Pulsar - The Next Level, Ravintolalaiva Wäiski Hki 30.10.2004 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 20,782 views

Avatar
#141 • • ikj Guest
..vois kaivata pikku hiljaa pulsareihin taas sitä psy meininkiä 'niinkun sillon joskus' :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#142 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Hauskaa oli ja naurua riitti. Erään Dj:n kanssa otettiin kyl muutama juoma liikaa ja meno oli valoissa sitten sen mukainenkin.

Parasta oli kyllä soittaa mitä oudoin keikka Puistokemistin kanssa aamuissa *poks* Yli 2h väännettiin ja huumorillahan se koko keikka lensi *hih*

Mutta kiitos kaikille seurasta ja taas hyvästä illasta *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sts

Posts: 7,969

#143 • • sts Sama pyynti aitta!

Puistokemisti:
Täähän meni nauhalle mut julkiseen jakoon se ei tule ikinä.*eiei*



PSST. DCC AN BOOTLEG COPY!!!11
Dj_Albert

Posts: 98

#144 • • Dj_Albert
No höh, Puistokemistin ja Stefun aamusetittelyhän oli tosi rokx! Ei muuta ku jakoon vaan *grr*
UnityF

Posts: 15,721

#145 • • UnityF joo just se
mäkin haluun sen aamusetin minkä puistis ja stefu soitti niin saisin sen yhen biisin samalla... *vink*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#146 • • Jusuplussa UG-///
joo jakoon!..lopussa tuli sellasta rankasuu,et meinas henki lähtee *hikoil*
Plaque

Posts: 269

#147 • • Plaque

Dorka:
---
plaque:
No nyt kyllä pompsahti. "Nuorempi porukka"? Mielestäni kuulun kyseiseen kategoriaan ikäni puolesta.

Eli Hei, kyllä olen 18-vuotias opiskelija, ja en tiedä mitään parempaa kuin kunnon HC-jytke/polcpolc/miksikäikinähaluatsitärankemmanpuoleistanopeatempoistamusiikkiakutsua.
Mutta:
En käytä alkoholia.
Vastustan huumeita.
Kunnioitan päihteettömiä elämäntapoja.
Koskaan en ole ollut sekaisin bileissä. (Paitsi ehkä mielihyvästä valssatessa *plur* )

Ikänikö kumoaa kaikki nämä väitteet?

---

huoh, etkö sä tajua et se oli yleistettynä mielikuvaan mikä minulla on ollut nuoremmista bilettäjistä vuosi takaperin. sä et tajunnu mun postauksen koko ideaa jos sä meet ottamaan joitan kohtia siitä ittees sen ajattelematta. mut sä olit maalta? *nauru*



Saatan olla maalta, mutta moderni silti. *vink*
Avatar
#148 • • ikj Guest
joko mä myöhästyin ku ei toimi? *grr*
Ellah

Posts: 39

#150 • • Ellah JuppiHIppiPUnkkari
Mulla oli kauhean kiva ilta..Tanssi jalka vipatti niiiiin ettei aikoihin. Asian pilasi vain myöhäinen tulomme wäiskiin, joten en saanut nauttia kovin kauan loistavasta fiiliksestä, joka minun mielestäni löytyy aina Wäiskin suloisista sopukoista..Mutta kiitoos ja kumarrus..Viihdyin loistavasti!