täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 541,163 views

curry

Posts: 474

#841 • • curry ^mauste^

mayah, 4.5.2006 13:26:
---
curry, 4.5.2006 13:12:
-> uusi feature klubbariin 9 minuutissa!

---


Joo, sori tosta, olin vähän jäässä. Normaalistihan meidän feature-takuu on alle 5 minuuttia *pepsodent*



Tämä muistetaan jatkossa! *vink**hih*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

sapeli

Posts: 11,768

#842 • • sapeli jokukukamikä?
Hmm, oisko ihan pöllö idea että yksittäisiä forum-topikkeja voisi blokata samaan tapaan kuin ryhmiksiäkin? Itse olen ainakin tuon uudet-boksin suurkuluttaja (erinomainen keksintö), mutta jotkin topikit ei vaan kiinnosta - mutten esim. koko häröily-osiota haluaisi blokata siitä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

siveys

Posts: 2,492

#843 • • siveys lovely

sapeli, 28.5.2006 20:27:
Hmm, oisko ihan pöllö idea että yksittäisiä forum-topikkeja voisi blokata samaan tapaan kuin ryhmiksiäkin? Itse olen ainakin tuon uudet-boksin suurkuluttaja (erinomainen keksintö), mutta jotkin topikit ei vaan kiinnosta - mutten esim. koko häröily-osiota haluaisi blokata siitä.


Itse olen ratkaissut tän greasemonkey-skriptillä, joka löytyy osoitteesta:

http://www.cs.helsinki.fi/u/vahakota/stuff/klubitusuudetblock.user.js

Asenna siis itsellesi Firefox ja siihen Greasemonkey-extensioni, jonka jälkeen surffaat kyseiseen urliin. Greasemonkeyn pitäisi ilmoittaa että tämä tiedosto on Greasemonkey skripti ja tarjota sinulle mahdollisuuden asentaa se. Kun olet asentanut sen, löytyy Klubituksen uudet-boksista (sivun kokonaan latauduttua) vihreitä naamoja. Näitä naamoja klikkaamalla haluamansa topicit saa piilotettua uudet-boksista. Uudet-boksin kontrolleihin ilmestyy muos kaksi uutta kirjainta - n ja p. Näistä n laittaa naamat piiloon jos niitä ei haluakaan katsella ja p tuo piilotetut topicit näkyviin punaisen naaman kera, jota painamalla topicin saa takaisin näkymään, jos vaikka meni vahingossa painamaan väärän topicin piiloon.

Suosittelen, että kyseisen skriptin kanssa laittaa tuon uudet-boksin pisimmäksi mahdolliseksi painamalla sitä l-kontrollia niin ei tunnu boksi niin autiolta sen jälkeen kun sieltä on poistanut ne topicit, jotka ei jaksa kiinnostaa ;)
siveys

Posts: 2,492

#844 • • siveys lovely
mutta luonnollisesti käytännössä kukaan ei tuosta minun skriptistäni tiedä, ja vaikka tietäisi ei jaksa sitä kuitenkaan asentaa, niin olisihan se kiva saada joku vastaava systeemi ihan klubbariin defaulttina.

olen varmaan aikaisemminkin sanonut siitä, että tämä on kuitenkin ikävän resursseja vaativa toimenpide tehdä serveripäässä, kun taas asiakaspäässä javascriptillä toteutettuna ei ole olemassa helposti käytettävää varastoa, johon tallentaa noita poistettuja topicceja (jonka tuo greasemonkey tarjoaa).

greasemonkeyn ongelmana on kuitenkin (asennuksen tarpeen lisäksi) se, että sen skriptit saa ajettua vasta kun sivu on kokonaan latautunut, joka on välillä vähän ärsyttävää. tästä syystä vaihtaisin greasemonkey-viritelmäni mielellään klubitukseen integroituun viritelmään, joka kutsusi topiccien piilottajaa vaikka heti kun uudet-boksi on saapunut serveriltä. (tai muuttaisi aluksi boksin näkymättömäksi ja toisi sen esiin sitten kun se on "kunnossa").

ei tosin mitään ideaa kuinka tuo kannattaisi toteuttaa, joten olette varsin pitkälti anqan armoilla.
remotion

Posts: 5,283

#845 • • remotion nostatus guru
en löytänyt virhetopickia mistään.
joten kirjoitan tänne.

Mulla näkyy koko ajan
uusia viestejä: 1R

kuitenkaan uusia ryhmäviestejä ei ole tullut joten en voi käydä tuota millään kuittaamassa poiskaan, ja vanhoja ryhmiksiäkään selailemalla ei lähtenyt...

Ilmeisestikin mulle on julkastu joku ryhmis alunperin, josta tuo ilmoitus tullut ja sitten minut onkin otettu pois jakelusta jolloin ilmoitus no jäänyt mutta ryhmäviesti ei, joten en voi itse käydä tuota ns "lukemassa pois"

haluisko joku tsekata bugin? tän kirjotuksen voi myös siirtää oikeaan paikkaan mikäli tää topick on väärä, pääasia et sais tuon 1R tuolta ylhäältä pois ja bugin fiksattua...
Karski

Posts: 6,049

#846 • • Karski Pomon kätyri

Remotion, 29.5.2006 09:29:
en löytänyt virhetopickia mistään.
joten kirjoitan tänne.



oots kattonu et se ei o esim. yksityisviestien
puolella?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

anqqa

Posts: 4,034

#848 • • anqqa tirehtööri

sapeli, 28.5.2006 20:27:
Hmm, oisko ihan pöllö idea että yksittäisiä forum-topikkeja voisi blokata samaan tapaan kuin ryhmiksiäkin? Itse olen ainakin tuon uudet-boksin suurkuluttaja (erinomainen keksintö), mutta jotkin topikit ei vaan kiinnosta - mutten esim. koko häröily-osiota haluaisi blokata siitä.



no siis periaatteessa tää ois vaan muutaman rivin koodipätkä mikä pitäny jo kuukausia tehdä, mutta en oo muistanu jaksaa ehtiä eikä to-do -listan kärjessä muutenkaan. eli ideana että vois filtteröidä noiden tähtien mukaan topikkeja, joko esim niin että alle x tähden topikit itse annettun reittauksen tai yleisen keskiarvon mukaan. mut joo, tulee seuraavaan versioon :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Verano

Posts: 4,649

#849 • • Edited Verano Merituuli
Olis huisin kivaa, jos vaikka siihen seuraavaan painokseen sais semmosen tempun, et signassa ja avatittelissä pystyis käyttämään heittomerkkiä *pepsodent*

Ja sorry, jos tätä on jo toivottu ja vastaus annettu, oli se sitten kieltävä, myöntävä tai jotain siltä väliltä *hymy*

Ed. jaaha, tajusin vasta nyt että aksenttimerkkiä voinee käyttää heittomerkin sijaan, kuten muutama näyttääkin tehneen. Seuraan siis esimerkkiä...
sapeli

Posts: 11,768

#850 • • sapeli jokukukamikä?
Sit semmonen pikkutoive, et jos tuolta blogi-sivulta näkyis tosta viimeisimpien blogien listasta myös kommenttien määrä *hymy* On kiva seurailla joidenkin blogien synnyttämää keskustelua *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#851 • • Jago un-trained monkee
satuin huomaamaan että lähes kaikki aluet viestit profiilit jne näkyvät myös ihmisille jotka ei oo kirjautuneena

nää alueet pitäisi ainakin olla kirjautumattomille näkymättömissä
vip lounge
international (english)
tulevat tapahtumat
menneet tapahtumat
tapahtumat
puskaradio
kimppakyyti
luomisen tuska
yleinen bilehöpinä
yleinen keskustelu
häröily
ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii
tunkio

profiilit
sanomaboxi

kuvat alue saa näkyä, mutta kommentteja ei tarttis näyttää
päihdekeskustelu perjaatteessa siinä rajalla(mutta kyllähän ne poliisisedät voi järkkää tänne itteelleeen profiilinkin mistä kattoa niitä keskusteluja jotka niitä ehkä kiinnostaisi)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sts

Posts: 7,969

#853 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Jago, 6.6.2006 19:38:

international (english)



Millä ihmeen logiikalla tän pitäs olla näkymätön?


Skarppaa nyt vähä jäbä.
sts

Posts: 7,969

#854 • • sts Sama pyynti aitta!
Mites olis GoogleTalk osoite profiilin? Ku siel on skype ja mezzenger
Jago

Posts: 4,039

#855 • • Jago un-trained monkee
kaikkien alueiden ei tarvitsisi olla.
on hyvä että väki pystyy lukee noi kalenterit jne ihan ilman kirjautumista

miksi se ei saisi olla?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oliwer

Posts: 799

#856 • • Oliwer

Jago, 6.6.2006 19:38:
satuin huomaamaan että lähes kaikki aluet viestit profiilit jne näkyvät myös ihmisille jotka ei oo kirjautuneena


Mä olen kyllä tässä Jagon kanssa paljon samoilla linjoilla. Mä en kyllä pistäis hanttiin vaikka olisi enemmän alueita ja yksityiskohtia jotka näkyis vaan rekisteröityneille, esim profiilit. Monella muulla foorumilla on ollut jo pitkään käytäntö että esim nimellisen vuosimaksun ja rekkautumisen jälkeen näkee enemmän yksityiskohtia, tietoja, kuvia jne.
Siitä mitkä seikat menis tämmösen "vip" -alueen piiriin, vaatis tietty keskustelua varmasti.
Karski

Posts: 6,049

#857 • • Karski Pomon kätyri

Jago, 6.6.2006 19:38:
(mutta kyllähän ne poliisisedät voi järkkää tänne itteelleeen profiilinkin mistä kattoa niitä keskusteluja jotka niitä ehkä kiinnostaisi)



Häh :D Poliisinko takia täällä huhuillaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

tomii

Posts: 3,594

#858 • • tomii kallion herttua

Oliwer, 14.6.2006 21:35:
---

Mä olen kyllä tässä Jagon kanssa paljon samoilla linjoilla. Mä en kyllä pistäis hanttiin vaikka olisi enemmän alueita ja yksityiskohtia jotka näkyis vaan rekisteröityneille, esim profiilit. Monella muulla foorumilla on ollut jo pitkään käytäntö että esim nimellisen vuosimaksun ja rekkautumisen jälkeen näkee enemmän yksityiskohtia, tietoja, kuvia jne.
Siitä mitkä seikat menis tämmösen "vip" -alueen piiriin, vaatis tietty keskustelua varmasti.



"Nimellinen vuosimaksu" <- toi on mun mielestä ehkä viimeinen juttu, jota kannattaa alkaa tekemään. Se paska ei nimittäin kauas lennä.

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#859 • • Edited tomii kallion herttua

Jago, 6.6.2006 19:38:
satuin huomaamaan että lähes kaikki aluet viestit profiilit jne näkyvät myös ihmisille jotka ei oo kirjautuneena

nää alueet pitäisi ainakin olla kirjautumattomille näkymättömissä
vip lounge
international (english)
tulevat tapahtumat
menneet tapahtumat
tapahtumat
puskaradio
kimppakyyti
luomisen tuska
yleinen bilehöpinä
yleinen keskustelu
häröily
ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii
tunkio

profiilit
sanomaboxi

kuvat alue saa näkyä, mutta kommentteja ei tarttis näyttää
päihdekeskustelu perjaatteessa siinä rajalla(mutta kyllähän ne poliisisedät voi järkkää tänne itteelleeen profiilinkin mistä kattoa niitä keskusteluja jotka niitä ehkä kiinnostaisi)



Miksi helvatassa noi keskustelualueet eivät saisi olla rekkautumattomille näkyvissä? En oikein ymmärrä logiikkaa tuon ehdotuksen takana. *ding* En varsinkaan noiden tapahtumakeskustelujen kanssa.
Sen kyllä ymmärrän, että profiileja kaikki ei varmaan haluisi kaikkien nähtäville, ettei mene ihan irk-galleriatouhuksi.
Mutta siis mun mielestä ei MITÄÄN järkeä blokata keskusteluja rekisteröimättömien silmiltä. Ja jos jotkut haluavat doupeista keskustella, niin kyllähän nyt jokainen tietää ettei sinne kannata mitään kuosipäiväkirjaa tms. arkaluontoista dataa pakosti kirjoittaa, kun on sentään yleisestä foorumista kyse (edit: ja siis mun mielipide on, että yleinen on tässä vaan perkuleen hyvä juttu *joo*).

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#860 • • tomii kallion herttua
Niin joo oliskohan (teknisesti)mahdoton toteuttaa sanomalaatikosta hienoisesti tsättiystävällisempi esim. tekemällä siitä jotenkin itsepäivittyvän (saisi vaikka pistää asetuksista kuinka nopeella frekvenssillä ks. tapahtuma käy), että ei tarvisisi takoa refreshiä kokoajan? *hih* Ja mosh-hymiö (vaikka ei nyt heviforumilla ollakaan :)! *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen