täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 557,614 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#781 • • Jussi Soro choon!
Aina kun rakentaa uutta sivua, niin välkkyy jotenkin oudosti. Selaimena Firefox, adblockilla höystettynä.
anqqa

Posts: 4,035

#782 • • anqqa tirehtööri

JussiS, 3.11.2005 10:09:
Aina kun rakentaa uutta sivua, niin välkkyy jotenkin oudosti. Selaimena Firefox, adblockilla höystettynä.



koskee luultavasti forumin etusivua? ehkä mahdollisesti koko saitin etusivua myös? ne on ainoot sivut tällä hetkellä jotka on 'kokonaan' muutettu table -> div taittoon, ja divit on näemmä huomattavasti raskaampia (taustakuvatkaan ei pysy paikallaan harmaassa teemassa jne). nyt siis mietin ankarasti että kannattaako sittenkään luopua 90-luvun table-taitosta trendikkään div-taiton edessä. divit tois parempaa kustomointia mut nopeuden hinnalla..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#783 • • Jussi Soro choon!

anqqa, 3.11.2005 18:16:
koskee luultavasti forumin etusivua? ehkä mahdollisesti koko saitin etusivua myös? ne on ainoot sivut tällä hetkellä jotka on 'kokonaan' muutettu table -> div taittoon, ja divit on näemmä huomattavasti raskaampia (taustakuvatkaan ei pysy paikallaan harmaassa teemassa jne). nyt siis mietin ankarasti että kannattaako sittenkään luopua 90-luvun table-taitosta trendikkään div-taiton edessä. divit tois parempaa kustomointia mut nopeuden hinnalla..


Jep.

Takas vaan tableihin, divit on muutenkin ihan saatanasta.
kala

Posts: 543

#784 • • kala Selfmade Executable

JussiS, 3.11.2005 20:40:
Jep.

Takas vaan tableihin, divit on muutenkin ihan saatanasta.


Mitä, mitä? Div-layout vaan kokonaisuudessaan kehiin, johan sitä on jo odotettukin. Itse en ole mitään "välkkymistä" havainnut.

Selaimena:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8) Gecko/20051025 Firefox/1.5

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#785 • • Jussi Soro choon!

kala, 3.11.2005 21:12:
Mitä, mitä? Div-layout vaan kokonaisuudessaan kehiin, johan sitä on jo odotettukin. Itse en ole mitään "välkkymistä" havainnut.

Selaimena:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8) Gecko/20051025 Firefox/1.5


Hmm, en sit tiedä et mistä johtuu, mut mulla välkkyy kyl toi foorumin etusivu. Sen lisäks aina välillä se tekee turhan vierityspalkin keskelle leiskaa.
Nemes

Posts: 2,099

#786 • • Nemes Balearium
mulla hyppää välillä noi sivussa olevat bannerit foorumin päälle... Itellä selaimena Mozilla Firefox 1.0.6
OCS

Posts: 1,828

#787 • • OCS

JussiS, 6.11.2005 17:40:
Hmm, en sit tiedä et mistä johtuu, mut mulla välkkyy kyl toi foorumin etusivu. Sen lisäks aina välillä se tekee turhan vierityspalkin keskelle leiskaa.



Huomasin kanssa, että mullakin Firefoxin ( 1.0.6 ) kanssa välkkyy etusivu, mutta ei se varsinaisesti häiritse.
anqqa

Posts: 4,035

#788 • • anqqa tirehtööri

Tontsis, 7.11.2005 11:11:
Kun lisään suosikkitapahtuman, niin miksi se heittää mut omaan profiiliin? Oon mä sen nähnyt ja haluan merkata tapahtumia enkä katella pärstääni :) Mulla on tapana käydä useampi viikko kerrallaan läpi ja siten hommasta tulee "työläämpää", kun joutuu aina klikkailemaan pakkia 2x. Ainakin mulle paras vaihtoehto olis, että kun klikkaa tapahtuman suosikiksi, heittäis mut takas kalenteriin automaattisesti sen päivän/viikon tapahtumiin, miltä juuri valitsin jotain ja merkitsin suosikiksi (tai ainakin pysyis sillä tapahtumasivulla).



ennen hyppäs suosikit-sivulle, mut koska nykyään suosikit on profiilissa ni sen takia pomppaa sinne. kaipa ton vois laittaa jossai vaihees hyppäämään takas kalenteriin, joskin sillon ei heti nää onnistuko lisäys vai ei..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jupe

Posts: 571

#789 • • Jupe
Miksei hakua musiikki "tyylin" mukaan?? Helpottaisi mun elämää *vink* miksaukset ja setit/omat biisit yms....

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Jupe

Posts: 571

#791 • • Edited Jupe
Mitääää vttua, en mä siellä tollasta oo nähny.. Pitää ottaa silmä käteen ja katsoa tarkemmin. *igor*

Ja ja, johan löyty *joo*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#792 • • Aziz Combat Fighter
Ois kiva ja varmaan kohtuu simmpeli koodatakki sellanen vCalendar-linkki joka kalenterientryn kohalle niin et vois nykästä sen outlookkiin.
Avatar
#793 • • Galadhan Guest
Saiskos tätä jotenkin fixattua?
Juhgu

Posts: 7,921

#794 • • Juhgu Virnistelijä

Galadhan, 21.11.2005 21:16:
Saiskos tätä jotenkin fixattua?



Tolle tosiaan tarttis tehdä jotain.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

AlexS

Posts: 1,389

#795 • • AlexS kummasetä
Tuli mieleen eräs juttu noita tapahtumakuvia katsellessa...en tiedä onko joku jo ehtiny inahtaa asiasta. Voisiko tapahtuman nimeen tai johonkin muuhun kohtaan lisätä paikkakunnan nimen, jossa kyseinen tapahtuma on ollut? Ei tarvitsisi metsästää tietoa forumin puolelta.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Viltsu

Posts: 2,010

#796 • • Viltsu noname

Juhgu, 22.11.2005 15:02:
---
Galadhan, 21.11.2005 21:16:
Saiskos tätä jotenkin fixattua?

---


Tolle tosiaan tarttis tehdä jotain.



Mulla on mielestäni hävinny toi uusimman firefox 1.5 päivityksen myötä..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#797 • • Galadhan Guest

Viltsu, 24.11.2005 22:35:
Mulla on mielestäni hävinny toi uusimman firefox 1.5 päivityksen myötä..



Hmm. Täytyypä kokeilla kotosalla. Duunikoneelle ei pysty päivittämään ja täs on nerokkaasti versio 1.0.3.
sapeli

Posts: 11,768

#799 • • sapeli jokukukamikä?
Yks aika kiva feature ois jos rekisteri-sivulla olevasta synttärisankarilistasta vois kelata eteen- ja taaksepäin päivä kerrallaan... Joskus voi mennä ohi päivä etten pääse nettiin (*gasp*) ni ois kiva varmistaa ettei jääny kavereiden synttäreitä väliin - tai sit vois kattoa pari päivää etukäteen ni vois ehtii ostaan jonku pienen lahjankii *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karski

Posts: 6,049

#800 • • Karski Pomon kätyri

sapeli, 28.11.2005 17:43:
Yks aika kiva feature ois jos rekisteri-sivulla olevasta synttärisankarilistasta vois kelata eteen- ja taaksepäin päivä kerrallaan... Joskus voi mennä ohi päivä etten pääse nettiin (*gasp*) ni ois kiva varmistaa ettei jääny kavereiden synttäreitä väliin - tai sit vois kattoa pari päivää etukäteen ni vois ehtii ostaan jonku pienen lahjankii *hih*



Tai samaan tapaan ku yhdessä toisessa
yhteisössä, että kaverilistalla olevien henkilöiden
lähestyvät synttärit näkyis jossain.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.