1,159 posts, 58 pages, 560,892 views
Late:
Kuvien uploadaajille oikeus poistaa niitä ois enemmän kun pop.
Tämänhetkisellä systeemillä kun tuntuu tulevan lipsahduksia aika helposti.
akir0:
Ois ihan pop, jos avatarin kokoa olis jotenki rajoitettu. Nyt tuolla on jopa yli 100kt vieviä animoituja pikku-giffejä
Tjeunick - Rubicon
mayah:
---
Ana:
---
akir0:
Ois ihan pop, jos avatarin kokoa olis jotenki rajoitettu. Nyt tuolla on jopa yli 100kt vieviä animoituja pikku-giffejä
Tjeunick - Rubicon
---
Noi animoidut sigit ja avatarit vois imho bännää muutenkin, ne on todella rasittavia pitkän päälle, puhumattakaan kaistansyönnistä.
---
Häiritseekö esim. mun avatar jonkun toimintaa? Ja siis kysyn tätä ihan puhtaasti siksi, että minä en tiedä. Mun kotiyhteys pyörittää klubbaria ihan nätisti, kaikkien avatarit/muut härpäkkeet toimii mainiosti, joten en yksinkertaisesti osaa sanoa tuohon mitään. Sama tilanne voi siis olla monella muullakin, kenellä on animoitu avatar, joten olisiko mahdollista, että kyseisille henkilöille huomautettettaisiin asiasta ihan henkilökohtaisesti, eikä vaan todettaisi, että tällaisiakin on?
mayah:
Häiritseekö esim. mun avatar jonkun toimintaa? Ja siis kysyn tätä ihan puhtaasti siksi, että minä en tiedä. Mun kotiyhteys pyörittää klubbaria ihan nätisti, kaikkien avatarit/muut härpäkkeet toimii mainiosti, joten en yksinkertaisesti osaa sanoa tuohon mitään. Sama tilanne voi siis olla monella muullakin, kenellä on animoitu avatar, joten olisiko mahdollista, että kyseisille henkilöille huomautettettaisiin asiasta ihan henkilökohtaisesti, eikä vaan todettaisi, että tällaisiakin on?
mayah:
Häiritseekö esim. mun avatar jonkun toimintaa? Ja siis kysyn tätä ihan puhtaasti siksi, että minä en tiedä. Mun kotiyhteys pyörittää klubbaria ihan nätisti, kaikkien avatarit/muut härpäkkeet toimii mainiosti, joten en yksinkertaisesti osaa sanoa tuohon mitään. Sama tilanne voi siis olla monella muullakin, kenellä on animoitu avatar, joten olisiko mahdollista, että kyseisille henkilöille huomautettettaisiin asiasta ihan henkilökohtaisesti, eikä vaan todettaisi, että tällaisiakin on? Tuskinpa kukaan avatarinsa takia herneitä nenään vetää, ja jos vetää, niin vetäköön perunat ja porkkanat siinä samalla!
Ana:
Tosin, tää on tietty makuasia, joten tästä vois ehkä pistää pollin pystyyn, että kumpaa käyttäjät pääsääntöisesti preferoi; animoituja giffejä eli eläväisen näköistä foorumia vai staattista ja rauhallisempaa.
Avernian:
---
sapeli:
miekka ja kilpi selaimesta pystyi pysäyttämään kaikki sivun animaatiot, myös giffit. Mitä tälle toiminnolle on tapahtunut? Se ratkaisisi oikeastaan koko tämänkin pulman.
---
Tunnetaan näppäimenä Esc. Ainakin IE:ssä PC:llä.
sapeli:
---
Ana:
Tosin, tää on tietty makuasia, joten tästä vois ehkä pistää pollin pystyyn, että kumpaa käyttäjät pääsääntöisesti preferoi; animoituja giffejä eli eläväisen näköistä foorumia vai staattista ja rauhallisempaa.
---
Ei ihan mustavalkonen juttu... Tiedän että käyttäjäystävällisyyden näkökulmasta kaikki animaatio nettisivuilla on pahasta, mutta klubbarin animoidut giffit ei ole mua haitannut koska suurin osa on tarpeeksi hillittyjä - tarkoituksena ei ole huomion kiinnittäminen sinänsä. Esim. Nitalla on imo erittäin sopiva animoitu gif.
Joskus vuonna miekka ja kilpi selaimesta pystyi pysäyttämään kaikki sivun animaatiot, myös giffit. Mitä tälle toiminnolle on tapahtunut? Se ratkaisisi oikeastaan koko tämänkin pulman.
sapeli:
Jos on oma css ja menee toisen css:n omaavan profiiliin niin hänen css:nsä ei enää näy... Hyvät ja huonot puolensa tässäkin - joidenkin css:t menee niin pahasti ristiin ettei mitään meinaa pystyä tekemään, mutta nyt pitää loggautua ulos että pystyy edes näkemään toisen css:n... Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Ana:
Firefox ei ainakaan hyydytä mitään ESC:illä ja exploderia käyttää vaan ne jotka ei oo viel tajunnu :)
anqqa:
Ana:
Firefox ei ainakaan hyydytä mitään ESC:illä ja exploderia käyttää vaan ne jotka ei oo viel tajunnu :)
---
kyllä mun firefox giffit nätisti pysäyttää? noita flässejä ei sitte pysäytelläkään niin kovin helposti..