Pulsar - The Next Level, Ravintolalaiva Wäiski Hki 30.10.2004 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 20,793 views

UnityF

Posts: 15,721

#121 • • UnityF joo just se

hemuz-:
---
UnityF:
Siellä sitten hypin jakkupuvun kanssa..

---


Kuis sul sellanen oli päällä? *ding*
En ehtiny sinne ku oli kaiken laista. PErjantaina sitte kyllä rokataan *jiihaa*



no pitäähän sitä kaikkee kokeilla *hymy* *iloinen*
ainakin erottu joukosta.. *nauru*
Karvinen

Posts: 699

#122 • • Karvinen SekaiSin MariSta

qini:
*sydän*... Kivaa oli, seurakin oli loistavaa. *sydän*



*hymy* loistavaa... *eiei* ei riitä kuvaimelaan.. seura oli mielettömän hullun hyvää....*joo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

KiksuPasi

Posts: 50

#123 • • KiksuPasi
Oli kyllä hyvät menot*jiihaa* .. jouduin vaan valitettavasti lähtemää aikaisin pois*igor* Kiitos järjestäjille jälleen hyvistä bileistä*nauru*

--
--PhaSeejh--

Mikcore

Posts: 914

#124 • • Mikcore Eternity has passed
Oli kivaa :))

Kiitokset seuralaisille *heiii*
Dj_Albert

Posts: 98

#125 • • Edited Dj_Albert
Kiitos minunkin puolesta bilettäjille ja järjestelyihin osallistuneille... Oli todella piristävää käydä pitkästä aikaa Helsingissä keikalla. Nyt on omien akkujen lataamisen vuoro, 39 tuntia tuli valvottua putkeen ja meno oli sen mukaista *jiihaa*

Update: Valvottua tulikin kuulemma 43 tuntia yhteen menoon ja tuo piina pelkästään kofeiinin piristämänä.
Cress

Posts: 405

#126 • • Cress
Mainiot Juhlat! jotenki hurahti ohi tosi nopeee..... Tai liian *känni* ???
mun tavote oli kyl upottaa se laiva tanssimal mut eipä onnistunut *hih*
shaderna

Posts: 157

#127 • • shaderna

Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee



Sä oot kyl vitun ihme jätkä! Sä heität jotai vitun ihme tekstii.... Mee sä järjestää jotkut bileet ja ota sisää vaa sun näkösii pellej ja vetäkää kaikki överit

--
just tryin` not to give a fuck

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#128 • • Aziz Combat Fighter

shaderna:
---
Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee

---


Sä oot kyl vitun ihme jätkä! Sä heität jotai vitun ihme tekstii.... Mee sä järjestää jotkut bileet ja ota sisää vaa sun näkösii pellej ja vetäkää kaikki överit



Kiitos tästä. Topikki parani heti.
Sirppu

Posts: 685

#129 • • Sirppu
voiku oli hassua ja mukavaa ja kiva siellä tanssiaheiluilla niin paljon*iihhih**pihkassa**jiihaa*
hyvätmusiikit ja oli se hassu se laiva ku keiinuili ja miekö se olin vain?*ding*
yläkerras meinas olla kuuma, kutsuin sitä miesten jumppahuoneeksi eräässä vaiheessa kun siellä yksin tyttönä heiluin, iik!*joo*
eewol

Posts: 1,125

#130 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Ana:
---
shaderna:
---
Mumuli:
Taisin sit erehtyä suuresti bileistä, sillä yleensä parhaat esiintyjät esiintyy parhaalla paikalla. no tuo ministry of sound juttu ei vain ollu mun homma, sillä ei mun mielestä bileisiin kuulu naisilla korkkarit ja muutenki semmoinen keimailu. no tietääpähän ensikerralla hakea ensin tumma rusketus sekä öljytä iho ennen kuin wäiskiin tulee

---


Sä oot kyl vitun ihme jätkä! Sä heität jotai vitun ihme tekstii.... Mee sä järjestää jotkut bileet ja ota sisää vaa sun näkösii pellej ja vetäkää kaikki överit

---


Kiitos tästä. Topikki parani heti.



Päivän =)
sts

Posts: 7,969

#131 • • sts Sama pyynti aitta!

eewol:
---
Ana:
---
shaderna:
---
Mumuli:

-CLIPS-




OMG OMG OMG

DA INTARWEB
nomic

Posts: 4,120

#132 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
oli kyllä mahtavat bileet, pidin! *hymy* vaikka aika tuli enimmäkseen vietettyä miettimällä ja yleisesti ottaen alhaalla
paljon hyviä biisejä, dj:tä ja kaikkea kivaa *hymy* harmittaa vaan kun olin varautunut tunnin liveeseen niinkuin aluksi oli tarkoitus soitella mutta paikan päällä sain infoa (kun himassa ei ole nettiä) että soitankin vain puolen tunnin liven ja pahoitteluni siitä että aloitus bpm oli se 185 *blush* ja vikoja biisejä en kerinnyt edes soitella ;( mutta alhaalla oli kivaa soittaa *hymy*
Plaque

Posts: 269

#133 • • Plaque

Dorka:
---
salasinko?:
irkissä kuultua:

<xxxxx> kuultua myös: trancelattialla yks muija nousun aikana "NYT TOIMII!"
<xxxxx> saatanan kuosibileet. oli vitun hauskaa olla selvänä siellä ku 9/10:stä joka tuli vastaan joko friikkas tai oli muuten vaan niin vitun sekaisin
<xxxxx> hauskaa yks muija, ku lähettii, ni makas käytävällä, silmät ihan väärinpäin ja kuola melkein valu suusta ja sit se kuiskaili masentuneella äänellä "mul o nii hyvä olo ihii"

selkeesti hyvät bileet *justjoo*

---

täytyy kyllä myöntää et jotenkin jääny fiilis et bileissä nuorempi porukka vetää selvästi jotain muuta kuin viinaa... suoraan sanottuna, kun ihmisiä kattelee niin tulee aika ankee fiilis näissä muutamissa bileissä minne on eksyny (rush, säde, pulsar).



No nyt kyllä pompsahti. "Nuorempi porukka"? Mielestäni kuulun kyseiseen kategoriaan ikäni puolesta.

Eli Hei, kyllä olen 18-vuotias opiskelija, ja en tiedä mitään parempaa kuin kunnon HC-jytke/polcpolc/miksikäikinähaluatsitärankemmanpuoleistanopeatempoistamusiikkiakutsua.
Mutta:
En käytä alkoholia.
Vastustan huumeita.
Kunnioitan päihteettömiä elämäntapoja.
Koskaan en ole ollut sekaisin bileissä. (Paitsi ehkä mielihyvästä valssatessa *plur* )

Ikänikö kumoaa kaikki nämä väitteet?
mk

Posts: 91

#134 • • mk kixumuusikko

plaque:
No nyt kyllä pompsahti. "Nuorempi porukka"? Mielestäni kuulun kyseiseen kategoriaan ikäni puolesta.

Eli Hei, kyllä olen 18-vuotias opiskelija, ja en tiedä mitään parempaa kuin kunnon HC-jytke/polcpolc/miksikäikinähaluatsitärankemmanpuoleistanopeatempoistamusiikkiakutsua.
Mutta:
En käytä alkoholia.
Vastustan huumeita.
Kunnioitan päihteettömiä elämäntapoja.
Koskaan en ole ollut sekaisin bileissä. (Paitsi ehkä mielihyvästä valssatessa *plur* )

Ikänikö kumoaa kaikki nämä väitteet?



No mut sä oot hei Hämeenlinnasta... *vink*
Avatar
#135 • • Dorka Guest

plaque:
No nyt kyllä pompsahti. "Nuorempi porukka"? Mielestäni kuulun kyseiseen kategoriaan ikäni puolesta.

Eli Hei, kyllä olen 18-vuotias opiskelija, ja en tiedä mitään parempaa kuin kunnon HC-jytke/polcpolc/miksikäikinähaluatsitärankemmanpuoleistanopeatempoistamusiikkiakutsua.
Mutta:
En käytä alkoholia.
Vastustan huumeita.
Kunnioitan päihteettömiä elämäntapoja.
Koskaan en ole ollut sekaisin bileissä. (Paitsi ehkä mielihyvästä valssatessa *plur* )

Ikänikö kumoaa kaikki nämä väitteet?


huoh, etkö sä tajua et se oli yleistettynä mielikuvaan mikä minulla on ollut nuoremmista bilettäjistä vuosi takaperin. sä et tajunnu mun postauksen koko ideaa jos sä meet ottamaan joitan kohtia siitä ittees sen ajattelematta. mut sä olit maalta? *nauru*
sts

Posts: 7,969

#136 • • sts Sama pyynti aitta!
Ei helvetti tän topikin vois jo pikkuhiljaa sulkea. samaa paskaa ku se huume topikki.
Maikhi

Posts: 36

#137 • • Edited Maikhi teo-nancatl
yhdyn noihin Mumulin juttuihin *grr* PAM PAM PAM!!

--
My imagination friend says that you have a big problems

Karski

Posts: 6,049

#138 • • Karski Pomon kätyri
Kamaläpälle on sit oma topikkinsa, tää
saadaan tarvittaessa lukkoon jos
toi aiheesta keskustelu ei siirry sinne. *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

DiamonDie

Posts: 676

#139 • • DiamonDie mediahippi
Eivät bileet oikein minuakaan säväyttäneet. Tuntuu, että Pulsarin bileissä on aika lailla vuorotellen varsin vaisua ja todella upeaa (itselläni siis, en puhu bileiden "todellisesta" laadusta). Viihdyin parhaiten kahdessa ylimmässä kerroksessa. Nyt ei sentään onneksi ollut kuuma, jaksoi paljon paremmin. Puistokemisti soitti kivaa musaa, samoin pari muuta tyyppiä ylimmässä huoneessa.

Sääli, että Klubbariin postatut kuvat ovat enimmäkseen juuri niitä "mä ja mun kaverit" -kuvia. Itse en oikein voi ongelmaan auttaa, sain otettua vain pari suhteellisen onnistunutta kuvaa (en jaksanut suuremmin kuvailla) enkä ole vielä ehtinyt tarkistaa, ovatko postauskelpoisia.
Chare

Posts: 412

#140 • • Chare kiltti tyttö
piti viel sanoo, et ne narikkaihmiset wäiskil oli tosi jees! *iloinen*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas