Mumuli:
"ibiza meno"=liian kauniit ihmiset tai ainakin luulevat olevansa kauniita,bisnesmiesten musiikkia jotka kuuntelee sitä puku päällä siemaillen punkkua. tai no kukin tykkää mistä haluaa.
Tää postaus menee aikalailla offtopikiks mutta vuodattelen nyt, kun tämä on vaivannu mieltä pidemmän aikaa. Olenkohan nykyään liian vanha ja "skenessä" oleva sukupolvenmuutos tuo mukanaan niin nuorta porukkaa joiden ajatusmaailma ja elämänkokemus heijastuu liian häiritsevästi vanhoja partoja. Nyt monessa threadissa joku sanoo jotain hirvesti ajattelematta ja sitten alkaakin sanasota ja vääntö vanhojen "skenepartojen" kanssa. Sitten tullaan juupaseipäs pätemiskeskusteluun missä itse asian ydin jää varjoon vaan enemmän pönkitetään omaa itseluottamusta ja fiilistä et mä oon parempi kuin sinä. Rakentava keskustelu on jees, mutta siitähän ei nyt ole kyse.
Mitä nyt itse tähän postaukseen ihmetyttää, että en minä ibizalla nähny mitään tämänkaltaista "menoa" mitä näin wäiskissä ja siihen vertaaminen enemmän naurattaa ja säälittää. Jos olet käyny itse ibizalla niin ehkä ollaan sitten käyty niin eripaikoissa että on tullu erillaiset käsitykset tai sitten olet katsonu liikaa britti dokkareita tyyliin "ibiza uncovered". Tosin ei sekään ihmetytä vaan suhtautuminen ihmisiin jotka ovat "kauniita" tai jotka vain nauttivat musiikista - tanssivat tai ei.
Itse voin hyvin tulla puku päällä ja nauttia vain seurasta ja musiikista. Tosin onko nykyään bileissä joku kirjoittamaton sääntö joka estää tämän koska joiltakin voi lähteä bilefiilikset fiilistelevistä ihmisistä?
Mitä kauniisiin ihmisiin tulee niin eiköhän se päde koko konemusabileisiin, että ihmiset siellä on tavallista "kauniimpia" tavis klubeihin verrattuna... miksiköhän? Sama juttu et miksiköhän yleensä homot on mukavia ja siloiteltumpia, kun heterot? Älkää nyt valittako siitä "yleistämisestä" - poikkeuksia on aina ja se ei nyt ole pointti tässä.
...miksi mä edes kirjoitan tän ja mitä mä tästä edes hyödyn, ehkä sen että ihmiset ensin ajattelesivat ja kirjoittaisivat sitten. Mut silloin toisaalta mikä jumala mä olen tässä tuomitsemaan kenen postaukset on kunnollisia ja kenen eivät... jos pelkästään ikäerojen mukaan katsellaan niin yleensä elämänkokemus tuo mukanaan asioita mitä on nuorempien vaikeampi tajuta ja miksi pitäisikään, kun jokainen elää ja oppii kantapään kautta kummiskin ja eihän jokainen tykkää jokaisesta.
...oma kritiikki lyhyesti meneekin nyt yleisesti koko forumien yleisluonteeseen mistä on tullu enemmänkin sisällissota ja pätemismesta. nuoret kirjoittaa ajattelematta ja vanhat yrittää pönkittää omaa egoa joista kumpaakaan en ymmärrä - eikö ole yleensä itsestään selvä että jos olet esim. 7 vuotta toista vanhempi niin ehkä olet nähnyt ja ollut pidempään mukana asioissa ja tiedät asioista enemmän? Jos ei niin ehkä olisi aika tehdä asialle jotain... mutta toisaalta mitä väliä millään, kun en kummiskaan tänne mitään kirjoittele. Toisaalta harmittaa vain et paikka missä minusta aikasemmin oli rakentavaa keskustelua on muuttunu yleiseks pelleilyks.