1,159 posts, 58 pages, 560,597 views
Amokk, 4.3.2006 16:01:
Tää nyt on ihan pikkujutusta nillittämistä mutta jos tuon kursorin saisi etusivulla pomppaamaan automaattisesti nick -laatikkoon niin se ilahduttaisi mua päivittäin ja sitten oltaisiin jo varmaan aika lähellä täydellisyyttä. Kiitos. :)
terraluna, 13.3.2006 09:24:
3) Jonkinlainen puoliautomaattibilemerkintätsydeemi, jossa voisi määrittää tietyt asetukset esim. paikkakunnan (esim. Helsinki), genren (esim. tekno) jne. ja tsydeemi merkitsisi suosikkeihin kaikki paikkakunnan tulevat halutun genren bileet (esim. Helsingin teknobileet).
Tontsis, 3.4.2006 12:57:
Enemmän yksityisyyttä. Eli ainakin toi tieto, milloin oon kirjautunut viimeksi ei kiinnosta ketään ja jos se jotain kiinnostaa, ni mua vituttaa.
Avernian, 3.4.2006 13:00:
---
Enemmän yksityisyyttä. Eli ainakin toi tieto, milloin oon kirjautunut viimeksi ei kiinnosta ketään ja jos se jotain kiinnostaa, ni mua vituttaa.
---
Mua ainakin kiinnostaa onko joku aktiivinen, vaiko käynyt rekisteröitymässä kolme vuotta sitten ja siinä se sitten olikin.
curry, 4.5.2006 12:54:
Olisikos tänne klubbariinkin mahdollista perustaa tuohon osto/myynti -palstalle stickyksi sellanen 'Luotettavat kauppakumppanit' threadi? Eli sinne voitaisiin kertoa kenen kanssa on onnistuneita kauppoja tehty ja suositella sitä myötä muillekin kyseisiä kauppakumppaneita.
Osviittaa tuolta matkapuhelininfon foorumilta:
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewforum.php?f=4
-> Foorumin luotettavat kauppakumppanit
Tällä voitaisiin saada kaupankäyntiä asteen verran riskittömämmäksi!
Ottaisko tällainen ajatus tuulta purjeisiin?
mayah, 4.5.2006 13:03:
Nonni. Siel se nyt sitte on :)