täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 541,975 views

or_neon

Posts: 598

#761 • • or_neon mr2090

Garo, 20.9.2005 17:31:

Ja miksi sitten *ankka* omistaa upean ja seksikkään id=1 -numeron?

- Garo



Eikös Anqqa olekkin klubbarin luoja?? Ni siks oon ajatellu et se on The big Number ONE!..

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Jinx

Posts: 2,615

#762 • • Jinx Superfeminine
Vois olla uus teema jonka värinä ois pinkki *iloinen*

--
Pyllykkä

typ0

Posts: 1,892

#763 • • typ0 syntax error
en tie meniks oikeesee mestaan mut kun tuota ulkoasua muutetaan niin mulla toimii saitti iessä ilmeisestikkin oikein koska firefoxi ei näytä klubitus palkkia ja otsikkopalkkien taustoja uudet valikon yläpuolelta alkaen.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

cosmic

Posts: 389

#764 • • cosmic :D
Minkähän takia noi uudet viestiketjut näkyy nykyään tolleen sekavasti? Entinen oli parempi.

--
:D is an unproductive condition.

Caro²

Posts: 5,301

#765 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Miten ois, jos blogeihin sais takasin sen option josta näkee, kuinka monta kertaa blogia on luettu. Itselleni ainakin tärkeä tieto.
a-j

Posts: 785

#766 • • a-j
miks sellaset pikkuväkäset on hävinny joilla pysty vähän leventämään näitä palstoja? olin niin tottunu leveämpään tyyliin, nyt tää näyttää niin kovin ahtaalle.. :> en löytäny asetuksista mistään *ding*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

anqqa

Posts: 4,034

#767 • • anqqa tirehtööri

a-j, 23.9.2005 17:32:
miks sellaset pikkuväkäset on hävinny joilla pysty vähän leventämään näitä palstoja? olin niin tottunu leveämpään tyyliin, nyt tää näyttää niin kovin ahtaalle.. :> en löytäny asetuksista mistään *ding*



lähteny menee koska sitten kun tyylimuutos on valmis niin toi on helppo tehä omalla stylesheetillä

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

a-j

Posts: 785

#768 • • a-j

anqqa, 23.9.2005 17:54:
---
a-j, 23.9.2005 17:32:
miks sellaset pikkuväkäset on hävinny joilla pysty vähän leventämään näitä palstoja? olin niin tottunu leveämpään tyyliin, nyt tää näyttää niin kovin ahtaalle.. :> en löytäny asetuksista mistään *ding*

---


lähteny menee koska sitten kun tyylimuutos on valmis niin toi on helppo tehä omalla stylesheetillä



oma stylesheet, ihan varmaan onnistuu joo *justjoo* *igor* *poks*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

onni3mk

Posts: 3,973

#769 • • Edited onni3mk Onni on.
Saisko sen takasin (ainakin sit jossain vaiheessa) et 1K näkyy yläpalkissa, vaik olisit omassa profiilissa. Sis jos se kommentti on tullu just sillon kun oot tullu omaan profiiliin. Selitinkö tarpeeks epäselvästi...

Edit: On nimittäin tän päivän aikana ehtiny jo muutama kommentti mennä ohi vaan siksi, kun en oo tajunnu, kun oon tullu just profiiliin kun ne on tullu...*käläkälä*

--
Onni on.

sapeli

Posts: 11,768

#770 • • sapeli jokukukamikä?

a-j, 23.9.2005 21:26:
oma stylesheet, ihan varmaan onnistuu joo *justjoo* *igor* *poks*



I can fix you up *vink* *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Garo

Posts: 446

#771 • • Garo #jake
Foorumin uudet -palstassa näkyy otsikot liian lyhyesti. Jos ei muuta, niin vipu johonkin, mistä voi säätää titlen trunccausta, jookos *joo*

- Garo
Turan Palloseura

Posts: 562

#772 • • Turan Palloseura LU

Garo, 25.9.2005 09:30:
Foorumin uudet -palstassa näkyy otsikot liian lyhyesti. Jos ei muuta, niin vipu johonkin, mistä voi säätää titlen trunccausta, jookos *joo*



mua ärsytti sama juttu, mutta nyt se on näköjään korjattu takas. :)
Garo

Posts: 446

#773 • • Garo #jake
Jes, kiitoksia =)

- Garo
Encoder

Posts: 310

#774 • • Encoder Kofeinisti
Pikku huomio: Englanninkielisellä asetuksella päivämäärässä päivä ja kuukausi ovat väärin päin. Eikös englanninkielisessä systeemissä ollut kuukausi ensin?

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Prime Number

Posts: 2,705

#776 • • Prime Number UG-///
Saisko noi vitun flashhimainokset korjattua niin ettei ne hypi keskellä' ruutua vaan pysyy siellä reunassa??

Osa teksteistä ja quotenappula jää tonne alle saamari

--
Repikää siitä

andi--

Posts: 1,381

#777 • • andi-- lunttu

Puistokemisti, 11.10.2005 22:03:
Saisko noi vitun flashhimainokset korjattua niin ettei ne hypi keskellä' ruutua vaan pysyy siellä reunassa??

Osa teksteistä ja quotenappula jää tonne alle saamari



Onko toi kaikissa threadeissa vai vaan joissain? Mulla ainaki aina välillä tää palsta venyy liian leveäksi kun joku kirjottaa tälläsenoikeinpitkänsananeikäkatkasesitämissäänvaiheessajasitvituttaajataitaatässäkintapauksessakäydäniin.

Jep, ainaki mulla.

--
- RAAH -

Prime Number

Posts: 2,705

#778 • • Edited Prime Number UG-///

andi--, 13.10.2005 19:28:
---
Puistokemisti, 11.10.2005 22:03:
Saisko noi vitun flashhimainokset korjattua niin ettei ne hypi keskellä' ruutua vaan pysyy siellä reunassa??

Osa teksteistä ja quotenappula jää tonne alle saamari

---


Onko toi kaikissa threadeissa vai vaan joissain? Mulla ainaki aina välillä tää palsta venyy liian leveäksi kun joku kirjottaa tälläsenoikeinpitkänsananeikäkatkasesitämissäänvaiheessajasitvituttaajataitaatässäkintapauksessakäydäniin.

Jep, ainaki mulla.



Joissain threadeissa randomisti, toi sun tekstisi ei venyny mihinkään suuntaan mut se taitaa johtua tosta 1600x1200 resosta.

--
Repikää siitä

Kianoni

Posts: 357

#779 • • Kianoni pomputtaako?
käyttäjät voi kyl uploadata oman kuvan muttei omaa avataria? miks ei. pelkääkö klubitus että kaistan kulutus kasvaa jos klubituksen avatarin urlia sitten käyttäis joka paikassa?
sapeli

Posts: 11,768

#780 • • sapeli jokukukamikä?
Oisko ideaa että sanomanäkymässä näkyis vasemmassa ylälaidassa uudet forum-vastaukset eikä ylimääräistä mininäkymää sanomista? *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.