mayah, 4.5.2006 13:26:
---
curry, 4.5.2006 13:12:
-> uusi feature klubbariin 9 minuutissa!
---
Joo, sori tosta, olin vähän jäässä. Normaalistihan meidän feature-takuu on alle 5 minuuttia
Tämä muistetaan jatkossa!
1,159 posts, 58 pages, 560,487 views
mayah, 4.5.2006 13:26:
---
curry, 4.5.2006 13:12:
-> uusi feature klubbariin 9 minuutissa!
---
Joo, sori tosta, olin vähän jäässä. Normaalistihan meidän feature-takuu on alle 5 minuuttia
sapeli, 28.5.2006 20:27:
Hmm, oisko ihan pöllö idea että yksittäisiä forum-topikkeja voisi blokata samaan tapaan kuin ryhmiksiäkin? Itse olen ainakin tuon uudet-boksin suurkuluttaja (erinomainen keksintö), mutta jotkin topikit ei vaan kiinnosta - mutten esim. koko häröily-osiota haluaisi blokata siitä.
Remotion, 29.5.2006 09:29:
en löytänyt virhetopickia mistään.
joten kirjoitan tänne.
Karski, 29.5.2006 10:02:
---
Remotion, 29.5.2006 09:29:
en löytänyt virhetopickia mistään.
joten kirjoitan tänne.
---
oots kattonu et se ei o esim. yksityisviestien
puolella?
sapeli, 28.5.2006 20:27:
Hmm, oisko ihan pöllö idea että yksittäisiä forum-topikkeja voisi blokata samaan tapaan kuin ryhmiksiäkin? Itse olen ainakin tuon uudet-boksin suurkuluttaja (erinomainen keksintö), mutta jotkin topikit ei vaan kiinnosta - mutten esim. koko häröily-osiota haluaisi blokata siitä.
Jago, 6.6.2006 19:38:
international (english)
satuin huomaamaan että lähes kaikki aluet viestit profiilit jne näkyvät myös ihmisille jotka ei oo kirjautuneena
(mutta kyllähän ne poliisisedät voi järkkää tänne itteelleeen profiilinkin mistä kattoa niitä keskusteluja jotka niitä ehkä kiinnostaisi)
Oliwer, 14.6.2006 21:35:
---
Mä olen kyllä tässä Jagon kanssa paljon samoilla linjoilla. Mä en kyllä pistäis hanttiin vaikka olisi enemmän alueita ja yksityiskohtia jotka näkyis vaan rekisteröityneille, esim profiilit. Monella muulla foorumilla on ollut jo pitkään käytäntö että esim nimellisen vuosimaksun ja rekkautumisen jälkeen näkee enemmän yksityiskohtia, tietoja, kuvia jne.
Siitä mitkä seikat menis tämmösen "vip" -alueen piiriin, vaatis tietty keskustelua varmasti.
satuin huomaamaan että lähes kaikki aluet viestit profiilit jne näkyvät myös ihmisille jotka ei oo kirjautuneena
nää alueet pitäisi ainakin olla kirjautumattomille näkymättömissä
vip lounge
international (english)
tulevat tapahtumat
menneet tapahtumat
tapahtumat
puskaradio
kimppakyyti
luomisen tuska
yleinen bilehöpinä
yleinen keskustelu
häröily
ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii
tunkio
profiilit
sanomaboxi
kuvat alue saa näkyä, mutta kommentteja ei tarttis näyttää
päihdekeskustelu perjaatteessa siinä rajalla(mutta kyllähän ne poliisisedät voi järkkää tänne itteelleeen profiilinkin mistä kattoa niitä keskusteluja jotka niitä ehkä kiinnostaisi)