täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 539,840 views

S-T

Posts: 1,195

#261 • • S-T Pieni

sapeli:
hei, oisko hankala toteuttaa sellainen ”mun genret”-juttu profiileihin?


Ei varmaan olisi, mutta imo aika turhaa - siellä on kuitenkin jo kolme kohtaa, joissa halutessaan voi ilmoittaa, jos pitää yhdestä genrestä ylitse muiden (titteli, kuvaus ja signature).

Dag0:
sellanen juttu olis hyvä mis vois niinku arvostella menneet bileet vaikka 1-10, sellanen vähän samanlainen ku galupissa.



Numeroarvosanat ei ilman jonkinlaisia kuvauksia (”Arvosanaan kahdeksan edellytetään sitä sun tätä...”) kerro oikeastaan mitään ja, varsinkin jos asteikko on noin laaja, kokevat helposti inflaation. Korkeintaan kannattaisi tehdä 3-5 pykälää asteikkoon (”menisin uudestaan, en menisi, saattaisin mennä”)

Ihan tyytyväinen tosin olen ilman arvosteluasteikkoakin.

--
Pieni on kaunista.

sapeli

Posts: 11,768

#262 • • sapeli jokukukamikä?

S-T:
---
sapeli:
hei, oisko hankala toteuttaa sellainen ”mun genret”-juttu profiileihin?
---
Ei varmaan olisi, mutta imo aika turhaa - siellä on kuitenkin jo kolme kohtaa, joissa halutessaan voi ilmoittaa, jos pitää yhdestä genrestä ylitse muiden (titteli, kuvaus ja signature).



No mut tittelille, kuvaukselle ja signaturelle on muuta käyttöä! *hihu* Samalla lailla vois sanoa että asuinpaikan koordinaatit vois ilmoittaa yhdessä noista, mutta sekin löytyy erikseen... Eihän niitä ole pakko täytellä jos ei halua, mutta tälle taas imo ois käyttöä - mielelläni katselisin kavereiden genre-listoja ja sitten menisin motkottamaan ettei se-ja-se ole sitä-ja-tätä genreä *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

S-T

Posts: 1,195

#263 • • S-T Pieni

sapeli:
No mut tittelille, kuvaukselle ja signaturelle on muuta käyttöä! *hihu*


No eiks ton kieltä näyttävän otuksen ny ainakin vois korvata tekstillä ”tykkään niiq kaikkeist eniten psykestä” - gif-animaatiolla *igor*
(No offence)

Samalla lailla vois sanoa että asuinpaikan koordinaatit vois ilmoittaa yhdessä noista, mutta sekin löytyy erikseen...


Mut tittelistä ei lasketa etäisyyksiä kavereiden osoitteisiin *vink* (Ei niin, että koordinaatitkaan on mun mielestä kovin oleellinen osa klubitusta)

--
Pieni on kaunista.

sapeli

Posts: 11,768

#264 • • sapeli jokukukamikä?

S-T:
---
sapeli:
No mut tittelille, kuvaukselle ja signaturelle on muuta käyttöä! *hihu*
---
No eiks ton kieltä näyttävän otuksen ny ainakin vois korvata tekstillä ”tykkään niiq kaikkeist eniten psykestä” - gif-animaatiolla *igor*
(No offence)



No vois, mutta ei mua kiinnostakaa mun lempigenret vaan mun kavereiden lempigenret - ja en mä halua pyytää niitä sen vuoks poistamaan avatareitaan; avatarit on kuitenkin meidän kasvot forumeissa... *hihu*

Samalla lailla vois sanoa että asuinpaikan koordinaatit vois ilmoittaa yhdessä noista, mutta sekin löytyy erikseen...
---
Mut tittelistä ei lasketa etäisyyksiä kavereiden osoitteisiin *vink* (Ei niin, että koordinaatitkaan on mun mielestä kovin oleellinen osa klubitusta)



Jotenkaan en olettanutkaan että olisivat *hihu*

En mä kuole jos en kaverien genrelistoja täällä näe, mutta jos täydellistä forumia kerran metsästetään niin ei se mun mielestä ole keltään pois jos ne voi sinne halutessaan listata. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Gnizhak

Posts: 701

#265 • • Gnizhak iku
Toi kuvaparserointi on ihan kiva ominaisuus, mut voisko siihen arrayhin lisätä kenties .png:n vai onko se iso ongelma.. paras kuvaformaatti kuitenkin :>

--
Don't Just Stand There

Avatar
#266 • • ALIEN Guest

Tres:
IMNSHO toi satakin viestiä jemmassa
on jo ihan liikaa *nauru*



IMNSHO? *ding*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#267 • • Aziz Combat Fighter

alien:
---
Tres:
IMNSHO toi satakin viestiä jemmassa
on jo ihan liikaa *nauru*

---


IMNSHO? *ding*



RTFM, n00b!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#268 • • Aziz Combat Fighter
SA'n forumeilla on hyvä juttu, siellä on sellanen Rate This Thread-nappi, mistä
jokainen käyttäjä voi antaa threadille arvosanan yhdestä viiteen. Threadit painuvat
alaspäin suhteessa nopeammin, mitä typerämpiä ne ovat, eivätkä esim. turhat riitelythreadit tuki ensimmäistä sivua ihan vaan siksi, että sinne tykätään replyillä jotain tyyliin ”Senkin pelle! Et tajua skene kulttuurist mitään1 mä oon reivannu jo viis viikkoa joten tiedän varmasti enemmän!!!”
Avatar
#269 • • ALIEN Guest

Ana:
---
alien:
---
Tres:
IMNSHO toi satakin viestiä jemmassa
on jo ihan liikaa *nauru*

---


IMNSHO? *ding*

---


RTFM, n00b!



OK - MBTYMANGHL 2 HVHGAY
anqqa

Posts: 4,032

#270 • • anqqa tirehtööri
lisätty mahdollisuus piilottaa alueita uudet-laatikosta, löytyy asetuksista.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#272 • • Jone Archibald Haddock

anqqa:
lisätty mahdollisuus piilottaa alueita uudet-laatikosta, löytyy asetuksista.



Loistavaa! Nyt kun vielä moderoinnin avulla häröilyn puolelle selkeästi kuuluvat topicit siirretään sinne sitä mukaa kun niitä ilmestyy, niin käytettävyys parantui ainakin mun näkökulmastani noin 20 pistettä.

Kiitoksia. *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#273 • • sapeli jokukukamikä?
Olenko ainoa jolla vasemman laidan laatikoiden taustaväri on tosi tumma omasta stylesheetistä huolimatta?

Minulla on näin:
.sivutaulu {
border-top: #797979 solid 1px;
border-left: #797979 solid 1px;
border-bottom: #091949 solid 1px;
border-right: #091949 solid 1px;
background: #ddddde;
width: 100%;
color: #334;
}

mutta nuo sivutaulut on jotain #333333 - eli erittäin tummia, varsinkin koska käytän #334 tekstiä... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anqqa

Posts: 4,032

#274 • • anqqa tirehtööri

sapeli:
Olenko ainoa jolla vasemman laidan laatikoiden taustaväri on tosi tumma omasta stylesheetistä huolimatta?

Minulla on näin:
.sivutaulu {
}

mutta nuo sivutaulut on jotain #333333 - eli erittäin tummia, varsinkin koska käytän #334 tekstiä... *uuh*



.sivutaulu on lähinnä noi raamit, .sivuotsikko on otsikon tausta ja .sivusisalto sisällön tausta, muistaakseni

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sapeli

Posts: 11,768

#275 • • sapeli jokukukamikä?

anqqa:
---
.sivutaulu on lähinnä noi raamit, .sivuotsikko on otsikon tausta ja .sivusisalto sisällön tausta, muistaakseni



Kiitos - sain toimimaan. Tosin sama stylesheet toimi vielä pari päivää sitten... Outoa. Mutta sama tuo, nyt siis jälleen toimii. *sydän**ankka*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anqqa

Posts: 4,032

#276 • • anqqa tirehtööri

sapeli:
Kiitos - sain toimimaan. Tosin sama stylesheet toimi vielä pari päivää sitten... Outoa. Mutta sama tuo, nyt siis jälleen toimii. *sydän**ankka*



johtunee sitä että noita eilen vähä fiksailin :P pieniä säätöjä tulee myöhemminkin, niistä en pahemmin jaksa erikseen ilmotella vielä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#277 • • GoA Guest
Tälläinen toivomus olisi. Kun noita mainoksia kerta nyt täällä on niin olisko mahdollista laittaa niitä jotenkin kaikki samaan kansioon eli tyyliin */ads. Tällöin olisi helppo blokata ne kaikki yhdellä kerralla ettei tarttis jatkuvasti uusia blokkailla. Ja juu tiedän että tää paikka pysyy hengissä niiden avulla mutta kun ne blokataan joka tapauksessa niin helpottaisi vaan vähän tuota hommaa.
Jone

Posts: 8,258

#278 • • Jone Archibald Haddock

GoA:
Tälläinen toivomus olisi. Kun noita mainoksia kerta nyt täällä on niin olisko mahdollista laittaa niitä jotenkin kaikki samaan kansioon eli tyyliin */ads. Tällöin olisi helppo blokata ne kaikki yhdellä kerralla ettei tarttis jatkuvasti uusia blokkailla. Ja juu tiedän että tää paikka pysyy hengissä niiden avulla mutta kun ne blokataan joka tapauksessa niin helpottaisi vaan vähän tuota hommaa.



Ai blokataan vai? Kyllä mä vaan jätän mainonnan blokkaamatta kun kyseessä on jonkun itseäni hyödyttävän ja ilahduttavan palvelun hengissäpysyminen.
Avatar
#279 • • GoA Guest

Jone:
Ai blokataan vai? Kyllä mä vaan jätän mainonnan blokkaamatta kun kyseessä on jonkun itseäni hyödyttävän ja ilahduttavan palvelun hengissäpysyminen.



No jotkut nyt vaan ei jaksa katella jotain turhia pilipali mainoksia, saahan sitä toki itseään rääkätä jos se hyvältä tuntuu.

EDIT: Aikoinaanhan muistaakseni tänne kirjoitin että tästä palvelusta maksaisi oikein mielellään jossei tarttisi noita mainoksia katella. Koska tämä pidetään ilmaisena foorumina (mikä on hyvä asia uusia tulokkaita ajatellen) ja mainoksien avulla pystyssä niin henk. koht blokkaan kyllä kaikki mahdolliset pois. Edelleen olisin valmis tästä maksamaan jos saisin tän vain ilman mainoksia, mikään ei ärsytä enemmän kuin joku flash mainos joka latautuu hitaasti ja missä lukee pia vetää left right.... Muutaman kerran aamulla meinannut jo vetästä liian suuren herneen nokkaan tuon takia. Oman mielenterveyden takia on paljon parempi minulle (ja kavereilleni) että en niitä katso. *nauru*

[muokattu 30.7.2004 16:10]
Jone

Posts: 8,258

#280 • • Jone Archibald Haddock
Mun mielestäni toi on vähän sama kun jossain festareilla haluaisit maksaa lipunmyynnissä kortilla ja kun tämä maksutapa ei festarin tuottajalle natsaisi, niin sä luikkisit metsän kautta ilmaisiksi sisään.

Kukin tyylillään though.