Pulsar - The Next Level, Ravintolalaiva Wäiski Hki 30.10.2004 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 20,783 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#101 • • Aziz Combat Fighter

Mumuli:
juttu taas vähän veny :) no mut pointtina oli mulla se että itse oisin vain pitänyt siitä että mun mielestä parhaat esiintyjät olisivat olleet keskikerroksessa mutta aina ei voi voittaa. kuitenkaan tarkoituksena ei ollu loukata kenenkään ulkonäköä. hassua kun ilmaisee oman mielipiteensä niin syntyy hirvee kiista



Tai sit se oli sitä parasta musaa ja sul on vaan helvetin huono musiikkimaku. MIETITKÖS SITÄ, POIKASENI?

internet.gif
Mumuli

Posts: 28

#102 • • Mumuli UG-///
Voihan se niinkin olla mutta myöntääkö kukaan että oma musiikkimaku on huono, en minä ainakaan

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#103 • • Aziz Combat Fighter

Mumuli:
Voihan se niinkin olla mutta myöntääkö kukaan että oma musiikkimaku on huono, en minä ainakaan



"See, that's your problem, right there! SEE? LOOK! LOOOOOOK!"

Ei ole olemassa huonoja musiikkimakuja, vaan erilaisia musiikkimakuja. Pöljä.
mk

Posts: 91

#104 • • mk kixumuusikko
Missä ibizamenoo?
Ite olin ainaki katu-uskottavan ruma koko illan..

Kohtuu kivat bileet vaikka tekniikka petti ja narikka vittuili päin naamaa.
Mumuli

Posts: 28

#105 • • Mumuli UG-///
Täytyy kyl myöntää että narikassa oli koko illan paras tunnelma :D
kuin moni ees sai oman takkinsa

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

murhis

Posts: 152

#106 • • murhis team hullut
Oli kyl pirun kivaa!!! *jiihaa* Ei kyl juuri muuta miinusta tuu mielee, ku et vähä klaustrofobinen fiilis siel ku biletti. Vähä väliä kädet katos *nauru*
Sit se et minkä hiton takia se loppu jo 2:30 !!! *kivatsulle*
Avatar
#107 • • Cera Guest
oli tosi kivaa.
viel kivempaa sittenku vaihdettiin paikkaa... :D
kiitti tytöt taas kerran :)(:

Ihan uskomattoman ihanaa musiikkia kyl. piti keskittyy tanssiinki.. välillä.
kiitti. pus.
Takyon

Posts: 2,945

#108 • • Takyon Möwkö

murhis:
Sit se et minkä hiton takia se loppu jo 2:30 !!! *kivatsulle*



Tuollahan ihan selkeästi lukee että loppuu kolmelta. Jos ravintola menee kiinni kolmelta niin silloin musiikki loppuu 2.30 että ihmiset saadaan kolmeen mennessä ulos, ei sen vaikeempaa..

Hiukan liian usein törmää järjestelyihin joissa bileiden teknot on sijoitettu johonkin pieneen komeroon "viiden euron" äänentoistolla, näin myös eilen.. ei hyvä. Tres kyllä päätti illan loistavasti vaikka joku ravintolahenkilökunnasta tulikin setin päättämään aika seinään. Kiitosta vain.

Kerrosta alempana tuli oikein ihanaa sheikkaushousea mut sielläkin äänentoisto kusi vähänväliä, ei innostanu. Trancepuolella oli omaan makuun aika reippaasti liian leijailevaa (lue: löysää) saundia ja polkkaa ei kiitos mulle enään.

Elikkä paljoa ei mulle näistä käteen jäänyt, ihan kivaa kuitenkin oli kai ja kivoja ihmisiä :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#109 • • Dorka Guest

Mumuli:
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset tai ainakin luulevat olevansa kauniita,bisnesmiesten musiikkia jotka kuuntelee sitä puku päällä siemaillen punkkua. tai no kukin tykkää mistä haluaa.


Tää postaus menee aikalailla offtopikiks mutta vuodattelen nyt, kun tämä on vaivannu mieltä pidemmän aikaa. Olenkohan nykyään liian vanha ja "skenessä" oleva sukupolvenmuutos tuo mukanaan niin nuorta porukkaa joiden ajatusmaailma ja elämänkokemus heijastuu liian häiritsevästi vanhoja partoja. Nyt monessa threadissa joku sanoo jotain hirvesti ajattelematta ja sitten alkaakin sanasota ja vääntö vanhojen "skenepartojen" kanssa. Sitten tullaan juupaseipäs pätemiskeskusteluun missä itse asian ydin jää varjoon vaan enemmän pönkitetään omaa itseluottamusta ja fiilistä et mä oon parempi kuin sinä. Rakentava keskustelu on jees, mutta siitähän ei nyt ole kyse.

Mitä nyt itse tähän postaukseen ihmetyttää, että en minä ibizalla nähny mitään tämänkaltaista "menoa" mitä näin wäiskissä ja siihen vertaaminen enemmän naurattaa ja säälittää. Jos olet käyny itse ibizalla niin ehkä ollaan sitten käyty niin eripaikoissa että on tullu erillaiset käsitykset tai sitten olet katsonu liikaa britti dokkareita tyyliin "ibiza uncovered". Tosin ei sekään ihmetytä vaan suhtautuminen ihmisiin jotka ovat "kauniita" tai jotka vain nauttivat musiikista - tanssivat tai ei.

Itse voin hyvin tulla puku päällä ja nauttia vain seurasta ja musiikista. Tosin onko nykyään bileissä joku kirjoittamaton sääntö joka estää tämän koska joiltakin voi lähteä bilefiilikset fiilistelevistä ihmisistä?

Mitä kauniisiin ihmisiin tulee niin eiköhän se päde koko konemusabileisiin, että ihmiset siellä on tavallista "kauniimpia" tavis klubeihin verrattuna... miksiköhän? Sama juttu et miksiköhän yleensä homot on mukavia ja siloiteltumpia, kun heterot? Älkää nyt valittako siitä "yleistämisestä" - poikkeuksia on aina ja se ei nyt ole pointti tässä.

...miksi mä edes kirjoitan tän ja mitä mä tästä edes hyödyn, ehkä sen että ihmiset ensin ajattelesivat ja kirjoittaisivat sitten. Mut silloin toisaalta mikä jumala mä olen tässä tuomitsemaan kenen postaukset on kunnollisia ja kenen eivät... jos pelkästään ikäerojen mukaan katsellaan niin yleensä elämänkokemus tuo mukanaan asioita mitä on nuorempien vaikeampi tajuta ja miksi pitäisikään, kun jokainen elää ja oppii kantapään kautta kummiskin ja eihän jokainen tykkää jokaisesta.

...oma kritiikki lyhyesti meneekin nyt yleisesti koko forumien yleisluonteeseen mistä on tullu enemmänkin sisällissota ja pätemismesta. nuoret kirjoittaa ajattelematta ja vanhat yrittää pönkittää omaa egoa joista kumpaakaan en ymmärrä - eikö ole yleensä itsestään selvä että jos olet esim. 7 vuotta toista vanhempi niin ehkä olet nähnyt ja ollut pidempään mukana asioissa ja tiedät asioista enemmän? Jos ei niin ehkä olisi aika tehdä asialle jotain... mutta toisaalta mitä väliä millään, kun en kummiskaan tänne mitään kirjoittele. Toisaalta harmittaa vain et paikka missä minusta aikasemmin oli rakentavaa keskustelua on muuttunu yleiseks pelleilyks.
Avatar
#110 • • ikj Guest
en tiedä kuvittelinko mutta en muista millon oisin viimeks nähnyt noin paljon jenggii sekasin (ilta) bileissä?

bileistä: paras musa sattu nyt soimaan yläkerran pikku kopissa, mutta se mesta on mitä on, valitettavasti. albertin setti oli aika herkkuu + technical directors live oli aika loistavaa, ainakin se alku mitä ehin kuulla :)
mutta, illan aikana satuin kuulemaa pari settiä mitkä oli mielestäni aivan hirveetä roskaa. aitoo tunnel trance polkka poppii jne.
voiko tässä vaiheessa enää edes puhua makua asioista? en usko hetkeekään tohon 'kaikki musa on hyvää, ihmisillä on vaa eri makuja' väitteeseen.

kiitos pulsar :)(:
Mosh

Posts: 137

#111 • • Mosh Adonis
Musta on tullu ehkä kuuro, tai sitte musa oli alakerras ehkä ihan hivenen liian hiljasella. Varmaan siitäkin syystä, ettei musiikki kuuluisi niin pahasti yläkerroksien tanssilattialle. Kai se vaan tuntuu hyvältä tampata ku ne bassot oikeesti heiluttaa lattiaa ja ilmaa niin että on lähinnä taitolaji pysyä paikoillaan *hih*

Niin ja bileet olis saanu kestää kauempaan... eli viiteen (tai neljään koska kelloja siirrettiin). Mutta sen taisin jo mainita, ja se että haluis bileiden kestävän pidempään on varmaan pseudokritiikkiä? *hymy*

Oli siistii ja tosiaan aina sitä huomaa että piiri pieni pyörii, tuttuja sieltä sun täältä putkahtelee esiin! Ja uusiakin of course.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

kriba

Posts: 173

#112 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Mumuli:
i rest my case. en jaksa vääntää tästä. aivan turhaa kun nähtävästi jokainen ketä näihin vastaa niin oli vatkaamassa pyllyä vain keskikerrokses



Ei kaikki. Mun mielestä paras meno oli alhaalla.. no päälattia tai joku sellanen parans tilannetta loppua kohden mut muuten ainaki mun osalta bileet pelasti se alakerta. Ja mitä tulee kaman käyttöö ja muuhun örveltämisee niin se on surullista että on niin vaikeaa pitää hauskaa ilman keinotekoisia tuoteita. Itse tilasin koko illan aikana kaks kokista ja koska tulin paikalle autolla ja myös lähdin sillä en ollu jounu koko päivänä pisaraakaan ja mulla oli oikein hyvä fiilis koko ajan eikä ole ollu paha olo missään vaiheessa mut jokainen pitää tyylillään hauskaa.
Ei siitä sen enempää.
innae

Posts: 1,377

#113 • • Edited innae PaskaJätkä

Mumuli:
---
Ana:
---
Mumuli:
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset

---


Oot selkeesti voittaja-ainesta :D

---


Eiku ihan oikeesti :D ootko koskaan kattonut telkusta sitä ibiza menoo? ootko koskaan nähnyt yhdenkään "tukevan" ihmisen siellä kamerassa? luulen että et. kaikki siellä on vain täyteen pumpattuja öljyttyjä ihmisii




-offtopic-
Ja tv:hän antaa aina niin varmaa ja luotettava tietoa? Ja jos tarkoitat Ibiza-dokumenteilla "Uncovered Ibiza"(tms.) niin kannattaisi ehkä vaihtaa ohjelmaa.
Ei sillä musiikilla näemmä mitään merkitystä ole, että joku tulisi vaikka sen takia ihan normaaleissa vaatteissa? Ei, sillä se ei ole sopivaa käytöstä koska olet silloin tavis. Mun musa on ihan salettiin parempaa kun sun musas!!!!111111

edit. En ollut kyseisissä hipoissa vaan duunissa.

--
PaskaJätkä

Pulsar Crew

Posts: 88

#114 • • Edited Pulsar Crew
Kiitosta jälleen joka suuntaan mainioista bileistä ihmisille ja tekijöille!

Miinuksena oli tietysti mm tuo mainittu decojen puuttuminen kokonaan laivan perjantaina tiukentuneiden turvalisuusmääräysten johdosta. Vähän saattoi olla karua tämän johdosta. Jatkossa decot käsitellään niin että ne täyttävät kaikki vaatimukset ja uudet decotkin tilaamme jo valmiiksi ns turvallisinä
Samoin ääni ainakin yhdessä salissa, joka oli yksinkertaisesti säädetty liian hiljaiselle vaikka sitä riittävästi olikin.
Tähän ensikerralla paremmin huomiota. Kuten myös kabinetin soundiin, jossa kokeilimme pärjätä talon omalla äänellä joka, kuten muutama huomasikin, oli aivan liian heikko.

Pulsar kiittää ja kumartaa. Seuraavia joulukuun bileitä jo odotellessa!

-Pulsar Crew
UnityF

Posts: 15,721

#115 • • Edited UnityF joo just se

Mumuli:
Ainakin kuulosti siltä. Mut en halua tästä mitään ihme vääntöä, mun mielestä vain esim Nomic ois pitänyt soittaa keskikerrokses kun siellä oli tilaakin ja se purkkapoppi ois työnnetty sinne alakertaan



Ihan vain tiedoksi sulle.. Vaikka on kivaa että tykkäät mun broidin musasta (Nomic) niin juttelin just sen kanssa eilen siitä että kuinka hän on iloinen kun sai soittaa alhaalla koska live kuulostaa siellä parhaimmalta. Hän on mm. soittanu ihan ylhäällä ja siinä isossa tanssilattiasalissa ennen ja täytyy sanoo että live ei vaan kuulosta niin hyvälle niissä kuin siellä alhaalla ruumassa jossa voi kuvitella että otukset palaa helvetissä kun toinen rankasee musiikillaan.. *nauru*

Se mitä nimitit purkkapoppi huoneeksi on taan trancee... bpm pyörii siinä n.130-140 (korjatkaa jos oon väärässä) ja kun esin broidin biisit alkaa intro jo pelkästään tosta 165 bpm:stä.. ja se voi nousta en nyt muista mut johonkin 180bpm.ään... joten tietenkin trance kuulostaa löysältä.

nyt jatkan loppu palautteen lukemisen... *piis*

ps. ja jos kaipaa nähä nomic:ia päälavalla niin tervetuoa seuraaviin säteisiin jossa hän on yksi pääesintyjistä. *hymy*

niin ja...

pps.. Tää läski tanssi siellä ibiza kerroksessa jakkupuku päällä... + että tää läski tanssi mm. alekin ja nomicin settii siellä alhaalla.. KÄÄÄK saanko mä nyt porttarin pulsareihin kun en ole ibiza - ihminen!! kerätäänkö kolehti että saan silikoonit..? hei pliis jokainen on millainen on...
UnityF

Posts: 15,721

#117 • • Edited UnityF joo just se
Niih ja sitten mun oma palaute.. Pulsarin emäntä kiittää ja kumartaa..*kiitoskiitos*

Siellä sitten hypin jakkupuvun kanssa.. Olipas muuten kuuma tanssii sen kanssa *hikoil* *nauru*
Ihan kivaa oli emännöidä tapahtumaa ja neuvoo ihmisiä vaikka millaisissa jutuissa. Illan dj:tä ja artiseteja näin vain pienen osan koska oli töitä mutta muutaman tanssi askeleen kerkesin ottaa <3 Luminescent <3 soittaessa ja <3 super8 <3 soittaessa ja tietenkin rakaan pikkubroidin <3<3<3 Nomic <3<3<3 soittaessa.

Harmi että bileet loppu niin aikasin mut aamuissa oli kanssa tosi kivaa.. *jiihaa*
Toivon että Stefu muistaa sen biisin nimen jota utelin..+ mikä versio.. *hymy*

Minäkin harmittelen että Dekot puuttu kokonaan. Ensi kerralla sitten.. *joo*
+että alussa ainakin oli liian valoisaa sekin johtu laivan uusista säännöistä. *igor*

Mut näemme taas... *plur*

edit: typoja..
kap-pu

Posts: 1,167

#118 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ei ne dekot oo niin tärkeitä, olihan siellä tyttöjä...!

ei toki sillä, että rinnastaisin tytöt dekoihin.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Kuini

Posts: 165

#119 • • Kuini Vajakki
*sydän*... Kivaa oli, seurakin oli loistavaa. *sydän*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

hemuz

Posts: 2,178

#120 • • hemuz kätevä emäntä

UnityF:
Siellä sitten hypin jakkupuvun kanssa..



Kuis sul sellanen oli päällä? *ding*
En ehtiny sinne ku oli kaiken laista. PErjantaina sitte kyllä rokataan *jiihaa*