mitenkään?



stripslashes() ?

Näitä kyl tulee muihinki paikkoihi, vaan eipä ny iha hirveesti haittaa..
akir0

Posts: 2,554

#230 • • akir0 idleRPG champion 2009
Minnekäs on muute kadonneet gallerioista noi henkilöiden nimet kuvista? Vai eiks kukaa oo vaan jaksanu lisätä?

Veikkaisin, että jos tossa olis joku snadi admini-porukka niin noita sais äkkiä tuonne :)
Avatar
#231 • • Galadhan Guest

sapeli:
---
S-T:
---
GoA:
Ainakin Mozilla Firefoxilla on tämä ongelma vaivannut minua jo pitkään. Aina satunnaisesti avaamalla minkä tahansa uuden sivun klubbarin asettelu muuttuu. Eli nuo vasemmalla olevat sanomapalkit sun muut leviävät melkein ruudun levyiseksi ja itse foorumi osa jää vaikka todella kapeaksi tuonne näkymättömiin ja on noion puolet tuon sanoma-palkin koosta.

---

Itse kun päivitin firefoxin niin alkoi toimimaan *piis*

---


Mulla on Mozilla 1.6 ja sama ongelma, mutta se korjaantuu aina iskemällä refreshiä (F5).



Firefoxpäivitys ei auttanu asiaan. Homma kyrsii hieman kun joka kolmas lataus tuottaa tuon asettelun vääristymisen. Sit pakollinen plur-osuus, hieno homma silti et tällainen forum tässä laajudessaan ilmaisena löytyy.
Avatar
#232 • • GoA Guest
Nykyään tuota väärinasettelua tuntuu esiintyvän vielä enemmän. ja välillä menee jotenkin niin tukkoon ettei edes refreshaminen auta? Oon kuitenkin kohtuu paljon sitä jaksanutr hakata muttei auta niin ei. Missä lienee vika? Ja tosiaan uusin firefox käytössä.
Avatar
#233 • • Galadhan Guest

GoA:
Nykyään tuota väärinasettelua tuntuu esiintyvän vielä enemmän. ja välillä menee jotenkin niin tukkoon ettei edes refreshaminen auta? Oon kuitenkin kohtuu paljon sitä jaksanutr hakata muttei auta niin ei. Missä lienee vika? Ja tosiaan uusin firefox käytössä.



Second that. 2/3 sivuista latautuu väärin. Useimmiten eka refreashaus auttaa.
Avatar
#234 • • Galadhan Guest
Itseasiassa korjataas edellistä.

Foorumi vittuuntui palautteesta niin täysin että nyt noin 90% sivulatauksista on väärin aseteltuja. Toisaalta 90% refreshauksista korjaa ne.

Ihmejuttu. *ding*
S-T

Posts: 1,195

#235 • • S-T Pieni
No nyt täytyy todeta, ettei se päivitys mihinkään auttanut - viimepäivinä taas tehnyt näin erityisen usein... Viime yönä jostain olevinaan päättelin, että se on firefoxin bugi, eikä klubituksen.. en vaan enää muista, miten siihen päädyin *justjoo*

Mutta en mä tästä selaimesta silti luovu *grr*

--
Pieni on kaunista.

anqqa

Posts: 4,034

#236 • • anqqa tirehtööri

Galadhan:
Itseasiassa korjataas edellistä.

Foorumi vittuuntui palautteesta niin täysin että nyt noin 90% sivulatauksista on väärin aseteltuja. Toisaalta 90% refreshauksista korjaa ne.

Ihmejuttu. *ding*



on kyllä.. etenki ku oma firefox himassa ja duunissa pelittää about moitteetta o_O

vika johtunee siitä että vaikka sivun leiskassa on määritelty toi vasen palsta tarkasti pikselikoolla, ei firefox aina muista sitä myöhemmin kun palstan sisällä on määritelty taulut 100% levyisiks, eli sen pitäis olla 100% siitä palstan leveydestä eikä koko sivun. tuun korjaamaan ton niin ettei palstan sisällä enää käytetä tuota 100% vaan samaista pikselikokoa.. heti kun ehdin =)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Hanz

Posts: 929

#237 • • Hanz Team Lasse

serotonot:
---
GoA:
Ainakin Mozilla Firefoxilla on tämä ongelma vaivannut minua jo pitkään. Aina satunnaisesti avaamalla minkä tahansa uuden sivun klubbarin asettelu muuttuu. Eli nuo vasemmalla olevat sanomapalkit sun muut leviävät melkein ruudun levyiseksi ja itse foorumi osa jää vaikka todella kapeaksi tuonne näkymättömiin ja on noion puolet tuon sanoma-palkin koosta.

---

Joo oma Firefox ja samoin duunissa oleva normi-Mozilla kiukuttelevat samalla tavalla



Mozilla 1.7 sain tuon toimimaan menemällä Edit -> Preferences -> Advanced -> Cache ja täältä valitsemalla Every time I view the page ja tämän jälkeen painamalla ok pitäisi alkaa toimimaan. Toivottavasti jollekin tästä on hyötyä.
anqqa

Posts: 4,034

#238 • • anqqa tirehtööri
nyt pitäis olla muutettu koodistaki niin jotta jos ei toimi niin voitte heittää tuliketulla vesilintua :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Oliver Chase

Posts: 217

#239 • • Oliver Chase Fiilis
En tiedä mikä tässä mättää, mutta foorumiin kun menee niin FireFoxilla kaikki valikot venyvät ihan ”vammaisiksi” ja forumia on todella vaikea selata.

Refreshiä painamalla boxit saattaa korjaantua, mutta kun klikkaa taas foorumissa eteenpäin, sama ongelma tulee taas.
Avatar
#240 • • Galadhan Guest

anqqa:
nyt pitäis olla muutettu koodistaki niin jotta jos ei toimi niin voitte heittää tuliketulla vesilintua :P



Sun on seuraavaks varmaan sit koodattava ”klubitus - the browser”, eli oma klubbari-clientti. *iloinen*